Camping Dunes Et Soleil

Camping Dunes Et Soleil
8,1

5 reviews over Camping Dunes Et Soleil in het Nederlands

Pal aan zee en in een winkelstraat

fambont,
8-9-2017

Wat een top lokatie, hier gestaan met onze camper. Zee paar meter en allemaal restaurants en winkels. Wij vonden het super. Voor de kinderen geen Nederlandse vriendjes dit was het enige minpunt. O ja en wij dachten dat er een zwembad was maar dit is een waterglijbaan. De zee is super en aflopend. Honden mogen niet op het strand. Kinderen hebben meegedaan aan de animatie ook erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Goed onderhouden camping, pal aan het strand

Fred Karpet,
30-8-2017

Wie naar deze camping gaat, gaat er vooral naartoe vanwege het strand. Dat is op een steenworp afstand en daarmee dus prima te bereiken.

Op het merendeel van de camping staan stacaravans van touroperator. Tegen de duinen aan staan tenten van touroperator. Ertussen zijn nog zo'n 20-30 plekken voor tenten, caravans of campers.

De camping wordt goed onderhouden. Vrijwel alle wegen zijn geasfalteerd, de beplanting wordt goed onderhouden en het is een schone* camping. De openbare douche / toiletten zijn recentelijk vernieuwd en zien er netjes uit. Echter, één keer per dag schoonmaken is niet meer van deze tijd en absoluut onvoldoende voor de kilo's strandzand die elke dag meegesleept worden.

De stacaravans van touroperator zijn redelijk. Ik schat zo'n 10-15 jaar oud, maar wel aan de kleine kant. Omdat je de eindschoonmaak zelf mag doen, zie je dat de eindschoonmaak op z'n Frans gedaan wordt. Kortom: trek er even een uurtje voor uit om na aankomst de afwas, wc en vloer even te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ideale camping vanwege ligging direct aan zee

Fam. Pellicaan,
9-8-2017

Goede camping.De afhaalsnackbar stelt niets voor. S avonds en s nachts behoorlijk veel last van het aangrenzende centrum van de horeca en attractiepark.Heerlijk strand, op loopafstand en geschikt voor kleine kinderen.Wij hadden een tent gehuurd van Eurocamp. Prima plaats met schaduw en een partytent.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

D-reizen

Wij hadden een 6 persoons stacaravan geboekt en waren met 2 volwassen en een baby dus genoeg ruimte nou echt niet wij hadden een kleine kast om wat kleding op te bergen meet veel pijn en moeite toch een klein beetje ruimte kunnen maken voor het baby bedje.

Wij stonden gelijk bij het sanitair gebouw konden we daar douchen was aanzienlijk beter dan in de stacaravan waar ik niet recht op kon douchen

(188 CM)

De Stacaravan was heel erg verouderd naar ons idee minstens 25 jaar oud van de geplastificeerde spaanplaat panelen viel het plastic er af was

her en der weer wat vast geplakt met plakband enz gebruikerssporen er goed zichtbaar.

Hebben hier over geklaagd was 1 iemand van de receptie die zei zelf ook dat de caravans aan vervanging toe waren maar helaas er was voor ons geen andere caravan beschikbaar omdat ze helemaal waren volgeboekt.

Er staan op deze camping nog een heel aantal van deze oude caravans maar ook mooie nieuwere met een mooie veranda moet het wel treffen dus!!

Ook het waterparkje viel ons tegen aangezien de vloer heel erg ruw was en onze kleine net begint te lopen en dus ook nog regelmatig valt.

Voor ons echt geen 4 Sterren Camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vriendelijk ontvangen op een prima camping. Caravan was wat ouder, gevoelsmatig was hij pas opgeknapt. Alle kasjes e.d. hingen nog wel scheef en kwamen gammel over, geen thermostaat kraan is de douch, maar voor de rest een prima caravan. Buiten een vrijwel nieuw terras met heerlijke overkapping.

Camping ligt direct aan zee en is een echte familie camping. Veel Fransen, maar dat vinden wij wel prettig. Alleen bij een 4 sterren camping verwacht je gewoon een zwembad. Stond wel op de site vermeld dat er geen was. Wij hadden ons verkeken op de mooie glijbaan met daarbij de verwachting dat er ook een zwembad zou zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dunes Et Soleil in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dunes Et Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.