Géén boekingskosten

Vakantiepark Le Mattas

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMejannes-le-Clap

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Le Mattas voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 66 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

66 Reviews over Le Mattas

• 3Barry V.23-09-2022

Leuk park, huur echter niet Woning 204!!

Even voor de duidelijkheid; wij zijn hier vaker geweest en over het park niets dan goeds. Wij hebben altijd in leuke woningen gezeten en een goed contact gehad met de huiseigenaren. Helaas geldt dit niet voor woning 204. Zij hebben de woning nog niet zo lang en de eigenaar gaf aan dat de woning nog niet verhuurgereed was. Dat was te merken. De woning was ronduit smerig en niet schoongemaakt. Overal lagen verfspetters. Diverse stopcontacten die het niet deden. Onvolledig en smerig keukengerei. Smerig gedateerde badkamer met een gammele douchecabine en wasmachine. Geen ruimte om kleding in te ruimen. Moest een aantal weken na dato zelf contact opnemen om de borg terugbetaald te krijgen. Trekt de eigenaar zonder overleg of dat het in het contract stond de toeristenbelasting er van af. Dus maar een deel van de borg terug gekregen. Is in strijd met de regels. Stond niet in het huurcontract. Deze woning is een schande voor dit leuke park.

• 5Activiteiten
    • 2Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Michelle08-09-2022

Eerder vertrokken

Wij komen al jaren op le mattas natuurlijk vanwege de prachtige omgeving en ligging van het park. Zo ook dit jaar om met onze honden lange wandelingen en tochten te maken. Helaas liep het dit jaar uit op een grote teleurstelling. Nog maar net aangekomen om bij te komen met een kopje koffie kwam er spontaan een dame mij totaal onbekend het terras op lopen. Die mij zeer onbeleefd onderwierp aan een vragen vuur wanneer ik het huisje had geboekt Wat voor honden ik had of ik het huisje had gekocht intussen probeerde zei uit alle macht naar binnen te gluren. Ik dacht netjes blijven maar vond het tegelijkertijd een zeer vreemde actie. Nou we hebben het geweten deze dame in kwestie soort van roddel fabriek heeft in de dagen er na de eigenaren rond om ons huisje wel even verwittigd dat wij grote honden hadden. Vanaf dat moment liepen er constant mensen rond ons huisje onder het mom van wandelen. We werden continu in de gaten gehouden

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Eva Scharmga03-07-2022

Prachtig park, midden in de natuur!

Super mooi park. Vriendelijke mensen en erg behulpzaam. Het is heel rustig en is omringd door prachtige natuur. Wij zaten in bungalow C8 en konden elke avond naar de prachtige zonsondergang kijken. Je hebt alles in de buurt, dorpje met supermarkt en bakker, rivieren. Leuke markten die je kan bezoeken. Ik heb een hele fijne vakantie gehad!

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Eva Scharmga18-06-2022

Mooi en rustgevend park!

Ik heb hier 9 dagen samen met een vriendin mogen verblijven, je komt hier helemaal tot rust. Het park is gelegen midden in de natuur, verschillende schattige stadjes zijn allemaal op rijafstand en prima te bereiken, Met allemaal leuke markten en heerlijke eetgelegenheden, maar ook de rivieren en de mooie natuur is vlakbij. Vriendelijke mensen in het park, behulpzaam als je iets nodig hebt of wat wilt vragen. Kortom een top verblijf gehad, wij zaten in C8 met een prachtig uitzicht en elke avond een mooie zonsondergang:-)

• 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Linette26-09-2021

Prachtig verblijf op een uniek rustgevende lokatie

Wij hadden bungalow, L5😍

• 8Emma vd Vleuten03-04-2021

B5 - heerlijke bungalow!

Heerlijk verblijf gehad in bungalow B5. Gezellig huisje, beetje vintage ingericht, prima bedden. Het heeft een moderne keuken en badkamer, grote luxe ouderslaapkamer en 2 kleinere slaapkamers voor onze 3 kinderen (er is evt. slaapplek voor 4). De terrassen en zithoekjes rond het huis zijn heerlijk, zowel in de zon als in de schaduw, wat met die Zuid Franse temperaturen juist heerlijk is. Deels met uitzicht, maar ook meer beschut en rustig in het groen.Het park is kleinschalig en rustig maar heeft wel een fijn zwembad en sporterrein. De Gard is een prachtige omgeving met mooie stadjes en natuur. Ook genoeg activiteiten voor de kids, zoals wandeltochten, klimpark, grotten bezoeken en natuurlijk zwemmen en picknicken bij de Ceze. Vriendelijke eigenaren die ook op afstand voor een paar vragen prima bereikbaar waren. We gaan dit jaar zeker weer!

• 9Dolf21-12-2020

Heerlijk park!

Bij aankomst hartelijk ontvangen door vriendelijk beheerdersstel van wie de vrouw Nederlands spreekt. Gemoedelijke sfeer, rustig park. Voor kinderen tot 12 jaar meer dan voldoende vertier. Prima uitvalsbasis om van hieruit diverse karakteristieke dorpjes te bezoeken. Antiekmarkten volop, Nimes, Orange en Avignon goed aan te rijden. Genoten! Tot volgend jaar!

• 9Harry21-12-2020

Fantastisch!

Bij aankomst op het park werden we hartelijk ontvangen door een alleraardigste dame. Zij en haar man toonden zich steeds bereid te helpen waar nodig. Een rustig park met vele voorzieningen. Huisjes zijn allemaal verschillend, sommige met een prachtig uitzicht! Prima uitvalsbasis voor bezoek aan andere dorpen. Zonzeker!

• 9Jos07-07-2020

Zeer aan te bevelen !!

Geweldig park waar gelukkig ook het zwembad ( wel met beperkingen )in juli open mocht. Prachtige ligging van de bungalows (veel privacy ) en lekker rustig. Géén verkeerslawaai en een prachtige sterrenhemel; kortom je kunt hier tot rust komen. Vooral geschikt voor gezinnen met kleinere kinderen. Heerlijk wandelen, fietsen, zwemmen èn luieren! En niet te vergeten: in de omgeving heel veel leuke stadje, dorpjes met veel bezienswaardigheden.

• 9Activiteiten
  • 9Familie de Wit09-01-2020

Gastvrij park en prachtige bungalow B5

We komen nu 5 jaar naar Le Mattas in juni en september; allebei 3 weken. Na een eerste kennismaking is dat ons zo goed bevallen dat we de jaren erna opnieuw geboekt hebben. Dit jaar weer!

We kiezen telkens voor B5; die is royaal, warm ingericht, heeft alle moderne comfort en een rustige mooie ligging met uitzicht. De eigenaren zijn gastvrij en zetten altijd een cadeaupakketje neer voor ons. Ze geven ons ook vaste gasten korting!! ;-)

Het park is rustig en ligt midden op de hei, je kunt er lange wandelingen maken en dat doen wij graag. In het dorp heb je een aantal heerlijke eettentjes, de Portugees is bij ons favoriet. En we gaan vaak naar Plage du Roy om te lunchen!

In juni en september is het zwembad lekker rustig soms hebben we het voor onszelf, maar ook een gezellig praatje met andere gasten vinden wij leuk. De meeste mensen zie je jaren terugkomen. De nieuwe beheerders zijn erg behulpzaam.

• 10Onderkomen

Vakantiepark Le Mattas info