Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

10 Reviews over Mas Le Vichard

• 1moret17-07-2014

Horrible expérience

du bruit, des enfants partout, des sanitaires saturés, une piscine minuscule, bref, un faux camping chez des hotes hollandais qui ont bien compris comment faire de l'argent en accumulant les clients.

• 9jurjen1329-11-2013

heerlijke plek voor vakantie met kleine kinderen

We zijn dit jaar voor de tweede keer geweest en het was weer heerlijk.

Mas le Vichard is behoorlijk afgelegen gelegen, tissen Florac en Saint Jean du Gard en daardoor heerlijk rustig. De omgeving is ruig, maar schitterend!

De camping is klein qua aantal plekken, maar er is enorm veel ruimte waar de kinderen heerlijk kunnen spelen. Verder is er een klein zwembad en een trampoline, perfect voor kinderen! In de directe omgeving van de camping zijn riviertjes waar je heerlijk met je kinderen kan zwemmen, vissen, relaxen.

We hadden dit jaar weer een safaritent gehuurd, lekker ruim en prima uitgerust.

De camping heeft zelf geen restaurant, maar het afgelopen jaar werd er 1 keer per week een barbecue georganiseerd en er zijn in de omgeving een paar eenvoudige restaurantjes. Richard en Vinchy (de eigenaren) zijn heel vriendelijk en behulpzaam, altijd in voor een praatje en weten je prima de leuke plekjes, stadjes, dorpjes, bezienswaardigheden in de omgeving te wijzen.

• 8Eefke Jetten30-07-2013

prachtige ruime safaritent op afgelegen paradijsje

Vriendelijke eigenaars, ongedwongen sfeer. 2 weken geweest. Safaritenten zijn prachtig, ruim en comfortabel ingericht. Voorzien van alle gemakken. Brood wordt elke dag tot aan de deur gebracht. Bbq een keer per week is ontzettend gezellig! Riviertje bij 'Mairie' is een prachtplek, kids kunnen van hoge rots afspringen. Wel met de auto ( 5 min).. Plek ligt prachtig, maar afgelegen. Je hebt de auto voor alles nodig. Op zich geen probleem, maar dat is wel handig om van tevoren te weten. Genoeg te doen in de omgeving.

• 9Marije Jaarsma23-09-2012

De leukste vakantie met kids tot nu toe!

Wat hebben wij een super toffe, ontspannen, relaxte, gastvrije, heerlijkste vakantie gehad bij Richard en Vinchy en kids. Wat een super lieve mensen en zo behulpzaam en gastvrij. Een heerlijke plaats om te ontspannen uit je 'drukke' leventje. Even helemaal niet moeten. tot rust komen kun je daar heerlijk. Lekker bij het zwembad luieren of bij het chalet, waar wij in zaten. In een hangmatje liggen, kids op de 'trampo' zoals ze dat dan noemen. Lekker kletsen met de rest van de lieve gasten die er waren. Broodservice die het echt bij het chalet bracht, super luxe! Niet elke dag naar een bakkertje hoeven te rijden. De kids hebben zich zoooo goed vermaakt. Dit was echt tot nu toe onze leukste vakantie. Zo heerlijk als de kinderen zich zo goed vermaken! Al met al, een heerlijke plek en super lieve campingeigenaars. Niet anders dan lof;) Groetjes, Fam. Jaarsma

• 9Maarten Bos16-09-2012

Brabants gastvrij en netjes

wij hebben hier 2 weken vertoefd en 2 weken genoten. Een mooi groot appartement met goede bedden en alles keurig schoon. Heerlijke broodjesservice en vriendelijke (nederlandse eigenaren) de ligging is prachtig maar idd afgelegen, wat ons betreft prima ff lekker geen gele kentekenplaten! aanradertje dus

• 9mirjampierik7609-09-2012

Heerlijke plek!

We hebben twee weken mogen vertoeven in Mas Le Vichard, een ruim 400 jaar oude, tot gites verbouwde, franse boerderij in de Cevennen, een prachtig natuurgebied.

De Nederlandse eigenaren, Richard en Vinchy, ontvangen hier hun gasten met hun typische, Brabantse gastvrijheid. Prachtmensen..!

