Géén boekingskosten
FrankrijkLanguedoc - RoussillonMèzeVakantiehuizen MèzeVakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais

Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMèze

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 33 reviews

Meer vakantiehuis info

33 Reviews over Domaine Saint Paul le Marseillais

• 10HJME09-07-2020

Best kept secret

Het is hier heerlijk voor de kids! Spelen met vriendjes in het bos, zwemmen in het zwembad, voetballen op het veldje, chillen op het terras, etc etc. Het is hier heerlijk voor de ouders! Kleinschalig maar heel veel ruimte, gastvrijheid, 4x per week heerlijk en gezellig eten aan lange tafels, fijn strand met top strandtenten, leuke stadjes in de buurt, heerlijk slapen in de volledig ingerichte tenten, ruime eigen badkamer, etc etc.

• 10charlene27-12-2019

toppie

Gewoon heerlijk. Groen, verzorgd, alles is er, lekker zwembad, mooi ingericht, echt heel frans maar ook heerlijk.

• 10De Van Esjes18-12-2019

Heerlijk

We verbleven zojuist een week in een van de heerlijke gites op dit adres. Heel gezellig, schoon en sfeervol ingericht, er ontbrak ons aan niets. Erg vriendelijk ontvangst door Marit, Brenda en Timo. En natuurlijk door alle beesten! Wat een ruimte, je kan je gewoon niet voorstellen hoeveel 8 hectare is... Er omheen alleen maar wijngaarden en velden dus helemaal geen buren of een weg te bekennen. Ook fijn kunnen genieten van de extra's: een massage van Michelle, en perzikken en muntthee uit de moestuin en de kinderen van Marit als oppas. De trampo en het eten van Timo maken het af. En een nadeel? dat we weer weg moesten:-)

• 9Bernadette17-07-2019

Superfijn

Na jaren begin mei weer eens terug geweest voor een paar dagen. Erg leuk om het weer terug te zien. Heel veel gezellige plekjes, een leuk speelveldje en een superfijn zwembad. De eigenaresse is gastvrij en attent en vaak in de buurt als je iets nodig hebt of voor goeie tips over de omgeving. We waren erg vroeg in het seizoen dus het was erg rustig en voor een bezoek aan het strand vonden wij het te fris. Er zijn echter genoeg stadjes in de buurt om te bezoeken. Maar een dagje rondhangen rond het zwembad of bij je gîte/tent kan ook heel goed. Voor de wat frissere avonden had de eigenaresse brandhout voor ons.

• 9Nannette14-06-2019

Geweldig!

Genoten van ons weekje op St Paul le Marseillais. Een ontzettend leuke gastvrouw, een gezellig huisje en een mooi zwembad. Dat alles in een prachtige omgeving met leuke plaatsjes en dicht bij zee!

• 10Roos26-05-2019

Vroeger zijn we jarenlang met het gezin naar Saint Paul gekomen, en we hebben ons hier altijd ontzettend vermaakt. Voor kinderen eindeloos plezier met alle andere kinderen, maar ook heerlijk tot rust komen in de mooie omgeving. Nu na 10 jaar weer een weekje terug geweest en het was nog even heerlijk als altijd!

• 9P.B. de Wilde19-05-2019

Plek om je hart aan te verliezen!!

Opnieuw bijzondere gastvrijheid ervaren op St Paul. Marit weet hospitality op een hoger niveau te brengen. Mooi rustig gelegen domaine en toch alle faciliteiten (dorpjes, strand, supermarkten, etc) op 10 tot 20 autominuten. Ook de kinderen (2.5 en 5 jaar) hebben zich weer goed vermaakt in speeltuin, met de dieren, de overheerlijke tuin, het zwembad en de ruimte en vrijheid om te spelen. Absolute aanrader van ouder(s) met jonge kinderen, maar ook vakantiegangers die een rustige break willen in een prettige en gastvrije ambiance met de VVV (lees Marit) ogenschijnlijk altijd in de buurt. Wie van wijn (Picpoul de pinet) en oesters houdt, zit hier helemaal goed. Goede tips via Marit. Ons 2e bezoek aan Domaine St Paul/Marit zal zeker niet de laatste zijn. Pareltje aan de Zuidfranse kust!!

• 10Jeanette16-05-2019

fantastisch

Het is mooier dan je op de site kan zien. De omgeving is groen (wijngaarden) en het hele vakantieparadijs is heel ruim opgezet, overal tuinen, paden en bomen, je hebt echt geen idee hoe groot het is. Dat vinden we geweldig en valt iedere keer op na het drukke nederland! We hebben veel plezier gehad met alle leuke dingen om het domein heen, je zit zo op het strand (was nog wat fris nu) maar er omheen zijn zo veel dingen te doen. Voor ieder wat wils en marit weet heel veel goede adressen en heeft veel tips: restaurants, eten bij een wijnboer en wijn proeven, fietshuur met dan ook weer een restaurant halverwege. Erg leuk dus. Het was onze derde keer en die vierde komt er ook. Het domein en de huizen worden steeds mooier en het is leuk om te zien hoe marit iedere winter weer bezig is om de boel weer mooier te maken en op te knappen. De decoratie overal is heel mooi en apart.

• 8Annebel16-05-2019

Heerlijk ontspannen

Voor de 2e keer zijn we dit jaar bij Marit op vakantie. Het domaine is fantastisch met een zwembad en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. De kinderen spelen snel met andere kinderen en kunnen lekker hun gang gaan met bijvoorbeeld hutten bouwen. De ligging is rustig, en buiten het dorp Meze, dus je hebt wel een auto nodig. Marit, de eigenaresse, is gastvrij en helpt je goed op weg en weet alle leuke plekken in de omgeving. Indien nodig reserveert ze voor je bij strandpaviljoens en restaurants. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden deze plek aan voor gezinnen in de schoolvakanties.

• 9Marija29-04-2019

Oase van rust

Een oase van rust, waar je samen met je gezin kan ontsnappen aan de drukte van het dagelijkse leven. Hier leer je weer te genieten van de kleine dingen. Een betoverend mooie klaproos, de heerlijk ruikende vijgenbomen! De kinderen hebben de tijd van hun leven en zijn continu in de weer met de lieve dieren. Daarnaast is Marit, de gastvrouw, een schat van een mens, die er alles aan doet om het iedereen naar hun zin te maken. Een aanrader voor in de zonnige periodes, maar zeker ook de moeite waard als het wat frisser is.

Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)