Camping Dunes Et Soleil

Review geschreven door Weber

Nooit meer

Weber,
9-8-2017

Bij de receptie wordt je geen stap wijzer, zij zien alleen “deposit dollartekens” voor ogen en er is geen Nederlands sprekende werknemer of vakantiekracht aanwezig.

1 Belgische heer iets wat op Nederlands lijkt maar weet nog niet eens wat een “safe” is, trouwens ook vreemd dat deze niet aanwezig is in het huisje en de krakkemikkige sloten op deuren en ramen.

Zoals ik eerder al aangaf 23 jaar komen wij in Zuid Frankrijk dus weet waar wij het over hebben.

De caravan is zwaar gedateerd en zeer krap voor een 6 persoons, en absoluut niet in onderhoud, kapotte keukenlade, zeil in de caravan te ruim gelegd zodat je moet opletten waar je loopt, slechte bedden, hygiene is ver te zoeken, wanden en deuren erg vies etc etc.

Wij boeken regelmatig via deze touroperator en zijn alleen maar goede campings met de juiste accommodatie gewend, daarom vinden wij het een slechte zaak dat touroperator hun naam hangt aan deze camping.

Misschien ook een suggestie om niet te vermelden dat de meeste campings een zwembad hebben, maar te vermelden welke geen zwembad hebben, dat is minder misleidend.

Het zou verstandig zijn om iemand van jullie organisatie de camping opnieuw te laten inspecteren, en terug zou brengen naar 3 sterren niveau.

Gereisd met partner in augustus 2017