Camping Robinson

Meer camping info
Tonen op kaart

310 reviews over Camping Robinson

• 8Robert27-01-2020

Prima voor een heerlijke levendige strandvakantie

De camping is letterlijk aan/op het strand, personeel is hartstikke behulpzaam. Zwembad is prima. Erg gericht op Fransen; weinig Nederlanders. Nadelig is inderdaad het geluid van de nabij gelegen discotheek en wij hoorden ook het in de buurt liggende Attractiepark. Maar rekening houdend met de locatie mag je daar niet over klagen. Kampeerplaatsen zijn klein bemeten en soms van mul strandzand. Als je een echt rustige strandvakantie wilt; ga buiten het traditionele vakantieseizoen. Wil je aan het strand in de levendigheid is dit echt een aanrader. De eigenaar is trouwens erg aardig en was altijd zichtbaar en aanspreekbaar.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Joan25-08-2019

Uitstekende kleine franse seaside camping

Uitstekende kleine franse seaside camping en chalet faciliteit op magistrale lokatie.

• 8Sophie15-08-2019

Heerlijke vakantie

Wij hebben voor het 2e jaar op rij een heerlijke vakantie gehad. Dit jaar wat meer last gehad van de discotheek (daar kunnen jullie niks aan doen. En van luidruchtige buren. Soms zaten ze om 2 uur 's nachts nog te drinken en praten/schreeuwen. De beveiliging zou iets meer over de camping kunnen lopen na 23.00 uur. Verder weer een top vakantie gehad.

• 6Staat v/h sanitair

• 4Pam06-08-2019

Verschrikkelijk

Wat een verschrikkelijke camping. Vanaf 21.00 uur tot 5 uur kei harde muziek vd camping en van de omgeving. Plekken zijn klein en je staat in een zandbak. Sanitair is redelijk schoon als je rond de schoonmaak tijden gaat. Strand is mooi en leuk voor kleine kinderen. Zwembad is prima.

• 4Eetgelegenheden

Patrice Pichery, Directeur, 11-08-2019

Hello, I'm really sorry that you choose a wrong part of France. In the city, high season means, party, music, fun, entertainment. There are bars, discos about 1kms from all campsites. Of course, music has not to be (maybe) so strong. But that's not the fault of the campsite. You just have to go to the police or tourist office.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Rosanne03-08-2019

Nooit meer.

Een camping waar je totaal geen rust hebt. Erg dicht op elkaar en een verzamelplaats van mensen uit Frankrijk. Veel harde lawaai van de plaatselijke discotheek en van een attractiepark tot de volgende ochtend.

Patrice Pichery, Directeur, 11-08-2019

Hello, I don't understand why so many dutch are not happy this year. Almost French and Germans were happy. Maybe, before clicking on BOOK NOW, you should find all the informations for you. That's unbelievable.Also, I can't explain why all the people on the pool that are diving, playing with balls (so all the things that are forbidden) are mostly dutch. Can't explain...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Mevrouw van m02-08-2019

Nooit meer

Ontzettend krappe plekken, in de nacht veel muzieklawaai van het attractiepark tot 2 uur in de nacht en dat parc is 7 dagen p/w geopend! daarna tot 7 uur in de ochtend discotheek muziek. Sanitair niet hygiënisch, per douche geen eigen waterafvoer waardoor het water van de buren langs je heen gaat in je douche. Ongelooflijk dure camping voor deze faciliteiten, ga er niet meer heen.

• 3Eetgelegenheden

Patrice Pichery, Directeur, 11-08-2019

Hello, I don't speak dutch, but I made the translation. I can't explain... There are many good things on the campsite. There are a lot of good reviews on the toilets but... people are maybe dirty ;) It's cleaned twice a day. When you go back to the beahc, there are showers, made for leaving the sand out of your body ;) I can make a long list of what to do. So. I apologize for ALLLLL the problems.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Ralph01-08-2019

Een goede camping als je niet op zoek naar rust bent.

Patrice Pichery, Directeur, 11-08-2019

Hello, thanks for you message. In summer, it's sea, pool and fun :) You will find animations for families, kids, teens all day. :) It's what you get in Camping Robinson. There are many Flower Campings where you can find rest all season ;) Just have a look on the website. Regards, Patrice

• 7Fendt12-06-2019

Prima camping voor strand De camping ziet er onverzorgd uit ondanks de perfecte sanitaire ruimte. De plaatsen liggen vol takken en vieze pluizen van de bomen Strands is erg goed toegankelijk Personeel receptie prima!!

• 8Staat v/h sanitair

Patrice, Directeur, 16-06-2019

Hello, Many thanks for your feedback.We hope we can see you soon :)

Gereisd in juni 2019

• 2018
    9André/ans17-09-2018

Super camping aan t strand

We waren er september T was er lekker rustig, helaas geen pizza’s meer en t winkeltje was ook niets meer dan brood maar heb begrepen dat dit t volgende jaar veranderd Super mooi zwembad Vriendelijke eigenaar Plaatsen niet al te groot maar voldoen Er waren nu veel motorhomes op de camping die minder betaalden dan wij met de caravan maar wel de grootste plekken kregen . Maar dat zie je wel meer op campings Maar niet te min t is een camping waar je ieder keer naar terug wil Ik kom er al bijna 40 jaar en t bevalt ons nog steeds superss

Patrice Pichery, Directeur, 11-08-2019

Thank you for your feedback. We hope we can see you this year

Gereisd in september 2018

• 9Familie Tang29-08-2018

Geweldig en super met kleine kinderen!

Prachtige kleinschalige camping direct aan zee met een groot zwembad, speeltuin en mooie nette stacaravans. Enige nadeel was de picnicbank en geen lekkere luie stoel en geen restaurant.

Patrice, Directeur, 02-09-2018

Beste Familie Tang,

Wij danken u voor uw super feedback, en hopen u volgend jaar weer te zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

1 tip over Camping Robinson

• JP de Groot, 31-07-2016

Prima fietspaden rondom de camping.

2 vragen over Camping Robinson

• Jolanda, 05-09-2017

Honden op strand

Mogen hier honden op het strand? En zijn er uitlaatmogelijkheden voor honden?

• Mol-Suijkerbuijk, 18-02-2015

folder

Graag zouden wij een folder -informatie willen hebben over de camping ivm het boeken voor deze zomer. Fam Mol de Berk 5 4631AS Hoogerheide Nederland

J vd Riet, 22-09-2016

Ik weet niet zeker of ze een folder hebben wel kan ik u vertellen dat er voort een nederlands meisje bij de receptie zit die u prima van dienst kan zijn. Uit eigen ervaring zou ik gaan. ik weet ook dat ze er zelfs bezig zijn met plannen voor een zwembad die in de zomer van 2017 klaar moet zijn. als u boekt wens ik u zeer veel plezier gewenst.

Camping Robinson info

• SchaduwplaatsenAanwezig