Vakantiepark VVF Villages Les Hauts de Cèze

VakantieparkWeer vandaag31°18°

Onvoldoende

• Activiteiten3,0
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor VVF Villages Les Hauts de Cèze voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark VVF Villages Les Hauts de Cèze

TRES MAUVAIS

GUILLERM
9-8-2011
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

MALGRE UN TRES BON ACCUEIL A L'ARRIVEE ET DES LOGEMENTS PROPRES ET CONFORTABLES, JE VOUS DECONSEILLE LA RESTAURATION ( C'EST LA 1ERE FOIS QUE JE PERDS DU POIDS EN VACANCES, UN PARADOX !!!!); NOUS AVONS EUS DROIT UN POISSON AVEC LE GOUT DU MONTBLANC SAVEUR VANILLE, DES LENTILLES MIXEES FROIDES, DES PIZZAS CALCINEES, UNE PAELLA SERVIE DANS UNE ASSIETTE A SOUPE QU'ON NE SERVIRAI MEME PAS A DES COCHONS, ETC ETC.......... LE VILLAGE " MEJANNES LE CLAP" EST SITUE A 3/4 HEURES D'UN DISTRIBUTEUR LE PLUS PROCHE ET NIMES A 1 HEURE DE ROUTE. LE PERSONNEL ENCADRANT LES ENFANTS EST BIEN TROP JEUNE POUR OBTENIR DE LEUR PART UNE VERITABLE ENVIE DE S'EN OCCUPER POUR LES 4-6ANS ET POUR LES 7-10ANS DES ACTIVITEES PROCHES DU NEANT. A DECONSEILLER FORTEMENT

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark VVF Villages Les Hauts de Cèze in Mejannes-le-Clap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark VVF Villages Les Hauts de Cèze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark VVF Villages Les Hauts de Cèze scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.