Villa Les Brousses

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Super!

Frank en Romy
17-6-2018

Het was een heerlijke week in Villa Les Brouses. Warme ontvangst en een luxe verblijfplaats. Een waar paradijsje! In de omgeving is ook begin juni geboeg te doen

Les Brousses - hartelijk dank

Fam CALLENS MEYERS
10-6-2018

Niet tergenstaande enkele regenbuien, hebben we hier een fantastische vakantie genoten. Alles aanwezig, verwarmd zwenbad, zeer goede bedden om zalig te slapen, zeer rustige locatie genieten van de natuur

Genoeglijk groot huis, alles gelijkvloers. Lange eettafel, lederen zithoek bij de open haard, TV-hoek (ook Ned. zenders). Een aparte werkplek met bureautafel/stoel en boekenkasten. Verder een uitstekend geoutilleerde keuken. In de lange gang 4 slaapkamers. De bedden waren voorzien van goede matrassen. De twee zeer grote badkamers hadden beide een mooie douche (1x bad). Onmisbaar is de wasmachine, alleen al voor de badhanddoeken. Wij hadden een lakenpakket plus handdoeken en bij langer verblijf is het fijn om deze zelf te kunnen wassen. Een stevig wasrek voor buiten zou erg welkom zijn geweest. Wij misten een paar goede leeslampen bij het bankstel in de zithoek. In de zomer zit je lang buiten, maar later in het jaar begint de avond wat vroeger en wil je graag onderuit met een goed boek.

De bosachtige tuin ligt heerlijk vrij. Het verwarmde zwembad is fantastisch!

De eigenaren Hetty en Wim zijn heel gastvrij en doen alles om het je naar de zin te maken.

Geweldig

Martin en Marja
15-7-2017

Prima accommodatie op een prachtige locatie. Heerlijk verwarmd zwembad, warme ontvangst en een warm klimaat.

Wij hebben genoten.

Herman
7-7-2017

Unieke ligging, zeer gastvrije ontvangst en begeleiding van de eigenaren.

Absolute aanrader!

Mirjam Busser
7-9-2016

We zijn net terug van een heerlijke week in Villa Les Brousses. Een hartelijke ontvangst, een heerlijk, sfeervol huis waar alles aanwezig is, het mooie zwembad, de privacy en een schitterende omgeving. Je kunt kiezen voor een actieve vakantie vanwege al het moois dat deze streek biedt, of je blijft lekker rondom het huis en zwembad, in de zon of in de schaduw ... het kan allemaal.

Fantastische villa op een geweldige plek

E.B. de Werd
26-8-2013

Wij zijn een week in Villa les Brousses geweest en hebben daar geweldig genoten van de accomodatie daar. Prachtige villa voorzien van alle gemakken die je maar kan wensen, waaronder twee badkamers, een compleet ingerichte keuken, ruime slaapkamers en een geweldige woonkamer. Buiten is het helemaal prachtig met een royale veranda, mooie beplanting en natuurlijk je eigen prive zwembad, eveneens met buitenkeuken en toilet. De gastheer en gastvrouw, die je echt het gevoel geven dat je welkom bent, wonen in het huis ernaast en kunnen je voorzien van allerlei nuttige informatie over wat er zoal te doen is in de omgeving. Leuke dorpjes in de buurt met diverse markten. Kortom een vakantie-adres om zeker nog een keer heen te gaan. Top!

Geweldige vakantie villa

George staffhorst
30-7-2013

De villa is gelegen op een berg volledig omsloten door bossen. Optimale privacy!! Het zwembad ligt op een hoger plateau alleen bereikbaar met een trap en is dus voor zeer kleine kinderen niet zelfstandig bereikbaar, wel zo veilig. De woning is zeer ruim, schoon en in perfecte staat van onderhoud. De omgeving heeft een woeste natuur met bossen, doorkruisende riviertjes en leuke plaatsen. Vooral st ambroix vonden wij erg leuk. De eigenaar woont op het terrein maar daar merk je niets van, service was perfect. Wat ons betreft een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Les Brousses in Molières-sur-Cèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Les Brousses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Les Brousses scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.