Camping Les Bruyères

3 reviews over Camping Les Bruyères in het Nederlands

Lekker rustig in juni

audryhoe
23-6-2014

De camping is lekker rustig in juni. De mensen die er zijn, zijn voor het merendeel 65plus. In een paar laantjes staan mobile homes en er zijn op terrassen middelgrote vlakke tent- en caravanplekken. Mooi zwembad, wifi over de hele camping (ca. € 8 per week). Sanitair is redelijk oud, maar wel schoon. Af en toe ruik je een beetje een rioolluchtje. Maar gewoon niet te lang douchen (is sowieso beter!). Aardige eigenaresse die een beetje Engels spreekt. Je kunt bij haar broodjes bestellen voor een lekker ontbijtje in de ochtend. Over de ochtend gesproken: in het weiland naast onze plek (nr 29) stond een ezel die af en toe hard Aiiii blaat. Gewoon het geluid opnemen met je mobiel en je hebt een mooi wake up alarm. Ha,ha...hoort er allemaal bij. De camping ligt ca. 30 km van de Middellandse zee en je kunt ook zo de bergen in. In de buurt zijn mooie oude dorpjes (bijv. Castelnou, een Les Plus Beaux Villages dorp).

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit was een geweldige camping

Arthur
16-5-2009

Het is even geleden,maar wij zijn 2 keer met onze caravan op deze camping geweest.Eerste keer nog met de oude (letterlijk) eigenaren.Toen troffen we een camping aan,met eigen watertappunt en stroompaal,ruime plaatsen,en een eigenaresse die kwam vragen of alles naar wens was.....Hoe anders in 2007 onder de nieuwe eigenaren.Camping vol gezet met spuuglelijke mobilhomes (€€€) en jonge medewerkers die er van overtuigd zijn,dat ze goed engels spreken....onverstaanbaar.adieu la bruyere.....zoveel betere campings in de directe omgeving!!

Gereisd Met partner in juni 2007
2008

Wij zijn hier vorig jaar met ons gezinnetje geweest, geen

scheper
25-5-2008

Wij zijn hier vorig jaar met ons gezinnetje geweest, rustige camping (bijna geen nederlanders!) simpel zwembad, middellandse zee snel bereikbaar, goed betaalbaar, personeel spreekt gebrekkig engels. het waait behoorlijk in deze streek, maar door ligging en bomen heb je hier nagenoeg geen last van, toiletten en douches zijn simpel, maar alles werkt en er is altijd warm water. wanneer je weinig wensen hebt en een rustige camping zoekt is dit een aanrader. reserveren volgens mij niet nodig. dichtbij supermarkt (ceret) (argeles,place sud, kan je gratis parkeren)

Gereisd Familie in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Les Bruyères voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesConcierge

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Bruyères in Maureillas-las-Illas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Bruyères zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.