Reviews over Meyrannes

Heerlijke vakantiebestemming

Fam van Vliet,
    1-7-2013

We hebben de afgelopen twee weken genoten van een heerlijke vakantie in deze mooie, goed ingerichte villa.

Het lag in een rustige buurt, maar niet van alles verlaten, wat wel fijn was.

Het was van alle gemakken voorzien en lekker ruim, er stonden boeken en er lagen tijdschriften, er waren spelletjes enz

Er stonden zelfs een biljarttafel en een icehockey tafel beneden in de kelder.

Ook het zwembad was heerlijk, de overkapping was binnen een minuut weggeschoven en we konden zwemmen in water met een heerlijke temperatuur.

's ochtends wakker worden en lekker ontbijten op het terras met het geluid van allerlei vogeltjes, wie wil dit niet? en dan nog niet te spreken over het uitzicht op chateau De montalet, prachtig!

Heerlijk, zo'n vakantie !

prachtig vakantie huis mooi zwembad

roure,
    17-8-2009

we hebben genoten van het uitzicht, rust, natuur, zwembad en de touristische omgeving