Camping Le Grillon des Mers

Camping Info

Meer campinginfo

4 reviews over Camping Le Grillon des Mers

• 9Patrick08-07-2014

Eenvoudige camping op mooie lokatie

Rustige camping met voornamelijk Franse mensen. Mooie lokatie vlakbij het strand. Uitstekende uitgangspositie voor fiets liefhebbers. De camping is schoon en rustig en voorzien van Wifi. Vriendelijke jonge vrouw is geloof ik de eigenaresse en staat zelf bij de receptie. Praat goed Engels. Voor de juiste doelgroep een meer dan prima camping. En volgens mij behoort deze camping niet tot de Yelloh groep zoals de beoordeling hieronder beweerd, maar is dit een onafhankelijke camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Paul10-09-2009

Onderdeel van Yelloh! Village Les Mediterranees

Goede Engelse receptie, maar onderdeel van Yelloh! Village Les Mediterranees. Goede stacaravan, zeer luxe, maar erg smalle straatjes en kleine parkeerplek bij de caravan. Bij Yelloh! Village Les Mediterranees een Franstalige stugge receptioniste die toe is aan haar pensioen. Redelijk drukke smalle asfaltweg (Avenue des Campings), waardoor het lopen naar het dorp spannend is. Goed zwembad, weinig animatie voor oudere kinderen 13 tot 15 jaar. Disco voor die leeftijd duurt slecht 3 kwartier van 23:30 tot 0:15 uur

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen