Camping Le Pre de Charlet

8,2

2 reviews over Camping Le Pre de Charlet in het Nederlands

Rust en franse vriendelijkheid, goed dus.

Rik Deryckere
3-5-2016

Ideaal nabij dorp en winkels, maar ook vetrekpunt voor wandelingen, behulpzame eigenaars en proper sanitair. Camping voor natuur en rustzoekers

Gereisd Met partner in juni 2015

Jammer maar helaas

1vakantie
10-7-2015

Jammer Jammer Jammer...

Ideale camping, ook voor loslopende honden. Een ieder die dat wenst, en met de passende mentaliteit, kan hier de hond los over de camping laten lopen. Hun eigenaren lachen je uit (de lijn ligt klaar, its allright mister) en de leiding komt niet verder dan "bedankt voor uw melding, ik zal er op letten". De stront ligt er dagen later nog en de honden pissen misschien ook vanmiddag op uw spullen...

Beste mensen hou uw kinderen en uw schoenen aan de lijn!!!

Ba, ba, ba.

Gereisd Alleenreizend in juni 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pre de Charlet in Meyrueis (Lozere), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pre de Charlet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.