Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Plage voor je op een rij gezet:

23 Reviews over La Plage

• 9Franca28-03-2022

Zeer gastvrij

Hele nette camping, zeer gastvrij en behulpzaam. Sanitair heel schoon. Waren er vroeg in het seizoen, alles was nog dicht, wat wij wel prima vonden want wat een toeristen dorp🙄. Nu vooral kunnen genieten van deze camping en de kust😍

• 10Egon & Mary Oltmans12-09-2021

Geweldig fijne rustige camping aan zee.

Zeer vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig. Het sanitair is super schoon en er is voldoende douche ruimte. Het campingterrein is schoon en direct aan zee. Het restaurant op de camping is uitstekend! Naast het vriendelijke personeel, is er altijd bewaking aanwezig de gehele nacht. Volgende jaar gaan wij weer naar deze fijne camping, voor de 6e keer!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Doudou30-07-2018

Beau camping

J'ai lu les commentaires précédents et je suis d'accord sur les commentaires au sujet des Mobil-homes , surtout les réfrigérateurs trop petits , lait , yaourts et boisson pour les enfants , bouteilles d'eau et le réfrigérateur est plein donc il faut aller en courses tous les jours pour la viande . C'est un peu dommage , mis à part cela rien à dire , beau camping ;

• 9A.J. Hoving12-09-2017

Heerlijk rustige, schone camping direct aan zee!

Camping geldt als een ware oase van rust in het verder erg toeristische Marseillan Plage. Personeel van de camping is erg aardig en behulpzaam en het strand grenst gelijk aan de camping. Verder is het restaurant op de camping (Les Pieds dans l'Ô) een echte aanrader voor een diner met prachtig uitzicht op zee!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 5zouzou08-08-2017

camping

Mobil-home pas mal , mais réfrigérateur vraiment trop petit , ont ne peut rien acheter d'avance si nous allons en grande surface . Pas de hotte vapeur partout quand ont fait bouillir de l'eau . Manque de vaisselle pour cuisiner .

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

gérant, 15-08-2017

Bonjour,

Nous avons bien compris votre mécontentement et nous en prenons note pour l'avenir. Un de nos mobils-homes est déjà équipé d'un grand réfrigérateur. Enfin, sachez que les mobils-homes sont livrés d'origine de cette manière(réfrigérateur top et sans hotte).

Souhaitant vous compter de nouveaux parmi nos clients.

Cordialement

• 9TREPIN19-05-2016

Excellent séjour à Pâques, à renouveler !

L'accueil et l'aide apporté au stationnement de la caravane et au départ sont très appréciables. Personnel disponible et très aimable. Clientèle d'habitués ce qui prouve que l'on se sent bien dans ce camping à taille humaine. Rien à signaler sur la propreté des sanitaires et des diverses installations.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8KC12-05-2016

Prima camping aan het strand.

Vriendelijk personeel. Men is continue bezig met onderhoud van het vele groen op de camping. Het sanitair is prima verzorgd, dagelijks diverse malen schoongehouden. Ontvangst receptie prima. De kleine gezellige camping ligt aan het strand aan de rand van een expliciet toeristendorp met alles wat erbij hoort, zeker in het seizoen. In het voorseizoen (april/mei) was alles nog vrij rustig en veel nog gesloten. In de zomer moet je echt van het 'toeristengeweld' houden. Toegangsweg heeft niet voor niets Avenue des Campings met vele vele (en grote) campings op een rij. Cap dÁgde is via strand op loopafstand. Fietsen kan ook prima naar (Cap d') Agde en Sête.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Landré13-04-2016

Heureuse surprise

Accueil très sympathique, très disponible pour renseigner, sanitaires très propres, camping de dimensions moyennes (humaines!!) très bien situé ( sur la plage). Pour les camping-caristes, propose une formule étape (hors saison)de 17h à 10h.

• 9Mr coudert29-03-2016

Très bon camping

Super accueil,même le soir tard,sanitaire impeccable,plage a côté,resto très correct,idéal pour repos en famille,on y retourne en avril

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jacques et Michelle29-03-2016

Accueil excellent et ravis des services proposés

Tout était parfait, super accueil, propreté irréprochable, proximité plage

Camping La Plage info

Camping-informatie