Camping Robinson

22 reviews over Camping Robinson in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

* Zwembad temperatuur is veel te koud

* Helaas werden we in onze week vakantie 3 van de 7 ochtenden gewekt door klusjesmannen die op onze deur stonden te bonken. Dan was het om een strip aan de caravan te bevestigen (2x die vervolgens niet geplaatst is) en om het controleren van de brandblusser. Daarnaast veel boorwerkzaamheden. Dit is geen vakantiegevoel.

*Nieuwe stacaravan super netjes en zeker een pluspunt de Nespresso machine!

Leuke camping aan het strand plaatsen zijn zeer zanderig maar dat heb je op een strand camping veder alles netjes en schoon wc en douche gedateerd maar we schoon

Mooi aan strand gelegen camping

P.F. van Gelder
4-8-2017

Verblijf in juni 2017 op camping Robinson is ons (senioren stel) goed bevallen, mooi strand direct aan de camping. Prachtig nieuw zwembad met gezellige bar. Wij hadden een stacaravan nabij de receptie, dit verstoorde wel de rust door draaiende motoren . Je kunt beter achteraan de camping een plaats vragen. Echt minpunt is dat men van je verwacht om een afspraak te maken voor eindcontrole en men dan niet op komt dagen, en dan bij navraag zegt "ze zijn zo bij U" . Na een kwartier gewacht te hebben de sleutel ingeleverd en vermeld dat afspraak twee dagen van tevoren niet voor niets is gemaakt. Dit is toch wel jammer.
Patrice (Direction), Directeur, 5-9-2017

Hello,

Thank you very much for this nice feedback.

We hope readers can find some good informations.

My dutch employee translated me into french :)

See you next year.

Hutje mutje op elkaar.

Melle
1-7-2017

Chalets staan heel dicht op elkaar. Geen ruimte, niet leuk buiten zitten. Irritante 'securite'.
Patrice Pichery, Directeur, 3-7-2017

Hello,

We don't understand your feedback. Because you're unknown.

But if you are two people, why did you let a feedback for the kids ? Let us know :)

Regards.

The reception.

Het was geweldig!

J vd Riet
22-9-2016

Wij hebben op camping Robinson een geweldige vakantie gehad!!!

Het strand lag lekker dichtbij en dit was ideaal voor de kids,

Het personeel was zeer vriendelijk en we werden zeer warm ontvangen. De prijs was ook aan de goede kant we hadden verwacht toeristen belasting en borg te moeten betalen maar deze zaten al bij de prijs inbegrepen.

van he restaurant op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt we zijn elke avond of in het dorp of in een dorp in de omgeving wezen eten.

De accommodatie was zeer netjes en verzorgt en ook schoon.

wij zaten in een stacaravan en die was mooi modern en fris van kleur.

Prima

Nia
17-9-2016

Met de caravan alle plaatsen prima te bereiken. Met mobiel home is het wat ingewikkelder daar de paden soms wat smal zijn. Erg dicht aan het strand. Prima WiFi

Prima verblijf op Camping Robinson

JP de Groot
31-7-2016

Kleinschalige rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Direct aan het strand gelegen. Groot sanitairblok met voldoende wasgelegenheden. Winkel heeft een beperkt assortiment, maar in de omgeving is voldoende aanbod van winkels. Prima verblijf gehad. We komen zeker nog een keer terug!

Bekende plek; zeer tevreden

J. Holsbeeke
8-7-2016

Het is voor ons een uitstekende vervanging voor de camping Le Castelet tussen Marseillan Plage en Sète, diewij elk jaar aandeden.

Robinson huden we er in!

Voor strandliefhebbers.

Margaretha
18-6-2016

Aardige camping met plannen voor een zwemparadijs. Ik zou echter liever zien dat het sanitair verbeterd wordt. Er was niet altijd warm water.

Fijne camping

Fam de Klerk
25-5-2016

Prima Camping smalle paden voor een Camper maar met een beetje stuurkunst lukt het wel.🤗

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Robinson in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Robinson scoort een 8.3 uit 10 op basis van 110 reviews.