Vakantiepark Le Mattas

Paul
23-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Park ligt heel mooi en rondom huisjes is veel privacy en ruimte. Omgeving is ook prachtig en genoeg te doen.

Maar....

Park biedt niet helemaal wat het verkondigt op site. Ga je voor natuur en rust, dan valt het toch tegen dat mensen hun kinderen tot laat in avond laten gillen en schreeuwen buiten, en bijna iedere avond hoorde we tot na elf een basdreun van muziek uit park of nabije omgeving. Niet heel hard, maar toch, strookt niet met omschrijving op site waar rust gepredikt wordt.

Er was kleinschalig entertainment. Op zich leuk voor de kinderen, maar het werd door 1 meisje georganiseerd dat haar best deed, maar er geen gezellige leuke sfeer van kon maken alleen. Het grote ontspanningsterrein had erg ongezellige uitstraling heeft en het jeugdhonk was smerig.

Verder is er broodservice, heel fijn, maar het is al op als je om 9.00 uur komt.

Kleine punten, verder mooie plek voor lekkere vakantie!

Heerlijk huisje F4

Roel
24-7-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk compleet huisje F4. Prachtige ligging.

Nadeel geen wifi, wel bij receptie maar echt een terreur aan jeugd, bij zwembad ook taalgebruik van de pubers liet vaak te wensen over. Je denkt dan om half tien 's avonds wel even rustig te kunnen facetimen bij de receptie maar dan hangen er nog 20 kids. Heb gelaten en wil zeker geen zeur zijn maar vond het vrij vervelend.

De jongen van animatie bij zwembad ook badmeester was zeer vriendelijk en netjes! Zwembad zelf wat verouderd maar dat is zeker niet ten koste van de kwaliteit, veel ligbedden en er staan permanente zonneschermen. Wel veel wespen!

Je komt hier vooral voor je rust en niets doen...

• Onderkomen10

Nieuwe keuken, nieuwe badkamer en een heerlijk ruim 2 persoonsbed die vergelijkbaar is met thuis.

De plaats B5 is heerlijk afgeschermd dus veel privé.

Wat een heerlijke bestemming

Sam
15-1-2017
  • Onderkomen9

Le Mattas is de perfect bestemming als je geheel tot rust wilt komen. Geen glijbanen, snackbarretjes of andere aangelegenheden die vaak de kwaliteit te wensen laten.

Verschillende super plekjes aan zoetwater riviertjes waar de kinderen zich met gemak een hele dag vermaken. Lekker van de rotsen springen, dammen bouwen of vissen.

Wij komen er al jaren en gegarandeerd top weer.

E1 = Geweldig vakantiehuis

Anthony
11-10-2016
  • Onderkomen8

We hebben weer een geweldige vakantie gehad op Le Mattas. Wij komen al enkele jaren met ons gezin van 5 personen (2 volwassenen, 3 kinderen) in bungalow E1. Het vakantiehuis is keurig verzorgd, ligt aan de rustige kant van het park en heeft een prachtig uitzicht op de Cevennen en de Ardeche. Het huis is vrij compleet ingericht en beschikt o.a. over een ruime woonkeuken met hetzelfde mooie uitzicht, satelliettelevisie, veel tuinmeubels en fietsen. In de zomer blijft het huis lekker koel van binnen. Op het park zelf maken wij vooral gebruik van de tennisbanen en het zwembad. In de omgeving is veel te zien en te beleven, zowel op sportief gebied als wat cultuur en natuur betreft. Het is jammer dat het huisje niet dichterbij ligt, want voor deze prijs kun je in Nederland niet zo’n uitgebreide bungalow met faciliteiten huren, zeker niet in het hoogseizoen. Volgend jaar weer!

Prima.

Anneke
13-8-2016
  • Onderkomen7

Toen wij pas getrouwd waren ( 43 jaar geleden ! ) kwamen wij hier voor het eerst. De beheerder Peter was een jonge man. Wij dus ook en we wilden hier wel een huisje kopen als we " rijk " waren. Inmiddels komen we hier met tussen pozen al jaren en hebben we vele huisjes gehuurd . Rijker kun je niet worden . Heerlijke vakanties !!

Prachtig

Jelle
2-8-2016
  • Onderkomen9

Huisje F7 gehuurd, prachtig huisje voor vier personen. Mooie omgeving in de Provence. Genieten van de rust en privacy van het huisje. Doordat wij wat hoger zaten, hadden wij een prachtig uitzicht. Ook is er een animatieteam, echter deze twee weken verzorgd door twee jongens, echter hierdoor veel waterspelletjes en "activiteiten voor jongens", hier hadden onze meiden van 12 en 16 niet veel aan.

Héérlijk

Roos
1-8-2016
  • Onderkomen9

We zaten in bungalow E1 en wat een prachtig uitzicht over de Cevennes. Het huisje is van alle gemakken voorzien; een complete keuken, tuinmeubilair en wat ook fijn was dat het huis koel is binnen.

Mijn favoriete vakantiebestemming

Ingrid
27-2-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Ik kom al een aantal jaar op Le Mattas. Eerst een aantal keer als gast, samen met m'n ouders. We hebben elke keer weer genoten van de omgeving, de gewoontes en de mensen. Ook ben ik een zomer actief geweest als deel van het animatieteam. Dit was echt een fantastische tijd! Alle kinderen/ouders zijn heel enthousiast over de animatie. Dit jaar heb ik ontzettend genoten van alle gewoonten van iedereen op het park. Ik zou hier graag elk jaar willen terugkomen!

Opnieuw heerlijk

Jeroen
17-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een prachtige plek Weg van het massa toerisme. Een ruim opgezet park met verschillende huisjes in dezelfde stijl.

Wij verbleven in 228. De buitenterassen zijn het meest fantastisch, omdat je altijd zon, schaduw beschikbaar hebt. Doezelen, mijmeren of een heerlijk boek lezen.

Het Huisje heeft een nieuwe keuken, met vaatwasser en koelkast met vriesvak. Een wasmachine en magnetron is beschikbaar. Daarnaast tv met alle ned. zenders.

Op het park is een zwembad een tennisbaan.Geen poespas maar gewoon lekker sport/spel en 1 keer per week een activiteit buiten het park (kano, grot, klimmen).

Ik kan iedereen huisje 228 aanraden. Lopend naar zwembad... Kinderen zelfstandig en vrij om te gaan en staan, zelf vrij om te relaxen, lezen uit te rusten. Vele mensen komen meerdere keren terug naar le mattas, omdat het voor kinderen, maar zeker ook voor ouders een super plek is.

Wie heeft er voor mij een tip van nog zo'n gave plek in zuid Europa?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Mattas in Mejannes-le-Clap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Mattas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.