Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag29°20°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Saint Paul le Marseillais voor je op een rij gezet:

Direct boeken

30 reviews over Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais in het Nederlands

Superfijn

Bernadette
17-7-2019

Na jaren begin mei weer eens terug geweest voor een paar dagen. Erg leuk om het weer terug te zien. Heel veel gezellige plekjes, een leuk speelveldje en een superfijn zwembad. De eigenaresse is gastvrij en attent en vaak in de buurt als je iets nodig hebt of voor goeie tips over de omgeving. We waren erg vroeg in het seizoen dus het was erg rustig en voor een bezoek aan het strand vonden wij het te fris. Er zijn echter genoeg stadjes in de buurt om te bezoeken. Maar een dagje rondhangen rond het zwembad of bij je gîte/tent kan ook heel goed. Voor de wat frissere avonden had de eigenaresse brandhout voor ons.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

Nannette
14-6-2019

Genoten van ons weekje op St Paul le Marseillais. Een ontzettend leuke gastvrouw, een gezellig huisje en een mooi zwembad. Dat alles in een prachtige omgeving met leuke plaatsjes en dicht bij zee!

Gereisd Met partner in juni 2019

Roos
26-5-2019

Vroeger zijn we jarenlang met het gezin naar Saint Paul gekomen, en we hebben ons hier altijd ontzettend vermaakt. Voor kinderen eindeloos plezier met alle andere kinderen, maar ook heerlijk tot rust komen in de mooie omgeving. Nu na 10 jaar weer een weekje terug geweest en het was nog even heerlijk als altijd!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Direct boeken

Plek om je hart aan te verliezen!!

P.B. de Wilde
19-5-2019

Opnieuw bijzondere gastvrijheid ervaren op St Paul. Marit weet hospitality op een hoger niveau te brengen. Mooi rustig gelegen domaine en toch alle faciliteiten (dorpjes, strand, supermarkten, etc) op 10 tot 20 autominuten. Ook de kinderen (2.5 en 5 jaar) hebben zich weer goed vermaakt in speeltuin, met de dieren, de overheerlijke tuin, het zwembad en de ruimte en vrijheid om te spelen. Absolute aanrader van ouder(s) met jonge kinderen, maar ook vakantiegangers die een rustige break willen in een prettige en gastvrije ambiance met de VVV (lees Marit) ogenschijnlijk altijd in de buurt. Wie van wijn (Picpoul de pinet) en oesters houdt, zit hier helemaal goed. Goede tips via Marit. Ons 2e bezoek aan Domaine St Paul/Marit zal zeker niet de laatste zijn. Pareltje aan de Zuidfranse kust!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

fantastisch

Jeanette
16-5-2019

Het is mooier dan je op de site kan zien. De omgeving is groen (wijngaarden) en het hele vakantieparadijs is heel ruim opgezet, overal tuinen, paden en bomen, je hebt echt geen idee hoe groot het is. Dat vinden we geweldig en valt iedere keer op na het drukke nederland! We hebben veel plezier gehad met alle leuke dingen om het domein heen, je zit zo op het strand (was nog wat fris nu) maar er omheen zijn zo veel dingen te doen. Voor ieder wat wils en marit weet heel veel goede adressen en heeft veel tips: restaurants, eten bij een wijnboer en wijn proeven, fietshuur met dan ook weer een restaurant halverwege. Erg leuk dus. Het was onze derde keer en die vierde komt er ook. Het domein en de huizen worden steeds mooier en het is leuk om te zien hoe marit iedere winter weer bezig is om de boel weer mooier te maken en op te knappen. De decoratie overal is heel mooi en apart.

Heerlijk ontspannen

Annebel
16-5-2019

Voor de 2e keer zijn we dit jaar bij Marit op vakantie. Het domaine is fantastisch met een zwembad en genoeg ruimte voor de kinderen om te spelen. De kinderen spelen snel met andere kinderen en kunnen lekker hun gang gaan met bijvoorbeeld hutten bouwen. De ligging is rustig, en buiten het dorp Meze, dus je hebt wel een auto nodig. Marit, de eigenaresse, is gastvrij en helpt je goed op weg en weet alle leuke plekken in de omgeving. Indien nodig reserveert ze voor je bij strandpaviljoens en restaurants. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en raden deze plek aan voor gezinnen in de schoolvakanties.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oase van rust

Marija
29-4-2019

Een oase van rust, waar je samen met je gezin kan ontsnappen aan de drukte van het dagelijkse leven. Hier leer je weer te genieten van de kleine dingen. Een betoverend mooie klaproos, de heerlijk ruikende vijgenbomen! De kinderen hebben de tijd van hun leven en zijn continu in de weer met de lieve dieren. Daarnaast is Marit, de gastvrouw, een schat van een mens, die er alles aan doet om het iedereen naar hun zin te maken. Een aanrader voor in de zonnige periodes, maar zeker ook de moeite waard als het wat frisser is.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

helemaal top

Eric-Jan en Chantal
21-4-2019

Wij maakten gebruik van Marits aanbieding om drie dagen ondergedompeld te worden in de Franse sfeer, met onze vrienden, even weg van de hectiek uit nederland. wat was dat heerlijk. je bent er zo en we konden gebruik maken van alle tips die we kregen. gezellige restaurants, mooie wandelingen, wijnproeverijen; leuke stadjes; TOP. het heerlijke huis wat we hier huurden; met s'avonds de open haard aan en we zijn ook nog verbrand door de voorjaarszon. Dit gaan ze zeker vaker doen en ik kan het iedereen aanraden: je komt opgeladen weer terug. helaas was het nog te koud voor het zwembad maar de ligging is prachtig en we konden daar helemaal beschut heerlijk een aperitiefje drinken.

Gereisd Met vrienden in april 2019

fantastisch

De Van Esjes
10-7-2018

We verbleven zojuist een week in een van de heerlijke gites op dit adres. Heel gezellig, schoon en sfeervol ingericht, er ontbrak ons aan niets. Erg vriendelijk ontvangst door Marit, Brenda en Timo. En natuurlijk door alle beesten! Wat een ruimte, je kan je gewoon niet voorstellen hoeveel 8 hectare is... Er omheen alleen maar wijngaarden en velden dus helemaal geen buren of een weg te bekennen. Ook fijn kunnen genieten van de extra's: een massage van Michelle, en perzikken en muntthee uit de moestuin en de kinderen van Marit als oppas. De trampo en het eten van Timo maken het af. En een nadeel? dat we weer weg moesten:-)

Gereisd Met vrienden in juli 2018

aan zee zonder zorgen op een unieke plek

Maria Wester
5-7-2018

Wij waren met onze zoontjes van 2 en 4 in de maand juni op dit domein. We hadden een gite gehuurd. We wilden dichtbij zee huren maar niet zo vlak aan zee vanwege de drukte. Dat is ons uitstekend bevallen. Het domein straalde een rust uit waar wij aan toe waren terwijl de kinderen volop en veilig konden spelen. Heel makkelijk om op het stand te komen maar wij vonden het ook heerlijk om op het domein te blijven, zeker met de kinderen die 's middags konden slapen terwijl wij rustig aan het zwembad zaten met de babyfoon. De sfeer is prachtig. Ons huisje had een fijne inrichting en een gloednieuwe badkamer. Helaas kunnen we volgend jaar niet meer in juni maar wij gaan zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Vakantiehuis info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais in Mèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Domaine Saint Paul le Marseillais