Camping Dunes Et Soleil

107 reviews over Camping Dunes Et Soleil

• 2019
    1jeen25-12-2019

Horror vakantie!!!!!

De caravan van ons was erg gedateerd en kon zeker wel wat onderhoud gebruiken. Niet zo als beschreven een mooie veranda maar een houten vlonder op de grond caravan stond een stuk hoger zat geen hout werk aan de grond toe onze baby kon er zo onder kruipen hier meerdere malen over geklaagd maar niemand die een klein beetje engels kan touroperator kon ook weinig beteken want was hoogseizoen en alles zat vol. Voor ons was dit een horror vakantie zijn daarom ook eerder vertrokken dan de bedoeling was. Nooit meer naar deze camping en ook niet met de zelfde touroperator!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Hanjo24-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prettige no nonsens camping. Sanitair ziet er netjes uit. camping zelf is ook goed onderhouden. Wij vinden de mix van tenten, caravans, campers en mobilhomes wel gezellig. Voor de kids is er een speeltuin en een poedelplek met fonteinen en een grote glijbaan. Het geheel is maar plm 10 cm diep dus er kan niet gezwommen worden. Wel staan er ligbedden omheen. De ligging is ideaal, aan de ene kant een uitgang naar het strand en aan de andere kant sta je meteen in het dorp vol winkeltjes en restaurantjes.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 5Dick en Maja18-06-2019

Zeer fijne vakantiepark.Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed gesitueerd. Strand winkels etc op loop afstand. Aanrader

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8wim Hendrickx28-07-2018

Hier komen we zeker terug.

Super Camping voor mensen met Kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Van den Bosch17-07-2018

3 de maal weerom goede vakantie gehad,

tof onthaal van een Engels sprekend koppel die regelmatig polshoogte kwamen nemen

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6fambont08-09-2017

Pal aan zee en in een winkelstraat

Wat een top lokatie, hier gestaan met onze camper. Zee paar meter en allemaal restaurants en winkels. Wij vonden het super. Voor de kinderen geen Nederlandse vriendjes dit was het enige minpunt. O ja en wij dachten dat er een zwembad was maar dit is een waterglijbaan. De zee is super en aflopend. Honden mogen niet op het strand. Kinderen hebben meegedaan aan de animatie ook erg leuk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Fred Karpet30-08-2017

Goed onderhouden camping, pal aan het strand

Wie naar deze camping gaat, gaat er vooral naartoe vanwege het strand. Dat is op een steenworp afstand en daarmee dus prima te bereiken.

Op het merendeel van de camping staan stacaravans van touroperator. Tegen de duinen aan staan tenten van touroperator. Ertussen zijn nog zo'n 20-30 plekken voor tenten, caravans of campers.

De camping wordt goed onderhouden. Vrijwel alle wegen zijn geasfalteerd, de beplanting wordt goed onderhouden en het is een schone* camping. De openbare douche / toiletten zijn recentelijk vernieuwd en zien er netjes uit. Echter, één keer per dag schoonmaken is niet meer van deze tijd en absoluut onvoldoende voor de kilo's strandzand die elke dag meegesleept worden.

De stacaravans van touroperator zijn redelijk. Ik schat zo'n 10-15 jaar oud, maar wel aan de kleine kant. Omdat je de eindschoonmaak zelf mag doen, zie je dat de eindschoonmaak op z'n Frans gedaan wordt. Kortom: trek er even een uurtje voor uit om na aankomst de afwas, wc en vloer even te doen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4Weber09-08-2017

Nooit meer

Bij de receptie wordt je geen stap wijzer, zij zien alleen “deposit dollartekens” voor ogen en er is geen Nederlands sprekende werknemer of vakantiekracht aanwezig. 1 Belgische heer iets wat op Nederlands lijkt maar weet nog niet eens wat een “safe” is, trouwens ook vreemd dat deze niet aanwezig is in het huisje en de krakkemikkige sloten op deuren en ramen. Zoals ik eerder al aangaf 23 jaar komen wij in Zuid Frankrijk dus weet waar wij het over hebben. De caravan is zwaar gedateerd en zeer krap voor een 6 persoons, en absoluut niet in onderhoud, kapotte keukenlade, zeil in de caravan te ruim gelegd zodat je moet opletten waar je loopt, slechte bedden, hygiene is ver te zoeken, wanden en deuren erg vies etc etc. Wij boeken regelmatig via deze touroperator en zijn alleen maar goede campings met de juiste accommodatie gewend, daarom vinden wij het een slechte zaak dat touroperator hun naam hangt aan deze camping. Misschien ook een suggestie om niet te vermelden dat de meeste campings een zwembad hebben, maar te vermelden welke geen zwembad hebben, dat is minder misleidend. Het zou verstandig zijn om iemand van jullie organisatie de camping opnieuw te laten inspecteren, en terug zou brengen naar 3 sterren niveau.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Fam. Pellicaan09-08-2017

Ideale camping vanwege ligging direct aan zee

Goede camping.De afhaalsnackbar stelt niets voor. S avonds en s nachts behoorlijk veel last van het aangrenzende centrum van de horeca en attractiepark.Heerlijk strand, op loopafstand en geschikt voor kleine kinderen.Wij hadden een tent gehuurd van Eurocamp. Prima plaats met schaduw en een partytent.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Moon30-06-2017

Geweldig locatie vlak bij zee

Mooie caravan, een poort door en je bent aan zee, dus top!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015