Camping La Genèse

Weer vandaag17°
Camping La Genèse
7,9

65 reviews over Camping La Genèse in het Nederlands

Kinderen kunnen spelen en vissen in de Ceze, maar het verwarmde zwembad is hun voorkeur. Goede sfeer met gemeenschappelijke BBQ en bakken waarin je je kruiden kan plukken. Dit bevordert het contact. In de omliggende bossen langs de rivier kan je naturistische wandelingen maken (via app Viewranger) of je kan een gratis kano lenen. Aan de overkant heb je Swingerscamping Ran Du Chabrier. We zijn er dan ook enkele keren geweest via een paadje in het oosten van de camping (achter de bamboe) dat door veel ander campinggasten (koppels met kids?) van La Genese gebruikt wordt. Je hebt er een swingersdisco met speelruimtes, leeftijd vanaf 30 jaar en steeds een mannenoverschot. Je betaalt als koppel wel 20€ om in de Disco te mogen, de camping kan je overdag zo in om plezier te maken of te kijken. (Nooit last van gehad.)

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Alice
30-8-2018

Prachtig gelegen camping met een gemoedelijke sfeer. Heerlijk zwemmen in de rivier! Ruime staanplaatsen, wij stonden in gedeelte Sauvage. Ook lekker gegeten in het restaurant.Enige minpunt is het zeer eenvoudige sanitair. Douches vaak koud en toiletten aan de buitenkant naast de wastafels, vind ik persoonlijk niet fijn. Voor de rest een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

Wij zijn er met een tent geweest. Plek was prima, voldoende schaduw en redelijk vlak. We moesten wel zelf hoge onkruid even weghalen... We ondervonden veel overlast van camping aan de andere kant van de rivier. Veel herrie! Er is geen enkele beveiliging op onze camping, iedereen kan erop. Wij moesten een bandje om: nut daarvan? Wordt niet op gecontroleerd. Sanitair is vreselijk slecht. Gebreken worden niet gerepareerd: lampen kapot, gemeld, na 14 dagen nog niets aan gedaan. En zo wel meer gebreken. Schoonmaak? Ik heb ze niet gezien... Sanitair gebouw is open. Hierdoor enorm veel ongedierte, m.n. motjes. Zwembad is lekker, hoewel wat klein voor de hoeveelheid mensen. Winkel is prima, evenals animatie/opvang voor kinderen. Animatie 's avonds alleen Franstalig . Niet interessant. Restaurant redelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

De plaats is prima, hoewel er op dit gedeelte van de camping veel overlast is van naburige camping. Weinig tot geen verlichting.op de paden. Paden slecht onderonderhouden. Sanitair ronduit slecht. Stinkt. Verlichting kapot. Na herhaaldelijk melding hiervan is het gedurende ons verblijf (14 dagen) niet gerepareerd. Geen beveiliging. Iedereen kan de camping op. Wij moeten polsbandje om. Ook daar wordt niet op gecontroleerd. Voor kinderen prima ook leuke kinderopvang.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Tina
2-8-2018

Ondanks de warmte, was het lekker kamperen onder de bomen van de Sauvage. Ruime plek. De douches vergen wat onderhoud, te heet, te koud, geen water. De rivier zorgt voor veel vermaak voor de aanwezige kinderen en volwassenen!

Mooie afgelegen naturistencamping

Pol
26-7-2018

Fijne camping. Afgelegen, in een kloof. Tegenover drie andere naturistencampings. Rustige en minder rustige plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige relaxte camping op een fijne plek

Astrid
20-7-2018

Gemoedelijke naturistencamping met een fijnste sfeer op een gemoedelijke locatie

Genieten

Van Vugt
4-7-2018

Mooie schone camping. Grote ruime kampeer plaatsen. Voldoende keus om juist in de zon of schaduw te willen staan. Heeft positieve ontwikkelingen gedaan om je als naturist prettig te voelen. Sanitair schoon en goed onderhouden. Fijne omgeving voor rust en ontspanning. Nadeel/ voordeel, telefonische moeilijk te bereiken, ivm ligging van de camping. Sinds juni 2018 goede internet/WiFi verbinding. Zwembad netjes en schoon. Wij zijn hier nu voor de tweede keer en komen volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk genoten !

familie uit Breda
3-11-2017

Heerlijk genoten op deze naturistische camping ! Voldoende voorzieningen ook voor ons kleine kind en zelfs Nederlandse dames bij de kinderanimatie/opvang. Prachtige omgeving met meerdere naturistische campings bij elkaar waar je dus zelfs naturistisch kunt kanoeen en wandelen. Gezellige leuke mensen er ook ontmoet en komen er zeker nog eens terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Veel verbeterd

Aikoo
19-9-2017

Verblijf:1 april tot 15 september. Weer een nieuwe directeur ,nu hoedje af David voor wat je gepresteerd hebt. -Sauvage :sanitair bloc:afscherming tegen de wind,bankje en schab voor je toiletmateriaal,toiletbrillen en papier.3x/dag gereinigd.En als het dan nog vuil is,is het omdat de mensen het niet netjes houden. -Wasmachines + droogkast ,die werken 4€ met je eigen wasproduct en een snel wasprogramma vb 40min voor 90° en toch is het proper.(Dat van bij mij thuis doet er veel langer over) -Restaurant:nieuwe uitbater.Gewoon goed,hopelijk kan het menu volgend jaar iets uitgebreider.Aanvaardbare prijzen,goede en vriendelijke bediening. -Wifi in het centrum,te betalen en duur.Maar werkt goed met een goede snelheid.Zelfs in het hoogseizoen als er veel gebruikers zijn. GSM blijft een bereikbaarheidsprobleem. -Animatie goed en regelmatig. Disco,film(FR),optredens,schuimavond,disco zwemmen... Kinderanimatie voor kleintjes en jongeren in het hoogseizoen. Begeleide wandelingen.Aquagym, turnen. -Betalende:Reiki behandeling. -Zwembad verwarmd in voor- en naseizoen.De rivier is goed om te zwemmen. -Sauna beetje oud maar werkt goed -Bar,drank is duur en mist gezelligheid. -Receptie: FR.D.Eng,NL(Nl in het hoogseizoen) -Winkel,klein ,weinig keuze,goed voor als je wat vergeten bent.Brood voor 18u reserveren.Maar is de hele dag open 7,30u-19,30u.Vergeet je broodje niet te reserveren wanneer je aankomt! -Kano's gratis huren -Elektriciteit is wat onstabiel vooral op de Sauvage,valt die soms uit wanneer er teveel stroom tegelijk verbruikt wordt.Maar ja, veel mensen houden er geen rekening mee dat je aansluiting 10amp heeft.Hoeveel watt mag je dan verbruiken???? -Fietsen.....de eerste klim naar boven is 15% een ware kuitenbijter.Verder is het er mooi te fietsen als je flinke benen hebt. -Lawaai;in het hoogseizoen drukke disco's van 3 dicht bij elkaar gelegen campings.La Sablière,Château de Fereyrolles en La Genèse geeft toch wat muzikaal "lawaai". Deze campings zijn onderling te bereiken via de Cèze die op sommige plaatsen doorwaadbaar is of je zwemt gewoon over.

Het valt mij op dat er op een naturistencamping meer een meer "geklede " gasten zijn.In ieder geval de pareo's waren erg in de mode,zelfs bij de heren.

David de huidige directeur heeft nog veel dromen voor volgend jaar.Hopelijk krijgt hij daar dan ook het budget voor.

Gereisd alleenreizend in september 2017

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Genèse in Mejannes-le-Clap, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Genèse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.