Vakantiehuis Le Clos des Cigales

3 reviews over Vakantiehuis Le Clos des Cigales in het Nederlands

Prachtig domein

D'hondt Victor
6-6-2014

Al jaren huren we gîte Lavende in dit prachtig domein en nooit teleurgesteld! Rustig, mooie goed onderhouden gîte en dito tuin, groot zwembad met voldoende ligstoelen, kortom genieten! Denise en Victor

Gereisd met partner in mei 2014

Prachtig adres om U tegen te zeggen

Victor D'hondt
16-8-2009

Eigenaars die je een hartelijk welkom verzekeren. Mooi domein, rustig gelegen. Gites volledig ingericht, zwembad, petanque, afgesloten parking met automatisch portail. Anduze een aangenaam zuiders stadje en uitvalsbasis voor Uzes, Nimes, Camargue, Ardeche, Cevennes!

Gereisd met partner in augustus 2009

Fantastisch domein voor een zorgeloze vakantie!

Denise Coenaerts
24-7-2009

Gîtes in een prachtig domein, volledig ingericht . Zwembad met voldoende ligzetels, mooie tuin. Afgesloten parking. Eigenaars doen er alles aan om het de gasten naar wens te maken. Ook mogelijkheid formule: chambre d'hôtes.

Anduze op 5 km is een aangenaam stadje, veel winkeltjes, terrasjes.

Uitstappen naar Camargue, Nimes, Uzes, Cevennes, Ardèche en vergeet niet wijn te gaan proeven in de talrijke domeinen in de buurt.

We waren reeds 4x bij Pierre en Katerine en keren in augustus al terug!

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Clos des Cigales in Massillargues Attuech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Clos des Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.