Camping Robinson

Weer vandaag10°-1°
Camping Robinson
8,4

26 reviews over Camping Robinson in het Nederlands

Geweldig en super met kleine kinderen!

Familie Tang,
29-8-2018

Prachtige kleinschalige camping direct aan zee met een groot zwembad, speeltuin en mooie nette stacaravans. Enige nadeel was de picnicbank en geen lekkere luie stoel en geen restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Patrice, Directeur, 2-9-2018

Beste Familie Tang,

Wij danken u voor uw super feedback, en hopen u volgend jaar weer te zien.

Wij huurden een lodge hut (7 dagen, € 1.300) die bij onze aankomst op zondag heel vies was. De slaapkamers waren erg stoffig en het keukengerei was niet goed afgewassen. Het bedrijf dat is ingehuurd voor de eindschoonmaak (je betaalt hier € 75 voor!) zou die woensdag pas komen dus heb ik een stofzuiger geleend om het zelf te doen. Op de website staat dat de keuken een 4-pits gasstel heeft, maar dat is niet zo. Er staat een elektrische kookplaat met twee 2 pitten.

De camping is erg luidruchtig met elke avond een concert of karaoke en dit duurt tot middernacht. Daarna is het nog een half uur onrustig. In de folder die wij bij aankomst kregen stond vermeld dat het avondprogramma tot 22 uur zou duren. Dat is dus niet zo.

Ons verzoek een kapotte gloeilamp te vervangen werd niet opgevolgd. Dat moesten we een tweede keer melden.

We zijn drie dagen eerder weg gegaan. Een financiele compensatie zou op zijn plaats zijn geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prima verblijf

J.,
31-7-2018

Voor ons een uitstekende uitvalsbasis. Goed geequipeerde camping.

Gereisd anders in juli 2018
Patrice (Direction), Directeur, 10-8-2018

Hello,

Thanks a lot for your review.

We hope we can see you next year.

Hubert van der Veken,
27-7-2018

Zoals ieder jaar een groot genot om op de camping te verblijven met veel bekenden. Niks op aan te merken!! Heel gezellig en veel sociale contacten. Beslist een aanrader!! Hulde aan het personeel. Zeer behulpzaam en een super service. Chapeau.

Gereisd met partner in juli 2018
Patrice (Direction), Directeur, 10-8-2018

Hello,

Dear Hubert. Merci beaucoup ! :) Thanks for your review. See you in 2019 :)

* Zwembad temperatuur is veel te koud

* Helaas werden we in onze week vakantie 3 van de 7 ochtenden gewekt door klusjesmannen die op onze deur stonden te bonken. Dan was het om een strip aan de caravan te bevestigen (2x die vervolgens niet geplaatst is) en om het controleren van de brandblusser. Daarnaast veel boorwerkzaamheden. Dit is geen vakantiegevoel.

*Nieuwe stacaravan super netjes en zeker een pluspunt de Nespresso machine!

Gereisd anders in juni 2018

Leuke camping aan het strand plaatsen zijn zeer zanderig maar dat heb je op een strand camping veder alles netjes en schoon wc en douche gedateerd maar we schoon

Gereisd anders in juni 2018

Mooi aan strand gelegen camping

P.F. van Gelder,
4-8-2017

Verblijf in juni 2017 op camping Robinson is ons (senioren stel) goed bevallen, mooi strand direct aan de camping. Prachtig nieuw zwembad met gezellige bar. Wij hadden een stacaravan nabij de receptie, dit verstoorde wel de rust door draaiende motoren . Je kunt beter achteraan de camping een plaats vragen. Echt minpunt is dat men van je verwacht om een afspraak te maken voor eindcontrole en men dan niet op komt dagen, en dan bij navraag zegt "ze zijn zo bij U" . Na een kwartier gewacht te hebben de sleutel ingeleverd en vermeld dat afspraak twee dagen van tevoren niet voor niets is gemaakt. Dit is toch wel jammer.

Gereisd met partner in juni 2017
Patrice (Direction), Directeur, 5-9-2017

Hello,

Thank you very much for this nice feedback.

We hope readers can find some good informations.

My dutch employee translated me into french :)

See you next year.

Hutje mutje op elkaar.

Melle,
1-7-2017

Chalets staan heel dicht op elkaar. Geen ruimte, niet leuk buiten zitten. Irritante 'securite'.

Gereisd met partner in juni 2017
Patrice Pichery, Directeur, 3-7-2017

Hello,

We don't understand your feedback. Because you're unknown.

But if you are two people, why did you let a feedback for the kids ? Let us know :)

Regards.

The reception.

Het was geweldig!

J vd Riet
22-9-2016

Wij hebben op camping Robinson een geweldige vakantie gehad!!!

Het strand lag lekker dichtbij en dit was ideaal voor de kids,

Het personeel was zeer vriendelijk en we werden zeer warm ontvangen. De prijs was ook aan de goede kant we hadden verwacht toeristen belasting en borg te moeten betalen maar deze zaten al bij de prijs inbegrepen.

van he restaurant op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt we zijn elke avond of in het dorp of in een dorp in de omgeving wezen eten.

De accommodatie was zeer netjes en verzorgt en ook schoon.

wij zaten in een stacaravan en die was mooi modern en fris van kleur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima

Nia
17-9-2016

Met de caravan alle plaatsen prima te bereiken. Met mobiel home is het wat ingewikkelder daar de paden soms wat smal zijn. Erg dicht aan het strand. Prima WiFi

Gereisd met partner in september 2016

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Robinson in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.