Camping Le Paradou

Camping Le Paradou
8,5

4 reviews over Camping Le Paradou in het Nederlands

Ruime plaatsen dichtbij het strand

Ed Kruit
28-1-2015

Pascal & Sandra hebben een uitstekende camping die zij beide met volle overtuiging beheren,en weinig of geen Nederlanders(en dat is ook weleens fijn). De camping is en wordt goed schoongehouden incl. het sanitair Tot ziens in Sept-2015,wij komen zeker weer bij jullie buurten op weg naar Spanje

Gereisd Met partner in september 2014

Paradijsje pal aan zee

John
2-10-2013

Pascal & Sandra hebben hier echt een paradijs van gemaakt! Pal aan zee een geweldige plek!

Gereisd Met partner in maart 2013

aanrader!

robbert
8-11-2012

Hoewel Marseillan Plage een vrij "plat" dorp is, is Marseillan een klassiek Frans pareltje! Deze camping ligt er 10 min. met de auto vandaan. Ook Agde en Sete zijn binnen 20 min bereikt. Vanaf je campingplek binnen 5 min op een ruim, schoon en rustig Middellandse zeestrand? Ja, dat kan! En het is nog betaalbaar ook. Heel vriendelijke mensen, nauwelijks Nederlanders, kindvriendelijk en voor €0,50 extra hebben ze prima gekoelde wijnen bij de receptie. Voor aan- en afrijden goed plannen, de weg tussen Lyon en Perpignan is een notoir drukke route en via Clermont Ferrand wat veel bochtjes (aanrader voor motorrijders!)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

super plek

john
21-8-2010

camping is wat gedateerd maar de ligging is top,pal aan zee. Prima plek voor de wat alternatieve kampeerder

Gereisd Met partner in juni 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Paradou in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Paradou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.