Camping Le Champ d'Ayres (Lozere)

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Meyrueis (Lozere)

7.9Goed

• 7.1Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

79 reviews over Camping Le Champ d'Ayres (Lozere)

• 6michel22-08-2010

nooit meer

Je moet bij aankomst je verblijf betalen wat je vrijheid beperkt! Er is 1 sanitair blok met 4 zitwc's voor de hele camping (90 plaatsen). De douches werken ondermaats en om 22u30 is er geen warm water meer en de helft van de kraantjes afgesloten. Er zijn 6 afwasbakken met een mini vuilbakje waar je niets mag ingooien. Aan het zwembad is geen toilet/douche voorzien! Er is slechts 1 ping pong tafel dus een setje spelen is onmogelijk. In de buurt een discotheek dus veel nachtlawaai. Campingeigenaars zijn erg rigide en de man is zelfs onbeleefd. Zij kunnen weinig verdragen van kinderen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Jansen15-08-2010

Leuke camping, familie Jansen Heemskerk

2 weken in en huisje gezeten(Bermuda) lekker ruim er netjes. Geen televisie/radio (heerlijk). Eigenaren zijn aardig, kennen je bij naam. Man is inderdaad een beetje kortaf maar is wel een pietje precies. Zwembad wordt netjes onderhouden (glijbaan vanaf 14.00 uur open). Leuke uitjes vanaf de camping, veel met auto. In het dorp 2 kleine supermarkten, anders naar Millau (uur) Minpuntjes: Als je op de plattegrond kijkt denkt je dat de camping langs 2 rivieren ligt, dat blijken dus stroompjes te zijn (je kan er wel lekker in pootje baden) Discotheek ligt even verderop langs het weggetje tussen de de camping en de Jonte. Dit zorgt op vrijdag en zaterdagnacht tussen en 01.30 en 04.30 uur voor overlast van luid pratende jeugd die langsloopt. Weer viel wat tegen, 's nachts koud. Veel wind met 20 graden. Omgeving: Kanoen st. Enemie en La Malene. Grotten D'argilan Gieren Haute Vautours net voor Le Rozier. Voor de MTB-er zeer veel goede en technische paden

Caravans A-75 afrit 44-1 Leuk voor 1X

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 3Buch13-08-2010

nooit meer

Er heerst een regime van regels en controle op deze camping.Douchen kan s avonds niet. Een horloge moet je echt meenemen. Oud sanitair.Plaatsen lopen schuin af. Heel veel vliegen. (echt veel) Kinderen mogen niet met waterballonnetjes spelen en als ze op hun knietjes de glijbaan af gaan, worden ze gigantisch uitgescholden door de overspannen waakhond de camping eigenaar. Ronduit onbeschoft en zeker niet relaxt. Nooit maar dan ook never nooit meer!! Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn!!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 4buch13-08-2010

nooit weer

Er heerst een regime van regels en controle op deze camping. Wij stonden op bijna het hoogste punt van de camping (geen keuze). Mijn vriendin kan niet goed lopen en de electrische scooter kon de berg niet aan. Jammer maar met wat hulp was het stukje wel te lopen. We waren bij vrienden op een lager gelegen deel van de camping op bezoek. Die avond was er ook een feest en muziek tot ca. 23:45 uur. Toen we om 24 uur naar de tent wilde gaan bleek er een zenuw in de rug van mijn vriendin klem te zitten. We konden haar niet tillen, dat deed heel veel pijn. De auto stond gelukkig op 2 meter afstand en omdat iedereen op de camping nog rond liep de band nog de muziek instrumenten aan het inpakken was, besloten we toch het stukje de berg op met de auto te gaan. Heel langzaam met stadslicht aan om niet bij iemand in de tent te schijnen zijn we het weggetje omhoog gereden. Nou, dat hebben we geweten! In het frans ben ik volledig uitgescholden. We moesten vertrekken! De reden wilde men niet horen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Ank08-10-2009

camping van vriendelijke mensen

deze camping ligt in een leuk dorp. schitterend wandelgebied. eigenaars vriendelijk en altijd vrolijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2006

