Camping Beau Rivage

58 reviews over Camping Beau Rivage in het Nederlands

Guillaume
18-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018

Prima en keurige en rustige camping.

Alfred&Inge Volmer Nijverdal
13-8-2018

Prachtige keurig onderhouden familie camping. Geen flauw idee waar de negatieve zoover reacties vandaan komen. Toiletten keurig onder houden. Zeer vriendelijk personeel zowel op de camping als bij de Engels sprekende receptie. Zelfs de camping plekken waren in overleg te wijzigen waar mogelijk voor een andere plek. Alles met elkaar een dikke 10. En zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping voor frans-talige.

Diana
9-8-2018

Zwembad is veel te klein en heel vies! Putje verstopt met haren! Troebel water! Aangekoekt vuil aan de randen! Op de camping lag overal hondenpoep! Alle annimatie frans-talig. Niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd Anders in augustus 2018

Lux-camp

Oke, maar niet voor herhaling vatbaar.

Nadine
25-7-2018

Geen aanrader voor Nederlandse gezinnen met tieners. Hoofdzakelijk Franse campeerders, annimatie alleen in het frans. Vanaf de camping kun je niet in het meer om te zwemmen, daarvoor moet je naar Meze. Het zwembad is klein. Als je zee wilt zien zul je 20 min. moeten rijden naar Sète, voor ons was dat geen probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een bagger camping, heel onrustig en vies.

A. Jansen
27-5-2018

Voorseizoen prijs 23 euro per nacht. Geen toiletpapier, weinig keuze voor een plaats op een praktisch lege camping. Restaurant/ bar niet open. Zeer onvriendelijke ontvangst. Douche en toiletruimte waar tevens chemisch toilet gereinigd moest worden waren erg vies.wasmachine deed het niet, wel 6 euro kwijt. Verder kwamen er per uur wel 20 x golfkarretjes langs, bij het onderhoud van het groen wordt geen rekening gehouden met de kampeerders, heel veel lawaai. Geen seconde rust.' s nachts veel geluidshinder van: verkeer van aangrenzende straat, en van tennissers vanuit een aangrenzende woning.en van jongeren die zaten te pokeren op een leeg terras tot 3 uur ' s nachts. Er werd veel ingebroken dus veel codes op zak voor hekken en poorten om alles goed afgesloten te houden. Personeel liet zelf de hekken gewoon open staan na het grasmaaien. De mensen die er werken hebben zelf nooit gekampeerd!

Gereisd Met partner in mei 2018

mooie camping met mooie plekken vlakbij het meer

gast camping Beau Rivage
16-9-2017

De plekken waren royaal in vergelijking met italiaanse begrippen. De toiletten waren schoon er ontbrak alleen toiletpapier. En in een ander gebouw waren er geen toiletbrillen aanwezig. Het zwembad en restaurant waren prima in orde. Ook de prijzen voor een menu waren prima te doen. Mooie ligging van de camping, vlak bij het meer en grote supermarkt. Receptie was altijd even vriendelijk.

Gereisd Anders in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

Han OUDEJANS
12-9-2017

Prettige camping niet ver van het centrum van Mese en het strand. De ligging is fantastisch aan het etang de thau. Een plaats aan de waterkant van deze camping is een aanrader!!

Gereisd Anders in september 2017

Prima camping maar wel gehorig

Joannes Gerardus SMITS
28-8-2017

Prima camping maar wel erg gehorig. Animatie was erg hard

Gereisd Anders in augustus 2017

Leuke camping, gemoedelijke sfeer alles binnen loopafstand

Hinrik NAP
23-8-2017

Leuke camping, gemoedelijke sfeer alles binnen loopafstand.

Gereisd Anders in augustus 2017

Oplichters

Michelle Heinen
2-8-2017

Wij hebben ivm doorreis voor 1 nacht op deze camping gestaan. Van te voren hebben wij gebeld om te reserveren. Er werd toen gezegd dat we 36 euro moesten betalen. Aangezien de receptie al gesloten was, konden we een plek uitzoeken. De volgende dag moesten we maar liefst 64 euro voor deze nacht betalen. Uiteraard aangegeven dat 36 euro was afgesproken, personeel stond hier niet voor open. Zeer onvriendelijk tot onbeschoft. Hoezo oplichters?! Wij adviseren andere reizigers zeker niet om naar deze camping te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beau Rivage in Mèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beau Rivage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.