In de weide omgeving kijk je je ogen uit aan de schitterende natuur, de prachtige dorpjes en stadjes en alle bijzondere bezienswaardigheden. Je komt tijd tekort om naast het relaxen alle mooie dingen van de omgeving te gaan bekijken.

Wat betreft Lauren, onze dochter van 4: wat heeft ze genoten..! Wat een fantastische plek voor kinderen.

Om een lang verhaal kort te maken, heerlijke mensen, heerlijke plek, heerlijke vakantie..!!!

• 9Rob Wessels27-08-2012

Fantastische camping voor de liefhebber

Begin juli waren wij de 1ste huurders van een nieuwe safaritent. Die tent was prima, ruim, luxe, lekker in de schaduw. Echt Glamperen! Op de mini camping stonden de dichtstbijzijnde buren 25 meter bij ons vandaan, dus je had je privacy. De camping ligt in de Cevennen, dus op een berg in de bossen. Heerlijk rustig als je daar van houd. De broodjes service was perfect, de WC's en douches schoon. Het kinderzwembad was voldoende voor de kleine kids. Verder waren er voldoende kleine riviertjes in de buurt om te zwemmen en af te koelen of om van de rotsen af te springen. Voor een gezin met kleine kids is het daar perfect. Maar ook als je kinderen ouder zijn , is er in de regio voldoende te doen. Wij hebben ons in ieder geval niet verveeld. Wel moet je overal ver voor rijden, want het Le Vichard ligt afgelegen. Maar dat is wat ons betreft geen nadeel. Richard en Vinchy zijn heel vriendelijke en warme mensen, die het echt leuk vinden als er gasten komen. Wij gaan zeker nog een keer!

• 8Jan17-08-2012

Lastig bereikbaar, maar goede service

Wij hebben hier tien dagen in een safaritent doorgebracht. De tent is zeer goed ingericht, met goede bedden voor zowel ouders als kinderen. Mooi in de schaduw geplaatst, zodat de tent niet brandend heet wordt in de zon. Ideale locatie voor jonge kinderen tot een jaar of tien. Het zwembad en de natuur voldoet prima voor hen. Voor oudere kinderen is er niet zoveel te beleven. Het huis/de camping is alleen bereikbaar via een 1,5 km lang bergpad (wel geasfalteerd), wat een uitdaging is voor elke bestuurder: wij waren met een kleine aanhanger en dat ging...... net. Goede broodjesservice (levering tot op tafel), voor verdere boodschappen minimaal 15-25 minuten in de auto. Ook voor andere attracties is een flinke autorit nodig: de camping ligt in een van de meest ruige gebieden van Frankrijk.

• 8rianne03-08-2012

kleine rustige camping in "the middle of nowhere".

Wij hadden een safaritent gehuurd.Veel ruimte om je heen. Maar zodra het donker werd, heel veel prik-insecten. Inrichting was netjes. De eigenaar was vriendelijk.Om naar het toilet en de doucheruimte te komen moest je een flink steile helling oplopen. Daar zijn voor de gehele camping, en de safaritenten, 2 doucheruimtes en 2 toiletten. De eigenaar organiseert een bbq voor iedereen die op de camping verblijft. Maar het kost je wel even 22,50 pp. 6 jaar is echt max leeeftijd voor deze camping, voor oudere kinderen is er echt werkelijk niets te beleven.Het dichtstbijzijnde mini supermarktje te rijden is 20 min. rijden. Om bij een grote supermarkt te komen moet je 30 minuten de berg afslingeren. Het ligt dus echt erg afgelegen.

• 9Merel Bakker21-02-2012

Een super vakantie bij Mas Le Vichard!

We zijn afgelopen zomer met twee kleine kindjes bij Mas le Vichard geweest en hebben daar een super vakantie gehad!

Richard en Vinchy zijn erg aardig en relaxt. De omgeving is prachtig, maar je moet er wel van houden om in the middle of knowhere te zitten. De weg naar Le Vichard alleen is al een avontuur. In de omgeving zijn allerlei prachtige plekjes om in de rivier te zwemmen met super helder water.

Voor kinderen is er genoeg ruimte om veilig op ontdekking te gaan en daarnaast zijn er schommels, een trampoline en een klein zwembad voor de nodige vermaak.

Een keer per week verzorgen Richard en Vinchy eten en daarnaast nog allerlei spontane borrelmomenten.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Vakantiehuis Mas Le Vichard info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)