Appartement Domaine de la Mandoune

AppartementKleine hotelsWeer vandaag32°16°
Appartement Domaine de la Mandoune

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Mandoune voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Domaine de la Mandoune in het Nederlands

- een warm en persoonlijk ontvangst (zelfs in het Nederlands !)

- uitladen van de bagage kan op 15 m van de résidence, gratis parkeerterrein op 100 m afstand

- ontbijt mogelijk op aanvraag

- heerlijk buiten zwembad op 100 m met kinderbad om na een uitstapje lekker af te koelen

- comfortabele appartementen met mooi design

- moderne badkamer, wel een beetje klein, maar fijne douche

- ideale résidence als je van rust houdt

- auto is nodig om naar het strand te gaan (15 min.), supermarkt in Marseillan (10 min.)

- tennisbaan, minigolf, hangmatten aanwezig, maar hebben we niet gebruikt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Domaine de la Mandoune in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Domaine de la Mandoune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.