Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

12 Reviews over Les Brousses

• 9Anne03-09-2020

Privacy, ruimte en dobberen in het zwembad

Wij (ouders +4 meiden van 17-21 jaar) hebben allemaal Genoten vd villa en het zwembad. Alles is keurig netjes. Daar let Wim goed op, heel fijn. Bij aankomst ga je de steile weg omhoog naar de poort, links ligt nog een andere villa die verhuurd wordt. Wij hoorden daar hard joelende kids in dat zwembad een paar dagen (maar ik hoor alles....dus...). In het bos ook het huis vd buren te zien en soms te horen. Wellicht had ik verwacht niets en niemand in de buurt te hebben.Binnen alle stilte en rust in de villa.Rondom prachtige tuin,geurende bloemen en van binnen gezellig authentiek ingericht Een oven in de keuken zou wel handig zijn. In de buitenkeuken is wel een oven overigens, we liepen heel wat keer de trap op (vakantiekilo’s eraf). Savonds genoten aan de grote tafel buiten. Geluiden v uilen?en knorren vd zwijnen. Spannend natuurlijk met 4 girls. Parc Aventure op 5 min rijden. Geweldige zip line. Oja en de horren overal. Perfect!!!

• 9K. de Graaf11-08-2019

Rust en ruimte

Verscholen in de bossen met een flinke helling kom je in een eigen rustige wereld waar je heerlijk tot rust komt. Groot huis, authentiek ingericht met 2 moderne badkamers, horren voor de deuren en een fijne buitenkeuken bij het zeer grote en diepe zwembad. Als je van rust en kokkerellen houdt, ben je hier aan het juiste adres. Iedere dag was een feestje. De eigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. Gewoonweg een super vakantie.

• 9Henk en Paula26-06-2019

Heerlijke woning met prima zwembad

Mooie, rustig gelegen woning op een geaccidenteerd terrein. Alles is in de woning aanwezig. Goed verzorgd en ruim zwembad op een iets hoger gelegen niveau. Bebost terrein maar ruim voldoende zonneschijn, de overkapping aan de woning maakt het mogelijk om ook buiten te zitten wanneer het regent of wanneer je niet in de volle zon wilt zitten. De eigenaren zijn indien nodig zeer behulpzaam. Op redelijk korte afstand diverse, zeer de moeite van het bezoeken waard, dorpen uit de lijst "Les plus beaux villages", zoals La Roque-sur-Cèze, Montclus en Lussan. Maar ook Avignon is prima te doen. Zowel woning als zwembad goed onderhouden en schoon.

• 9Karen Marchal23-07-2018

Fantastisch!

In juli verbleven we een weekje in Villa Les Brousses. Na een lange reis kregen we een hartelijke ontvangst met alle nodige informatie. Zelfs onze hond was hier welkom. De kinderen hebben heerlijk kunnen spelen in het grote zwembad. Alles was prima in orde. Heerlijke douches, prachtige terrassen, functionele keuken. We hebben enorm genoten van de rust en prachtige natuur op dit domein. We voelden ons echt ‘GOD in Frankrijk’. Echt een aanrader!

• 8Frank en Romy17-06-2018

Super!

Het was een heerlijke week in Villa Les Brouses. Warme ontvangst en een luxe verblijfplaats. Een waar paradijsje! In de omgeving is ook begin juni geboeg te doen

• 9Fam CALLENS MEYERS10-06-2018

Les Brousses - hartelijk dank

Niet tergenstaande enkele regenbuien, hebben we hier een fantastische vakantie genoten. Alles aanwezig, verwarmd zwenbad, zeer goede bedden om zalig te slapen, zeer rustige locatie genieten van de natuur

• 9Irene02-11-2017

Ontspannende vakantie in fijn huis met topzwembad!

Genoeglijk groot huis, alles gelijkvloers. Lange eettafel, lederen zithoek bij de open haard, TV-hoek (ook Ned. zenders). Een aparte werkplek met bureautafel/stoel en boekenkasten. Verder een uitstekend geoutilleerde keuken. In de lange gang 4 slaapkamers. De bedden waren voorzien van goede matrassen. De twee zeer grote badkamers hadden beide een mooie douche (1x bad). Onmisbaar is de wasmachine, alleen al voor de badhanddoeken. Wij hadden een lakenpakket plus handdoeken en bij langer verblijf is het fijn om deze zelf te kunnen wassen. Een stevig wasrek voor buiten zou erg welkom zijn geweest. Wij misten een paar goede leeslampen bij het bankstel in de zithoek. In de zomer zit je lang buiten, maar later in het jaar begint de avond wat vroeger en wil je graag onderuit met een goed boek. De bosachtige tuin ligt heerlijk vrij. Het verwarmde zwembad is fantastisch! De eigenaren Hetty en Wim zijn heel gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken.

• 9Martin en Marja15-07-2017

Geweldig

Prima accommodatie op een prachtige locatie. Heerlijk verwarmd zwembad, warme ontvangst en een warm klimaat. Wij hebben genoten.

• 9Herman07-07-2017

Unieke ligging, zeer gastvrije ontvangst en begeleiding van de eigenaren.

• 9Mirjam Busser07-09-2016

Absolute aanrader!

We zijn net terug van een heerlijke week in Villa Les Brousses. Een hartelijke ontvangst, een heerlijk, sfeervol huis waar alles aanwezig is, het mooie zwembad, de privacy en een schitterende omgeving. Je kunt kiezen voor een actieve vakantie vanwege al het moois dat deze streek biedt, of je blijft lekker rondom het huis en zwembad, in de zon of in de schaduw ... het kan allemaal.

Villa Les Brousses info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Les Teissonieres et le Bousquet, 30410