Camping Le Champ d'Ayres (Lozere)

7.9Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Meyrueis (Lozere)

7.9Goed

• 7.1Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

79 reviews over Camping Le Champ d'Ayres (Lozere)

• 7jan.rienk.janssens01-02-2015

prachtplek, wel gedateerd en duur

midden in de natuur en de bergen: geweldig. Nederlands meisje die vriendelijk hielp.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Jacquelien Jacobs12-09-2013

Goede keuze!

Het is een nette, niet al te grote camping met op loopafstand het centrum van Meyrueis. De eigenaren zijn vriendelijk en correct, er was een nederlandse student, dit was soms toch wel gemakkelijk. De plekken zijn ruim, sommige met iets te veel schaduw, misschien een paar bomen opsnoeien. Er is niet echt een kampwinkel, alleen brood en een paar kleinigheden, maar winkels zijn op loopafstand. Even als verschillende restaurants. Het is een mooie locatie om de Gorges van de Jonte en de Tarn en de Causses te verkennen, zowel lopend als op de racefiets.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 1M.19-07-2013

schandalig!

Het begon al met de inschrijving: de afgesproken prijs bleek niet te kloppen en we moesten bijbetalen. akkoord gegaan met de prijs hebben ze achteraf het verschil toch nog via visa afgehaald van onze rekening zonder ons akkoord! zoonlief speelt gitaar s'avonds voor de tent en wordt brutaal tot zwijgen gedwongen! 's anderendaags zijn de overburen aan de beurt: gezellig keuvelen met familie voor de tent in het donker wordt abrupt verhinderd door de bazin! terwijl in de disco van de camping volle bak muziek galmt over de hele camping. s' anderendaags wordt een groep jongeren -5 tenten verder- met politie begeleiding van de camping gejaagd! waarom? wij hadden niets gemerkt! De sfeer op de camping is heel bedrukt en zeker niet ontspannend. behulpzaam zijn de uitbaters alles behalve, regeren met schrikbewind! de sanitaire blok (1 voor de hele camping)heeft na 10h30 geen warm water meer. buiten de poort allemaal uitwerpselen van de huisdieren!! ... triestig !! zeer mooie streek.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8f.klein12-10-2012

leuke en mooie camping

wij hebben de laatste week van augustus met veel plezier gekampeerd op deze camping. Wij werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaren die ons herkenden van een vorig bezoek, we konden onze tent opzetten op een mooie ruime plaats. De camping is mooi gelegen, buiten het oude stadje, wel op comfortabele loopafstand, handig voor restaurantbezoek. De eigenaren en medewerkers op de camping zijn bijzonder vriendelijk en ongetwijfeld ook behulpzaam indien nodig. De sanitaire voorzieningen zijn goed, onlangs grotendeels gemoderniseerd, er wordt goed schoongemaakt. Bijzonder op een camping: bij de wc's handzeep en warmeluchtdroger. Op de camping wordt iedere morgen vers brood verkocht en je kunt er heerlijk en uitgebreid ontbijten, bij mooi weer op het terras. In de stad zijn vele aardige restaurants. Wij zijn zeker van plan om hier weer terug te komen.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9f.klein24-09-2012

heel leuke camping

wij hadden een prima week in Meyrueis op camping " le Champ d'Ayres", een heel ruime plek voor onze tent, hartelijke ontvangst door ping: bij de wc's hingen zeeppompjes en handendroger, er werd goed schoongemaakt. De ligging is fantastisch, op comfortabele loopafstand naar het stadje waar diverse leuke en goede eetgelegenheden zijn, op de camping serveren ze een heerlijk ontbijt, verder zijn daar wat snackachtige hapjes en: heerlijke streekwijn voor een goede prijs. Iedere ochtend is er vers brood verkrijgbaar. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De kindvriendelijkheid kunnen wij niet beoordelen, wel waren er enkele leuke aktiviteiten voor kinderen in de week dat wij er verbleven en dankzij het prachtige weer was er in het zwembad veel plezier en vrolijkheid te constateren. Het was niet de eerste keer dat wij op deze camping waren en wij hopen er zeker weer terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Marije09-08-2011

Leuke camping met vooral franse gasten

Prima camping met ruime plaatsen, hoewel het bovendeel wat krapper is. De eigenaren zijn (beiden) vriendelijk en het zwembadje is prima voor kinderen, hoewel erg fris! Prima speeltuintje voor de kleintjes en door de beperkte grootte van de camping kunnen ze lekker vrij rondlopen. Het nabij gelegen dorpje is leuk om wat doorheen te lopen en te eten. Bij de receptie van de camping hebben ze mappen vol met wandelingen en fietstochten waar je de routes van mag lenen.

Nadeel: doordat bijna alle gasten frans zijn hadden onze kinderen moeite met vriendjes vinden. De animatie sprak ook geen engels, wat het minder toegankelijk maakte.

De camping zit naast een doorgaande weg naar een disco. Zaterdagnacht de hele nacht jongeren die dronken teruglopen, tot aan vechtpartijen en ingrijpen van de politie aan toe. De andere nachten was het wel rustig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Fam. Smulders03-08-2011

Mooie camping

Rustige camping met maar weinig Nederlanders (een verademing!). Hele ruime plaatsen en een mooi verwarmd zwembad(je). Het restaurantje van de camping stelt weinig voor maar het dorp is op loopafstand. De verhalen over de boze camping-eigenaar herkennen we niet. Hij was alleraardigst. Zijn vrouw ook.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Jacques13-12-2010

Goede uitvalsbasis

De camping is een ideale uitvalsbasis voor mensen die heerlijk in de natuur willen verblijven. Prachtige wandelingen zijn er te maken op de Causes en langs de bovenloop van de Tarn. De caravanplaatsen zijn niet erg groot en het saniair is verouderd.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Guido Claessens08-09-2010

Een aanrader.

Eerste week van september hebben we er verbleven in een mobilhome (stacaravan). Heel proper ! En dat geld voor de ganse camping. We zijn er heel vriendelijk ontvangen. Goed zwembad. Volgens de regels van 10 tot 18.30 H, maar we hebben er soms tot 19 uur verbleven, zonder probleem. Bij vertrek wel een heel grondige controle van de mobilhome, en dat komt de volgende bewoners uiteraard ten goede. In het restaurant van de camping hebben we niet gegeten. Dicht bij Meyrueis gelegen wat praktisch is om er 's avonds te gaan eten in één van de vele restaurants. Een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7karina26-08-2010

niet voor herhaling !

we werden vriendelijk ontvangen door de camping eigenaaresse.prachtige camping mooie plaatsen ( jammer van de vliegen ).ze doen ook echt hun best om er wat van te maken.helaas was er de camping eigenaar ...misschien na een winter van rust dat deze man weer wat aardiger is maar tjonge dit heb ik nog nooit mee gemaakt.ik ben compleet verrot gescholden door deze man,en helaas voor anderen ik niet alleen . ook de ( vooral nederlandse en belgié kinderen ) kregen er af en toe flink van langs,en dit alles in het Frans.regeltjes regeltjes regeltjes,en er valt niet met de man te praten,die loopt weg als je met hem de dicussie aan wil gaan.de vrouw doet echt wel haar best en wil echt wel met je praten.maar de Franse herder ,helaas .regelmatig werden kinderen uit het zwembad gegooit,omdat ze op hun knieen of achtestevoren de glijbaan afgingen .nee niks eerst een waarschuwing.omgeving prachtig !

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010