Tijdelijk €25 aanbetaling

Dunes Et Soleil

We hebben de beste aanbieders voor Camping Dunes Et Soleil voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 108 reviews

8FantastischScore uit 108 reviews
  • 8.7Eetgelegenheden
  • 8Waardering
  • 7.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

108 Reviews over Dunes Et Soleil

• 8Jack01-07-2022

Vriendelijke nette camping

Wij waren hier 2 weken midden juni. Camping was half bezet dus lekker rustig, Ook op het strand! Nette accommodatie met een redelijk goed bed. Pal aan het strand en boulevard.

• 9Eetgelegenheden
  • 8marije Vedder08-08-2020

hier ga je heen voor de zon, zee en het strand

2 weken genoten in gehuurde accommodatie nr 49 met vaatwasser en airco. Alle accommodaties hebben een grote veranda. Staat ruim opgezet. Kleine camping pal aan de zee en het strand. Op het strand erg druk, zelf het personeel met familie van de camping zit ongeveer onder je parasol. In deze Covid19 niet heel wenselijk! Afstand houden kennen ze in Frankrijk niet. Camping wordt goed onderhouden, toilet ed worden iedere ochtend grondig gereinigd. Service laat hier en daar te wensen over. We hadden een keer geen stroom om 20.00 uur (vaatwasser en airco tegelijk aan kan niet). We kregen het zelf niet voor elkaar. receptie dicht en barman zei dat we morgen om 8.00 uur de eerste waren.... Dat kan natuurlijk niet met een tropische nacht voor de boeg. Dagje Nîmes bezocht, zeker de moeite waard. Verder genoeg te zien en te beleven (Agde). Met een beetje geluk zie je flamingo's vlakbij. Wij raden deze camping aan als je niet te veel eisen hebt.

• 7Eetgelegenheden
  • 1jeen25-12-2019

Horror vakantie!!!!!

De caravan van ons was erg gedateerd en kon zeker wel wat onderhoud gebruiken. Niet zo als beschreven een mooie veranda maar een houten vlonder op de grond caravan stond een stuk hoger zat geen hout werk aan de grond toe onze baby kon er zo onder kruipen hier meerdere malen over geklaagd maar niemand die een klein beetje engels kan touroperator kon ook weinig beteken want was hoogseizoen en alles zat vol. Voor ons was dit een horror vakantie zijn daarom ook eerder vertrokken dan de bedoeling was. Nooit meer naar deze camping en ook niet met de zelfde touroperator!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 4Juju240418-08-2019

Mobilhome vieux mal adapter pour 6

Mobilhome vieux mal adapter pour 6 avec un tout petit frigo. État des lieu à faire sur le site Homair (oublier rien autrement ils vont vous faire chier au moment de le rendre et surtout faites une copie du mail de votre état de lieu car ils font style qu ils ne le reçoive pas) Animation soirée quasiment inexistante Le seul plus de ce camping et la mer a 40m Le snack du camping est de la bouf moyenne ( sortez du camping on mange mieux ) et le service au mobilhome (car ils font livraison au mobilhome) on nous dit 20min au bout d une heure toujours rien obliger d aller voir sois même au snack

Autrement je vous déconseille ce camping

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 1Léger29-06-2019

À éviter.

Point fort : emplacement du camping Points faibles : retraités cons (et voyeurs), pas de place pour se garer, beaucoup de vis à vis, mobile home vieux (douche qui change de température d’un coup, moisi au plafond...). Et alors le top du top : une personne se présentant comme le DIRECTEUR (complètement ALCOOLISÉ) nous demande d’être moins bruyant à 22h ??? Nous ne faisions que discuter (sans musique ni rien d’autre). En revanche, lorsqu’on a demandé une vraie place pour sa garer rien n’a été fait.

CAMPING 2 ÉTOILES AU MIEUX.

• 8Hanjo24-06-2019

Voor herhaling vatbaar.

Prettige no nonsens camping. Sanitair ziet er netjes uit. camping zelf is ook goed onderhouden. Wij vinden de mix van tenten, caravans, campers en mobilhomes wel gezellig. Voor de kids is er een speeltuin en een poedelplek met fonteinen en een grote glijbaan. Het geheel is maar plm 10 cm diep dus er kan niet gezwommen worden. Wel staan er ligbedden omheen. De ligging is ideaal, aan de ene kant een uitgang naar het strand en aan de andere kant sta je meteen in het dorp vol winkeltjes en restaurantjes.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Dick en Maja18-06-2019

Zeer fijne vakantiepark.Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed gesitueerd. Strand winkels etc op loop afstand. Aanrader

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9steph3818-08-2018

avis 2018

Camping au top mais un peu moins ambiance que lannee derniere et animation à revoir. Cela ne nous empeche pas de revenir !

• 5marge16-08-2018

deception

Inadmissible que les animations soient en partie payantes

• 8wim Hendrickx28-07-2018

Hier komen we zeker terug.

Super Camping voor mensen met Kinderen.

Camping Dunes Et Soleil info

Camping-informatie