Hotel Château d'Ayres

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMeyrueis (Lozere)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Château d'Ayres voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

6.8VoldoendeScore uit 6 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

6 Reviews over Château d'Ayres

• 9JacqyMel11-09-2011

Leuk eeuwenoud chateau

Wel prijzig voor de kwaliteit. Maar het kost vast een hoop om het allemaal in stand te houden. En het heeft zijn charme dat alles een beetje oud is.

• 4H.-P.08-06-2011

Preis-/Leistung fraglich

Da Haus liegt ruhig, etwas oberhalb in einem Park, welcher m.E. aufmerksamer gepflegt werden sollte. Die Fotos im Internet sind sehr vielversprechend. Die Zimmer im 2. OG sind grosszügig aber mit älterer Möbelierung. Die Bäder sind renovationsbedürftig. Hatte keinen Einblick im 1. OG. Die Preise für Unterkunft, Verpflegung und Getränke sind m.E. für ein 3 Sterne Haus nicht gerechtfertigt. Das Hotel hat einen Investitions-Nachholbedarf.

• 8J. Miedema23-07-2010

Mooi rustig sfeervol hotel

Een mooi hotel in een mooie natuur. Eten was goed. Kamer ook. Ademt ouderwetse sfeer. Goede bediening.

• 7Heleen Beverlo17-07-2009

Mooi, maar toch...

Authentiek, mooi gelegen hotel. Correct vriendelijk personeel. Eigenaar erg routinematig,in zichzelf. Na een verblijf van een week, nog nooit een woord gewisseld, alhoewel wij goed frans spreken. Eten, wel goed ,maar fantasieloos. Na een week heb je dat wel gezien. Een beetje een onderneming zonder ziel,jammer.

• 6a&p uit leidschendam11-07-2009

niet ons hotel!

van de buitenkant ziet het er fantastisch uit,maar de kamers vallen tegen.klein,oud en erg warm.heel veel last van vliegen op de kamer! het eten was lekker maar erg duur! heel klein zwembad.' wij voelden ons niet op ons gemak in dit hotel.

• 7Clary Deinum10-07-2008

kamer viel tegen

De ligging is prachtig, fijn zwembad met lekkere ligbedden. Maar de kamer viel tegen, we hadden superieur geboekt maar kregen eerst een zolderkamer. Toen we protesteerden was er wel een andere, betere kamer. Het sanitair en de badkamer zelf waren oud en aan renovatie toe. Het eten was niet echt goed, 3 keer hetzelfde kaasplankje als tussengerecht. Elk drankje of kopje thee kost 6 euro. De prijs kwaliteit verhouding is niet geweldig.

Hotel Château d'Ayres info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• MinibarBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)

Veilig betalen met