Camping Dunes Et Soleil

Camping Dunes Et Soleil
8,1

13 reviews over Camping Dunes Et Soleil in het Nederlands

Hier komen we zeker terug.

wim Hendrickx
28-7-2018

Super Camping voor mensen met Kinderen.

3 de maal weerom goede vakantie gehad,

Van den Bosch
17-7-2018

tof onthaal van een Engels sprekend koppel die regelmatig polshoogte kwamen nemen

Pal aan zee en in een winkelstraat

fambont
8-9-2017

Wat een top lokatie, hier gestaan met onze camper. Zee paar meter en allemaal restaurants en winkels. Wij vonden het super. Voor de kinderen geen Nederlandse vriendjes dit was het enige minpunt. O ja en wij dachten dat er een zwembad was maar dit is een waterglijbaan. De zee is super en aflopend. Honden mogen niet op het strand. Kinderen hebben meegedaan aan de animatie ook erg leuk.

Go4Holiday.nl

Goed onderhouden camping, pal aan het strand

Fred Karpet
30-8-2017

Wie naar deze camping gaat, gaat er vooral naartoe vanwege het strand. Dat is op een steenworp afstand en daarmee dus prima te bereiken.

Op het merendeel van de camping staan stacaravans van touroperator. Tegen de duinen aan staan tenten van touroperator. Ertussen zijn nog zo'n 20-30 plekken voor tenten, caravans of campers.

De camping wordt goed onderhouden. Vrijwel alle wegen zijn geasfalteerd, de beplanting wordt goed onderhouden en het is een schone* camping. De openbare douche / toiletten zijn recentelijk vernieuwd en zien er netjes uit. Echter, één keer per dag schoonmaken is niet meer van deze tijd en absoluut onvoldoende voor de kilo's strandzand die elke dag meegesleept worden.

De stacaravans van touroperator zijn redelijk. Ik schat zo'n 10-15 jaar oud, maar wel aan de kleine kant. Omdat je de eindschoonmaak zelf mag doen, zie je dat de eindschoonmaak op z'n Frans gedaan wordt. Kortom: trek er even een uurtje voor uit om na aankomst de afwas, wc en vloer even te doen.

Nooit meer

Weber
9-8-2017

Bij de receptie wordt je geen stap wijzer, zij zien alleen “deposit dollartekens” voor ogen en er is geen Nederlands sprekende werknemer of vakantiekracht aanwezig.

1 Belgische heer iets wat op Nederlands lijkt maar weet nog niet eens wat een “safe” is, trouwens ook vreemd dat deze niet aanwezig is in het huisje en de krakkemikkige sloten op deuren en ramen.

Zoals ik eerder al aangaf 23 jaar komen wij in Zuid Frankrijk dus weet waar wij het over hebben.

De caravan is zwaar gedateerd en zeer krap voor een 6 persoons, en absoluut niet in onderhoud, kapotte keukenlade, zeil in de caravan te ruim gelegd zodat je moet opletten waar je loopt, slechte bedden, hygiene is ver te zoeken, wanden en deuren erg vies etc etc.

Wij boeken regelmatig via deze touroperator en zijn alleen maar goede campings met de juiste accommodatie gewend, daarom vinden wij het een slechte zaak dat touroperator hun naam hangt aan deze camping.

Misschien ook een suggestie om niet te vermelden dat de meeste campings een zwembad hebben, maar te vermelden welke geen zwembad hebben, dat is minder misleidend.

Het zou verstandig zijn om iemand van jullie organisatie de camping opnieuw te laten inspecteren, en terug zou brengen naar 3 sterren niveau.

Ideale camping vanwege ligging direct aan zee

Fam. Pellicaan
9-8-2017

Goede camping.De afhaalsnackbar stelt niets voor. S avonds en s nachts behoorlijk veel last van het aangrenzende centrum van de horeca en attractiepark.Heerlijk strand, op loopafstand en geschikt voor kleine kinderen.Wij hadden een tent gehuurd van Eurocamp. Prima plaats met schaduw en een partytent.

Geweldig locatie vlak bij zee

Moon
30-6-2017

Mooie caravan, een poort door en je bent aan zee, dus top!

Voldeed precies aan de verwachtingen

Kukatje
11-12-2016

Mijn man en ik zaten in een stacaravan, mijn dochter met man en baby in een safaritent. We waren allemaal erg tevreden over deze camping want het was precies wat we verwacht hadden: het was er rustig, in juni geen animatie, vlak bij het strand en op een paar honderd meter van de winkels. Dat er geen zwembad was, stond netjes in de brochure, dat hebben we dus ook niet gemist.

Van het horeca-gedeelte hebben we geen gebruik gemaakt want het zag er niet echt gezellig uit en er waren terrasjes genoeg in de buurt.

Dochter en familie hebben elke dag genoten van het strand en de zee. Wij hebben veel uitstapjes gemaakt naar Pézenas, Montpellier, Sète, Agde, ...

Kortom, prima plek voor wie voor de rust komt in een meestal drukke streek!

Ik zou de camping niet aanraden voor mensen met kinderen, behalve als ze nog erg jong zijn.

Wij hadden een 6 persoons stacaravan geboekt en waren met 2 volwassen en een baby dus genoeg ruimte nou echt niet wij hadden een kleine kast om wat kleding op te bergen meet veel pijn en moeite toch een klein beetje ruimte kunnen maken voor het baby bedje.

Wij stonden gelijk bij het sanitair gebouw konden we daar douchen was aanzienlijk beter dan in de stacaravan waar ik niet recht op kon douchen

(188 CM)

De Stacaravan was heel erg verouderd naar ons idee minstens 25 jaar oud van de geplastificeerde spaanplaat panelen viel het plastic er af was

her en der weer wat vast geplakt met plakband enz gebruikerssporen er goed zichtbaar.

Hebben hier over geklaagd was 1 iemand van de receptie die zei zelf ook dat de caravans aan vervanging toe waren maar helaas er was voor ons geen andere caravan beschikbaar omdat ze helemaal waren volgeboekt.

Er staan op deze camping nog een heel aantal van deze oude caravans maar ook mooie nieuwere met een mooie veranda moet het wel treffen dus!!

Ook het waterparkje viel ons tegen aangezien de vloer heel erg ruw was en onze kleine net begint te lopen en dus ook nog regelmatig valt.

Voor ons echt geen 4 Sterren Camping

Was goed maar niet nog eens

g.wesselink
8-8-2016

Toilet gebouw super schoon !

Wat we miste was het zwembad , website gaaf een ander beeld hierover .

Ik zo dit duidelijker weer geven.

We vinden dit een groot min punt!

Verder was het goed

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dunes Et Soleil in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dunes Et Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.