Camping Domaine la Clapère

20 reviews over Camping Domaine la Clapère

• 2019
    8Frans30-01-2019

super

een prachtige camping . zeer vriendelijk personeel . camperen in volle vrijheid . puur natuur . dit jaar zeker terug . spanje op 10 km .100% naturistisch .zalig .

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    10Martijn van Wijlick28-08-2018

Fantastisch weer geboekt voor het komend jaar

Fantastisch mooie camping, prima mobile home, heerlijk zwembad, iedere morgen vers gebakken stokbrood en croissants, zeer vriendelijke eigenaar en medewerkers, kort om een heerlijke camping om tot rust te komen. Onze kinderen hebben zich iedere dag kostelijk vermaakt met de aanwezige andere kinderen. Wie het hier niet naar zijn zin heeft zal wel een probleem met zich zelf hebben....

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2Ans pietens31-07-2018

Echt NOOIT meer. Alles beloven maken niets waar.

Receptie personeel spreekt alleen Franstalig . maakt grote fouten .Je hebt bewijs van aanbetaling maar ze laten je het complete verblijf bedrag betalen.Oplossing retour pinnen wat na 3 x 24 uur nog niet op je rekening staat (gaat wel even over 100de euro's) Sanitair hopeloos verouderd.Strand klein maar zee vol stenen niet normaal begaanbaar Te kleine plaatsen .Vaste klanten hebben voorrang .Ook aan de receptie.Nu 30 juli halve camping .leeg. Het enige positieve is het heerlijke weer.

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Ada en Bert13-01-2018

Heerlijk warm

Prachtige ruime camping, goed sanitair. Gezellige bar met 1x per week een soort bonte avond., waarbij campinggasten optreden. Wandeltocht 1x per week over het uitgestrekte terrein van de camping. Geweldig zwembad.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

8doubledutch22-10-2015

Gastvrij ontvangen op gesloten camping

Ondanks dat de camping officieel gesloten was waren we voor 1 nacht toch welkom ( we waren op de fiets). Het is een enorm groot terrein, prachtig aangelegd met bomen, struiken en planten. Er zijn diverse terreinen elk met hun eigen sanitair waardoor je niet beseft dat het zo'n grote camping is. De camping heeft op last van de brandweer een brandgang moeten aanleggen en dat is een prachtig panorama wandelpad van een paar kilometer geworden. Modern, goed sanitair.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Mattie20-09-2013

heerlijke camping

Een heerlijke camping met hele grote plekken. jammer dat deze camping in het voorseizoen 2013 zo duur is geworden.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Jacob van Olst03-09-2013

Een plek waar je terug blijft komen.

Al jaren een trouw bezoeker. Mooie omgeving. Een prachtige natuurlijke camping. Ruime plaatsen in het groen. De beek met brede zwemplekken is een verademing tijdens de vele dagen met mooi weer. Een paradijsje.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9van britom21-04-2013

Heerlijk

Prachtige omgeving . Vriendelijk onthaal. Het is net altijd een beetje t'huis komen. Zeker om naar terug te keren . Veel te doen in de buurt. Zon ,zee , de bergen. Ritje tot in Spanje, alles kan. Daar is het heerlijk genieten.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 9sedo576024-12-2012

Fantastische plek

Ontzettend mooi en gezellig terrein. Het ligt prachtig langs een klein riviertje met waterval en bamboe bos. Omdat het maar 25km van de kust afligt is het een geweldige plaats om daar naar toe te gaan, maar ook direct de bergen in. Het sanitair is helemaal prima en de plekken zijn zeer ruim. Er is een klein winkeltje waar je de noodzakelijke dingen kan krijgen. Daarnaast zijn de franse beheerders uitermate vriendelijk en behulpzaam. Zelf je plek uitzoeken. Je kan er een heerlijke naturistische wandeling maken. Echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 5F en M07-10-2012

Dit nooit meer (helaas)

Na een lange reis en slecht weer aangekomen bij een nagenoeg compleet verlaten terrein. Vanwege het slechte weer doorgereden tot aan receptie. Alleen de oudere dame bij de receptie is aanwezig verder is alles uitgestorven. Deze dame komt direct naar buiten en komt demonstratief naast de auto staan. Wanneer wij uitstappen komt er direct een opmerking dat wij verkeerd geparkeerd staan en of we eerst maar op het parkeerterrein willen gaan staan. Op onze vraag of ze open zijn en of we kunnen kamperen komt alleen nogmaals de opmerking dat we anders moeten parkeren. We zijn ingestapt en doorgereden naar een vriendelijkere camping. In het verleden hebben we 2x op deze camping gestaan, de omgeving en de camping was toen zeer goed bevallen ondanks het feit dat deze "dame" (toen ook af en toe aanwezig) ook al zeer onvriendelijk was. Met deze zeer klantonvriendelijke houding komen we absoluut niet meer, er zijn gelukkig meer campings in de omgeving waar wel een vriendelijk ontvangst is.

Gereisd met partner in september 2012

Camping Domaine la Clapère info