Reviews over Massac

Super vakantie!

wilma den hartog,
    28-10-2015

Wij zijn in de herfstvakantie in dit prachtige gebied geweest. We hebben heerlijk vertoefd in dit comfortabele vakantiehuis. Heerlijke bedden. De eigenaresse had leuke uitgaanstips voor ons en heeft een leuke rondleiding door het dorpje Massac gegeven. Een aanrader voor een ieder die van natuur, rust en/of wandelen houdt.

Anja de GREEF, propriétaire, 17-11-2015
    Dank Wilma, Henk , Henk en Joost, jullie waren geweldig!

fantastisch!

een onvergetelijk vakantieoord,
    22-7-2015

een aanrader en zeer vriendelijke eigenares. zeer behulpzaam. ze leidde ons zelfs doorheen het dorpje. Zeer netjes en praktisch huis. Mooi zwembad. Ideaal om naartoe te gaan met meerdere koppels. Ieder heeft eigen privacy en badkamer. Mooi dorpje.

Anja DE GREEF, propriétaire, 17-11-2015
    Dank jullie voor dit mooie compliment, het was heel gezellig met jullie!