Camping Robinson

Anders

Prima verblijf op Camping Robinson

JP de Groot
31-7-2016

Kleinschalige rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Direct aan het strand gelegen. Groot sanitairblok met voldoende wasgelegenheden. Winkel heeft een beperkt assortiment, maar in de omgeving is voldoende aanbod van winkels. Prima verblijf gehad. We komen zeker nog een keer terug!

Bekende plek; zeer tevreden

J. Holsbeeke
8-7-2016

Het is voor ons een uitstekende vervanging voor de camping Le Castelet tussen Marseillan Plage en Sète, diewij elk jaar aandeden.

Robinson huden we er in!

Voor strandliefhebbers.

Margaretha
18-6-2016

Aardige camping met plannen voor een zwemparadijs. Ik zou echter liever zien dat het sanitair verbeterd wordt. Er was niet altijd warm water.

Fijne camping

Fam de Klerk
25-5-2016

Prima Camping smalle paden voor een Camper maar met een beetje stuurkunst lukt het wel.🤗

Leuke camping voor een prima prijs

Anne
3-9-2015

Camping bestaat voornamelijk uit fransen, is simpel maar daardoor ook fijn. Prijs kwaliteit is bijzonder goed, voor een eenvoudige camping hebben ze namelijk goede faciliteiten en een perfecte ligging (aan het strand). Omgeving is wel iets saaier, echt op loopafstand is niet heel veel te beleven. Met auto en fiets (te huur bij zeer vriendelijke en klantgerichte receptie) is wel veel te doen.

Genieten van een weekje strand

Echte franse camping
2-8-2015

Wij stonden met onze tent een week op deze echte Franse camping. Er staan heel veel vriendelijke Fransen op deze camping met bijna alleen campers en caravans. We hadden een prachtig plekje in het zandduin, volledig in de zon. Dit was voor de heetste week van zomer wel wat heftig. We hebben genoten van de schuimparty en goochelshow. Het was wel elke avond tot 00.00 feest/muziek, dit vinden wij niet echt nodig. De zumba werd erg leuk gegeven en ook de animatie voor de kinderen (pijl en boog schieten, basketbal en voetbalwedstrijdjes) was leuk! Hier heb je nog een stokbrood vor 0,85 ct. Wil je je kin(eren) een echte Frankrijk belevenis geven dan moet je zeker naar deze camping toe gaan! Al is het alleen maar voor het heerlijke strand.

gemoedelijke camping

minthe
29-7-2015

Wij hebben een heerlijk verblijf hier gehad. Een aanrader is dat wanneer u aankomt en u krijgt een plaats toegewezen: ga even kijken. Wij konden kiezen uit 3 plaatsen: 2 in rul duinzand waar een auto of vouwwagen niet uit komt laat staan een camper. Op de 3e plaats stonden we met de neus tegen een hek en onze achterkant stak 2 meter over het pad. En onze camper is niet echt groot. De plaatsen zijn niet berekend op caravan + voortent + auto. De auto staat meestal half op het niet te brede pad. De scheerlijnen van een familietent stonden op het pad en ernaast had men een meter om te zitten. Maar de sfeer is gemoedelijk, het sanitair schoon en keurig, 10 amp. stroom, een goede internet verbinding, dichtbij het strand en lekker warm water voor de afwas. Wat willen we nog meer?

Goed..

Vv
13-7-2015

Wij zijn hier naartoe gegaan met ons zoontje van 8,5maand. Het is een echte Franse camping(beetje volksbuurt). Plekken zijn prima, de straaten er smal! Sanitair prima, incl babybadje. Qua geluid vonden wij het iets minder. In de avond veel lawaai en disco in de buurt steeds hoorbaar. Strand is echt fijn, fijn sandstrand.

Goeie camping ( Huur Stacaravan )

Huub
17-8-2014

Leuke camping net buiten het centrum , maar wel met eigen strand opgang

eenvoudige camping winkel met verse croissants en stokbrood

restaurant met heerlijke pizza , friet ed.

Pal aan de middelandse zee

swagener
28-7-2014

Een echte franse camping buiten het dorp met eigen opgang naar het strand. Vriendelijk personeel. Sanitair prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Robinson in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.