Hotel Le Pradinas

Hotel Le Pradinas
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pradinas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Pradinas in het Nederlands

Zeer mooi , goede service , rustige omgeving

Rik Zoons
31-10-2010

Prachtig gerestaureerde hoeve

Zeer rustige en mooie omgeving, prachtig terras

Goedverzorgde kamers, lekkere maaltijden, goede wijnen

Vriendelijke en behulpzame uitbaters

Groenten, kruiden vers uit eigen tuin

Fantastisch familie hotel

eric van dijk
14-9-2009

Fantastische accomodatie gelegen tussen Mialet en Andzue, gerund door een gedreven lief en attent relatief jong echtpaar wat constant voor je klaar staat, gelegen op heel mooie locatie op de grens van het natuurpark in de Cevennen, 70 km van de kust boven Montpelier. Geweldige sfeer, alles klopt, alles is 100% oke, ik ben er 8 dagen geweest en heb niets gezien wat kapot was of niet werkte. Volledig recent fantastisch gerenoveerd kasteeltje, elke kamer is anders, mooi en heel schoon zwembad erbij, beschermde parkeergelegenheid en heel groot door bomen overschaduwd buitenterras waar bij het altijd mooie weer de maaltijden worden genoten. Fantastische omgeving: Bambouserie, Gorges du Tarn, Cirque de Navacelles, Gorges de 'l Herault, Cap 'd Agde, Montpelier, Arles te veel om op te noemen, alles op een uurtje rijden.

En voor motorrijders (zoals ik) een afgesloten garage met sleutelmogelijkheden en bandenlucht & spanningsmeter.

In een woord geweldig, prijs-kwaliteit: 10+

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pradinas in Mialet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pradinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Pradinas scoort een 5.6 uit 10 op basis van 5 reviews.