Massillargues Attuech

We hebben een aantal aanbieders voor Massillargues Attuech voor je op een rij gezet:

Reviews over Massillargues Attuech

Prachtig domein

D'hondt Victor,
    6-6-2014

Al jaren huren we gîte Lavende in dit prachtig domein en nooit teleurgesteld! Rustig, mooie goed onderhouden gîte en dito tuin, groot zwembad met voldoende ligstoelen, kortom genieten! Denise en Victor

Gereisd met partner in mei 2014

Prachtig adres om U tegen te zeggen

Victor D'hondt,
    16-8-2009

Eigenaars die je een hartelijk welkom verzekeren. Mooi domein, rustig gelegen. Gites volledig ingericht, zwembad, petanque, afgesloten parking met automatisch portail. Anduze een aangenaam zuiders stadje en uitvalsbasis voor Uzes, Nimes, Camargue, Ardeche, Cevennes!

Gereisd met partner in augustus 2009

Fantastisch domein voor een zorgeloze vakantie!

Denise Coenaerts,
    24-7-2009

Gîtes in een prachtig domein, volledig ingericht . Zwembad met voldoende ligzetels, mooie tuin. Afgesloten parking. Eigenaars doen er alles aan om het de gasten naar wens te maken. Ook mogelijkheid formule: chambre d'hôtes.

Anduze op 5 km is een aangenaam stadje, veel winkeltjes, terrasjes.

Uitstappen naar Camargue, Nimes, Uzes, Cevennes, Ardèche en vergeet niet wijn te gaan proeven in de talrijke domeinen in de buurt.

We waren reeds 4x bij Pierre en Katerine en keren in augustus al terug!

Gereisd met partner in juni 2009
Massillargues Attuech scoort een 9,3 uit 10, op basis van 4 reviews