Camping Val de Cesse

Meer camping info

139 reviews over Camping Val de Cesse

• 3w van der plas05-10-2015

nooit meer

slecht, smerig, behandeling door personeel vreselijk ongeïnteresseerd de hele tijd aan de telefoon met vrienden en familie en wij maar wachten ga nooit met touroperator want je krijgt bij je accommodatie geen veranda maar een plank met een tentje dus de hele dag honden op jouw plaats ,ook de camping is vies slecht onderhouden niet doen!!! overal naar toe maar niet hier.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 8mirums09-08-2015

Rustig en schoon

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, de camping is schoon en de caravan die wij gehuurd hadden ook, redelijk bed lekker stevig..wel kleine douche ruimte maar daar in tegen een fijne ruime leefruimte. de rivier er achter is prachtig om te spelen en er zwemmen otters erg leuk. de zee was iets verder dan wij hadden verwacht 50 minuten rijden met de auto (narbonne) verder leuke uitstapjes gemaakt en een leuk boot tochtje met Ruud op de rivier canaal di midi is een aanrader erg leuk! wij hebben genoten ( kinderen 13 en 10) zwembad is niet heel groot maar bied wel lekkere afkoeling...de camping is klein en weinig nederlanders maar dat vonden wij wel lekker ;) wij hadden een 4 persoons caravan via touroperator

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8marion07-08-2013

Een gezellige franse camping.

Een gezellige camping,veel fransen. De camping ligt in een rustig gebied. Als je wat wil zien moet je even een klein stukje rijden. Je kan bij het canal du midi kijken,op dinsdagochtend is er markt in Olonzac. En bij het meer Lac du Jouares kun je zwemmen en eten. Let wel op:tussen de middag kan er wat dicht zijn. Animatie was in het frans maar zag er leuk uit. Het restaurantje was simpel. Het personeel sprak overwegend frans,maar probeerde je wel te begrijpen. Met handen en voeten kwamen we er wel uit. Het riviertje achter de camping is leuk en gezellig en je kan eten bij restaurant La Garenne.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Timo Hoogaars04-08-2013

Mooie, rustige, schone, Franse camping

Twee weken in een stacaravan van de camping zelf verbleven. Alhoewel de caravan > 7 jaar oud was (krijg je bij het boeken al te zien) was deze compleet, schoon en netjes. De meeste caravans staan op een ruime plaats, geen last van de buren. Het is een echt Franse camping, bijna alleen maar Franse gasten en er wordt ook weinig anders dan Frans gesproken. Leuke en enthousiaste animatie voor de kinderen, maar alleen Franstalig. Onze kinderen (10 en 12) hebben er geen gebruik van gemaakt, maar werden wel iedere keer weer enthousiast gevraagd mee te doen. Voor kinderen boven de 14 is er trouwens weinig te beleven. Onze indruk is dat ze de laatste jaren veel aan onderhoud gedaan hebben, de hele camping ziet er echt keurig verzorgd uit. De bar/restaurant is klein, maar als je genoegen neemt met een kleine kaart, maar wel lekker eten, dan is het helemaal OK. Riviertje achter de camping is helemaal leuk, niet diep, maar wel leuk om in de stroming te spelen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7baske paaps18-06-2010

een geweldige plek om tot rust te komen

veel vogels, rust ,groen, met een mooie omgeving voor te wamdelen

Gereisd met partner in mei 2010

• 5Fam. Dijk24-08-2007

Staat van onderhoud van het sanitair is bedroevend. Een lekkende douche werd gewoon afgesloten, met als gevolg nog maar één douche voor de mannen in het sanitairhok over. Algehele indruk van de camping is rommelig. De camping ligt wel gunstig wat betreft het maken van uitstapjes. Mannelijke medewerkers uitermate onvriendelijk. De dames maakten gelukkig veel goed. Veel overlast gehad tot vaak in de late uurtjes van het naburige café/restaurant (luide muziek). Je kunt daar wel prima eten

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd in augustus 2007

1 tip over Camping Val de Cesse

• Timo Hoogaars, 04-08-2013 Rapporteren

Bij de bar kun je stokbrood/croissants enz voor de volgende dag bestellen. Stranden (Narbonne plage, Gruissan, St. Pierre) zijn een klein uur rijden.

0 vragen over Camping Val de Cesse

Camping Val de Cesse info