Camping Robinson

CampingWeer vandaag31°22°
Camping Robinson
8,2

22 reviews over Camping Robinson in het Nederlands

Leuke camping voor een prima prijs

Anne
3-9-2015

Camping bestaat voornamelijk uit fransen, is simpel maar daardoor ook fijn. Prijs kwaliteit is bijzonder goed, voor een eenvoudige camping hebben ze namelijk goede faciliteiten en een perfecte ligging (aan het strand). Omgeving is wel iets saaier, echt op loopafstand is niet heel veel te beleven. Met auto en fiets (te huur bij zeer vriendelijke en klantgerichte receptie) is wel veel te doen.

Genieten van een weekje strand

Echte franse camping
2-8-2015

Wij stonden met onze tent een week op deze echte Franse camping. Er staan heel veel vriendelijke Fransen op deze camping met bijna alleen campers en caravans. We hadden een prachtig plekje in het zandduin, volledig in de zon. Dit was voor de heetste week van zomer wel wat heftig. We hebben genoten van de schuimparty en goochelshow. Het was wel elke avond tot 00.00 feest/muziek, dit vinden wij niet echt nodig. De zumba werd erg leuk gegeven en ook de animatie voor de kinderen (pijl en boog schieten, basketbal en voetbalwedstrijdjes) was leuk! Hier heb je nog een stokbrood vor 0,85 ct. Wil je je kin(eren) een echte Frankrijk belevenis geven dan moet je zeker naar deze camping toe gaan! Al is het alleen maar voor het heerlijke strand.

gemoedelijke camping

minthe
29-7-2015

Wij hebben een heerlijk verblijf hier gehad. Een aanrader is dat wanneer u aankomt en u krijgt een plaats toegewezen: ga even kijken. Wij konden kiezen uit 3 plaatsen: 2 in rul duinzand waar een auto of vouwwagen niet uit komt laat staan een camper. Op de 3e plaats stonden we met de neus tegen een hek en onze achterkant stak 2 meter over het pad. En onze camper is niet echt groot. De plaatsen zijn niet berekend op caravan + voortent + auto. De auto staat meestal half op het niet te brede pad. De scheerlijnen van een familietent stonden op het pad en ernaast had men een meter om te zitten. Maar de sfeer is gemoedelijk, het sanitair schoon en keurig, 10 amp. stroom, een goede internet verbinding, dichtbij het strand en lekker warm water voor de afwas. Wat willen we nog meer?

Goed..

Vv
13-7-2015

Wij zijn hier naartoe gegaan met ons zoontje van 8,5maand. Het is een echte Franse camping(beetje volksbuurt). Plekken zijn prima, de straaten er smal! Sanitair prima, incl babybadje. Qua geluid vonden wij het iets minder. In de avond veel lawaai en disco in de buurt steeds hoorbaar. Strand is echt fijn, fijn sandstrand.

Goeie camping ( Huur Stacaravan )

Huub
17-8-2014

Leuke camping net buiten het centrum , maar wel met eigen strand opgang

eenvoudige camping winkel met verse croissants en stokbrood

restaurant met heerlijke pizza , friet ed.

Pal aan de middelandse zee

swagener
28-7-2014

Een echte franse camping buiten het dorp met eigen opgang naar het strand. Vriendelijk personeel. Sanitair prima.

Heerlijke camping

Anneke
7-7-2014

2 maanden hier gestaan, prachtige stranden en omgeving, konden maar niet wegkomen zo heerlijk was het.

Prima! echte franse camping

Familie
25-8-2011

Het is even wennen, maar een echte franse camping. Je moet ervan houden maar wij vonden prima. Komen bijna geen Nederlanders en is alom bekend bij de Fransen.

Sanitair is redelijk goed (voor franse begrippen) wordt 2x daags schoongehouden en zeker voldoende toiletten en douches aanwezig, water was lekker warm!

Kampeerplaatsen zijn ruim maar de straatjes erg nauw om er te komen. Iedereen is hulpvaardig om je helpen om de caravan op zn plaats te zetten.

Receptie is erg behulpzaam bij alles!

Heerlijk dicht bij zee, aan het strand wel druk door de camping maar als je even wat verder loopt is er plek genoeg. Zit aan de buitenrand van Marseillan-Plage, redelijk rustig want de andere campings zitten meer in het dorp. Door het grote attractiepark in het dorp is het daardoor overal wel druk maar geeft ook wel een gezelligheid. Fietsen in de omgeving is bijna niet doen omdat het overal (zeer) toeristisch is, daardoor file op de toegangswegen om als je "iets" wilt ondernemen.

wordt steeds beter

ans
25-10-2010

de camping in marseillan plage wordt steeds meer gemoderniseerd.

in 2009 nieuw sanitair.

direkt aan het strand.

winkeltje stelt weinig voor wel voor de eerste benodigdheden zoals brood eieren, wc papier, afwasmiddel.

heerlijke pizza's

Redelijk goed

Annemarie
16-8-2010

Camping Robinson is een Franse volkscamping pal aan een in augustus ijskoude zee. Handig om je drankjes te koelen. :').

De trekkersplaatsen bevinden zich in het losse zand en met de voortdurende Mistral is het dus opletten of je op het strand geen leuke vlieger ziet die achteraf jouw eigen tent bleek te zijn. Goed vastmaken aan het een met een code beveiligd hek (Die code krijg je, evenals een polsbandje) waardoor je direct naar de zee loopt en daar tot 22:00 op het strand kunt zitten. Het sanitair is redelijk nieuw. De toiletten konden beter maar de rest was schoon. Douches waren goed.

Al met al toch wel een aardige camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Robinson in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Robinson scoort een 8.19 uit 10 op basis van 98 reviews.