Camping Dunes Et Soleil

5 reviews over Camping Dunes Et Soleil in het Nederlands

Nooit meer

Weber,
9-8-2017

Bij de receptie wordt je geen stap wijzer, zij zien alleen “deposit dollartekens” voor ogen en er is geen Nederlands sprekende werknemer of vakantiekracht aanwezig.

1 Belgische heer iets wat op Nederlands lijkt maar weet nog niet eens wat een “safe” is, trouwens ook vreemd dat deze niet aanwezig is in het huisje en de krakkemikkige sloten op deuren en ramen.

Zoals ik eerder al aangaf 23 jaar komen wij in Zuid Frankrijk dus weet waar wij het over hebben.

De caravan is zwaar gedateerd en zeer krap voor een 6 persoons, en absoluut niet in onderhoud, kapotte keukenlade, zeil in de caravan te ruim gelegd zodat je moet opletten waar je loopt, slechte bedden, hygiene is ver te zoeken, wanden en deuren erg vies etc etc.

Wij boeken regelmatig via deze touroperator en zijn alleen maar goede campings met de juiste accommodatie gewend, daarom vinden wij het een slechte zaak dat touroperator hun naam hangt aan deze camping.

Misschien ook een suggestie om niet te vermelden dat de meeste campings een zwembad hebben, maar te vermelden welke geen zwembad hebben, dat is minder misleidend.

Het zou verstandig zijn om iemand van jullie organisatie de camping opnieuw te laten inspecteren, en terug zou brengen naar 3 sterren niveau.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig locatie vlak bij zee

Moon,
30-6-2017

Mooie caravan, een poort door en je bent aan zee, dus top!

Gereisd met partner in juni 2015

Voldeed precies aan de verwachtingen

Kukatje
11-12-2016

Mijn man en ik zaten in een stacaravan, mijn dochter met man en baby in een safaritent. We waren allemaal erg tevreden over deze camping want het was precies wat we verwacht hadden: het was er rustig, in juni geen animatie, vlak bij het strand en op een paar honderd meter van de winkels. Dat er geen zwembad was, stond netjes in de brochure, dat hebben we dus ook niet gemist.

Van het horeca-gedeelte hebben we geen gebruik gemaakt want het zag er niet echt gezellig uit en er waren terrasjes genoeg in de buurt.

Dochter en familie hebben elke dag genoten van het strand en de zee. Wij hebben veel uitstapjes gemaakt naar Pézenas, Montpellier, Sète, Agde, ...

Kortom, prima plek voor wie voor de rust komt in een meestal drukke streek!

Ik zou de camping niet aanraden voor mensen met kinderen, behalve als ze nog erg jong zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

D-reizen

Verblijf was heel leuk ook door het mooie weer

Willem van Zon
12-7-2016

In het voor seizoen rustig maar in het hoofd seizoen erg druk de camping licht aan de rand van het stadje maar het was leuk

Gereisd met partner in juni 2014

Prima campin

Annie
23-9-2014

Prima camping, mooi gelegen in centrum en aan strand.

Gereisd met partner in augustus 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dunes Et Soleil in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dunes Et Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.