Camping Dunes Et Soleil

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Sander

Zeer slechte stacaravan voor ons nooit meer!

Sander,
14-8-2016

Wij hadden een 6 persoons stacaravan geboekt en waren met 2 volwassen en een baby dus genoeg ruimte nou echt niet wij hadden een kleine kast om wat kleding op te bergen meet veel pijn en moeite toch een klein beetje ruimte kunnen maken voor het baby bedje.

Wij stonden gelijk bij het sanitair gebouw konden we daar douchen was aanzienlijk beter dan in de stacaravan waar ik niet recht op kon douchen

(188 CM)

De Stacaravan was heel erg verouderd naar ons idee minstens 25 jaar oud van de geplastificeerde spaanplaat panelen viel het plastic er af was

her en der weer wat vast geplakt met plakband enz gebruikerssporen er goed zichtbaar.

Hebben hier over geklaagd was 1 iemand van de receptie die zei zelf ook dat de caravans aan vervanging toe waren maar helaas er was voor ons geen andere caravan beschikbaar omdat ze helemaal waren volgeboekt.

Er staan op deze camping nog een heel aantal van deze oude caravans maar ook mooie nieuwere met een mooie veranda moet het wel treffen dus!!

Ook het waterparkje viel ons tegen aangezien de vloer heel erg ruw was en onze kleine net begint te lopen en dus ook nog regelmatig valt.

Voor ons echt geen 4 Sterren Camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016