Camping Dunes Et Soleil

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Kukatje

Voldeed precies aan de verwachtingen

Kukatje,
11-12-2016

Mijn man en ik zaten in een stacaravan, mijn dochter met man en baby in een safaritent. We waren allemaal erg tevreden over deze camping want het was precies wat we verwacht hadden: het was er rustig, in juni geen animatie, vlak bij het strand en op een paar honderd meter van de winkels. Dat er geen zwembad was, stond netjes in de brochure, dat hebben we dus ook niet gemist.

Van het horeca-gedeelte hebben we geen gebruik gemaakt want het zag er niet echt gezellig uit en er waren terrasjes genoeg in de buurt.

Dochter en familie hebben elke dag genoten van het strand en de zee. Wij hebben veel uitstapjes gemaakt naar Pézenas, Montpellier, Sète, Agde, ...

Kortom, prima plek voor wie voor de rust komt in een meestal drukke streek!

Ik zou de camping niet aanraden voor mensen met kinderen, behalve als ze nog erg jong zijn.

Gereisd met partner in juni 2016
Volgende reviewVolgende