• 8Marco20-08-2009

Prima vakantie

Prima camping. Zeer vriendelijke eigenaar/eigenaresse (wisten zelfs onze naam bij aankomst!. Alles compleet: leuk zwembad, dichtbij bij het dorp, je kan bijna vanaf de camping lopend de bergen in, voldoende en gemoedelijke annimatie.
    Sanitair is iets te beperkt bij een volle camping. Daarnaast heeft een aantal WC's gaten. Wel is er een kinderbadje voor de kleinsten. Tijdens ons verblijf werd er een feest georganiseerd waarbij een locaal gerecht werd gemaakt met echt varken aan het spit!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Frank07-08-2009

Leuke vakantie

Leuke vakantie gehad. Twee weken is genoeg, daar het een beetje (te) afgelegen is. Als je van natuur en bergen houdt, prachtig. Zeer kindvriendelijk, maar zwembad en het randgebeuren is te klein voor + 8 jarigen!!! Stadje op wandelafstand en kan je goedkoop en lekker eten. Opgelet, 's nachts (juli 2009) koud, wat het slapen bevorderd wanneer je je lekker induffeld. Kleinere staanplaatsen. Met een caravan is het een hele heksetour door de bergen. Sanitair was matig proper en infrastructuur te zwak.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8fam. v. Westen04-08-2009

gemoedelijke, rustige camping

Bij aankomst bleek de gereserveerde plaats te klein voor onze vouwwagen. We konden toen kiezen uit een drietal andere plaatsen. Zo kwamen we op een grote plaats te staan dichtbij het zwembad. Deze paats was alleen niet vlak. We hebben genoten van de camping, alleen jammer dat de camping in zo'n verlaten gebied ligt. Je moet ver rijden voor een behoorlijke supermarkt etc. Voor de kinderen (2jr. en 4 jr.) was het ideaal. Ze konden gaan en staan waar ze maar wilden. Ook het zwembad was prima genoeg voor onze kinderen (leuk glijbaantje). Sanitair is geen tien. Wij zouden de camping zo weer kiezen, ware het niet dat we de camping te ver afgelegen vinden van allerlei leuke/ toeristische plaatsen. Volg niet de tom-tom als je naar deze camping gaat. Zeker niet met caravan of vouwwagen achter je auto. De tom-tom stuurt je over een berg heen, waar je bij een tegenligger echt geen kant op kunt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8J.C. Bakker07-08-2008

Uitstekende camping

28 april tot 8 mei op de camping gestaan. Jammer dat de sanitaire ruimte open is en niet verwarmd: 's nachts vroor het nog. Goed onderhouden camping met zeer vriendelijk en behulpzame eigenaar(esse). Spreken goed engels. Het door hen geserveerde lokale ontbijt is een aanrader. De omgeving is uitermate boeiend. Schitterende natuur. Prachtig wandelgebied. Meyrueis is ook zo vroeg in het seizoen een gezellige plaats. Hier komen wij beslist nog terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in mei 2008

• 8Fred15-07-2006

Goede camping met vriendelijke, behulpzame eigenaresse die ook Engels spreekt. Mooie plaatsen (niet te klein) met veel schaduw. Rustig gelegen op loopafstand van het leuke centrum van Meyrueis met haar goede restaurantjes. Klein zwemband op de camping. Een groter gemeentelijk zwembad op pakweg 100 meter van de camping. Voor elke ochtend is vers brood op de camping te bestellen. De toiletten en douches zijn inderdaad niet meer van deze tijd.

De omgeving van Meyrueis is prachtig. Een ideale bestemming voor liefhebbers van natuur en mooie landschappen.

Gereisd in juli 2006

Camping Le Champ d'Ayres (Lozere) info