Camping La Créole

Meer camping info

32 reviews over Camping La Créole

• 7robg197506-09-2015

Mooie strandcamping

Mooie strandcamping direct in marseillan plage. Vriendelijke en behulpzame receptie (Sabrina - Belgische) Plaatsen variëren tussen 70 en 110 m2. Sanitair is oud maar word goed schoongehouden. Marseillan plage is een leuke drukke plaats waar van alles te doen is. voor een plek in het hoog seizoen vroeg reserveren veel Franse kampeerders komen hier jaarlijks terug. Mooi en goed onderhouden strand, zee loopt langzaam af!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8ingrid eding-konings11-08-2014

mooi gelegen camping

kleinschalige camping, weinig Nederlanders, veel Fransen, mooie plaatsen aan zee, veel schaduw, redelijk goed internet, rustig gelegen, tegenover een bakker, veel winkeltjes, netjes . wij waren er als een gezin met een zoon van 18, ongeboekt, kostte in juli 46 euro per nacht. we zijn er gekomen door het slechte weer bij Annecy.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9M vd Kamp30-07-2014

Leuke camping!

Een rustpunt in een druk en luidruchtig dorp. Marseillan plage is een heel druk toeristisch plaatsje. La Creole is een heerlijke plek in die drukte. Lekker rustig (tot er een groep luidruchtige Nederlandse jongeren arriveerde). Openingstijden van de bar zijn vaag. Soms wel open, soms niet... Camping fijn aan zee! Speeltuin mag wel iets uitgebreider, 1 glijbaan in de volle zon en 1 klimrek.. Gezellige sfeer, bijzonder vriendelijke dame bij receptie (Sabrina).

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Nitram11-08-2012

Fijne camping

Camping ligt aan het strand. Poort uit je je zit midden in het dorp. Ondanks zijn ligging toch rustig. Keurig sanitair. Geen zwembad etc. Vriendelijk mensen aan de receptie. Een echte Franse gezinscamping.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7theo22-08-2010

Prettige camping en erg rustig.

Zer vriendelijk personeel en er behulpzaam. Personeel spreekt ook nl.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Cathy Hulsman27-07-2010

Kom elk jaar weer terug

Fijne camping, mooie ruime plekken, sanitair iets verouderd maar wel schoon. Directe opgang naar het strand. Directe omgeving veel eettentjes erg gezellig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 7xandra en jan31-08-2009

ondanks de drukte, toch rustig

de camping stond helemaal vol toen wij kwamen, maar desondanks niet het gevoel er opgepropt te zitten. er zijn ruime plaatsen, de meeste met schaduw. alleen hoe later in het seizoen, hoe minder schaduw, i.v.m. bladuitval van de bomen door de droogte. ideaal is dat de camping aan het strand ligt. jammer is het dat er in de omgeving niet zo heel veel te doen is, en je al snel in de file terecht komt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7johan en marleen21-05-2008

wij gaan nu voor de 12' keer omdat wij het een rustige en veilige camping vinden. Wij verblijven er terug 4 weken vanaf 25 mei, dus voor de grote drukte.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2008

1 tip over Camping La Créole

• ingrid eding-konings, 11-08-2014 Rapporteren

je kunt er ongeboekt gemakkelijk terecht en met een mooie plaats ! internet is 12 euro per week per apparaat en dat mag goedkoper. normaal 4 euro per dag. zou ook voor 3 of 4 dagen goedkoper mogen.

2 vragen over Camping La Créole

• E van Delden, 13-01-2015 Rapporteren

Honden

Gaan begin juni naar deze camping met twee kleine honden, mogen ze buiten het hoogseizoen mee naar het strand ?

• Miriam, 22-10-2012 Rapporteren

honden

Wie kan mij vertellen of mijn hond die welkom is op deze camping ook op het aangrenzende strand mag komen? Zo niet waar dan wel in deze omgeving?

Richard, 02-01-2013

Ik neem ook 2 honden mee en op de weg naar het strand is het een stuk rustiger dus gewoon doen wel je vuil opruimen ligt overdag wat lekkerder

E van Delden, 14-01-2015

Dank voor de vlotte reactie

richard_meyer, 14-01-2015

wij zijn er geweest met 2 honden je mag eigenlijk niet met je honden op het strand maar gewoon doen wordt niet echt opgelet wel alles opruimen is wel zo netjes

Richard, 14-01-2015

veel plezier op vakantie, wij gaan dit jaar voor de 2e keer naar laguna in spanje. met de honden, is er geweldig heel groot gebied voor de honden en ze mogen 24 uur per dag het strand op. is ongeveer 1 uur rijden van marselian plage echt een aanrader voor mensen met een hond

E van Delden, 13-01-2015

Goedemiddag,

Gaan ook begin juni 2015 met twee kleine honden naar deze camping. Mogen ze mee naar het strand?

Camping La Créole info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200