Camping Capfun Téorix

Camping Capfun Téorix
8,2

31 reviews over Camping Capfun Téorix in het Nederlands

Leuke camping, dichtbij plaatsje en strand

Nicole,
20-1-2018

Wij waren hier in het voorseizoen dus was het erg rustig. Op de camping hadden ze de gasten wel bij elkaar geplaatst en dat was wel gezellig, we voelden ons niet alleen. Het zwembad is prima, hadden we vaak voor onszelf alleen. Camping is verder erg goed verzorgd, vriendelijk personeel, zelfs wat animatie in de weekenden, rondom de huisjes wel veel bosjes en weinig uitzicht maar dat zal met het warme weer juist wel lekker zijn. Wij hadden eind mei prachtig weer (25 gr), hebben veel gezwommen, in de omgeving gefietst en plaatsjes bezocht (Sete, Beziers, Cap d'Agde). De camping is erg gunstig gelegen; je loopt zo het plaatsje in met veel winkeltjes en restaurants, strand is op loopafstand, ook erg mooi. 's Ochtends broodjes halen bij de Spar is prima te doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Tres bien ;)

Eusj
12-8-2016

Mooie camping met overwegend Fransen, wat echter geen minpunt is. Het enige wat wij misten was de airco, maar dat was onze eigen schuld. Gelukkig staat er vrijwel altijd een zeebriesje. Boulevard met leuke eettentjes e.d. op korte loopafstand gelegen. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

8-8-2016

Mooie camping, mooi zwembad en een gunstige ligging (kermis, winkeltjes en strand op loopafstand). We hebben met ons gezin en onze vrienden een heel leuke vakantie gehad!. Geen minpunten

Gereisd anders in januari 2016

Tevreden

7-8-2016

voor de omgeving, vanaf de camping loop je zo de gezellige boulevard op en met 10 minuten lopen zit je op het heerlijke strand. het zwembad is geweldig voor kinderen. speeltuintje is leuk voor kinderen va 6 jaar. Teveel mobile homes op elkaar. jammer dat er absoluut geen speelmogelijkheid was voor de kinderen, terwijl dat bij de boeking duidelijk was. speeltuin voor de allerkleinste zou fijn zijn. het eten bij de snack kraam was niet lekker.zou fijn zijn als er wat meer personeel Engels zou spreken.

Gereisd anders in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima vakantie gehad

M. de Jongh
          31-7-2016

Prima camping. Wel alles dicht op elkaar. Er is geen nederlandse animatie en er wordt nauwlijks engels gesproken, zelfs niet bij de receptie, dus inchecken ging vrij moeizaam. Caravan prima, wel klein (habana top presta) voor 2 volwassenen en 2 kinderen, 13 en 6 jaar. Een plus is dat je zo naar het stadje loopt. Het strand richting Séte (net na het camperpark) is heel rustig met lekkere ligbedjes (wel 8 euro per bed). Niet massaal. Het zwembad was prima, nauwlijks ligbedden, wel voldoende stoelen, maar 5 parasols voor hele zwembad is veels te weinig. Kermis is leuk, wel alleen 's avonds open na 20.00 uur. Erg groot, wel duur, maar op woensdag geldt er een een korting. Prima vakantie gehad, maar voor ons niet nog een keer op deze camping. Wel willen deze streek nog een keer bezoeken maar dan op een iets ruimer opgezette camping met nederlandse animatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overzichtelijke camping met leuk zwembad

van den Ham
          25-7-2016

Overzichtelijke camping, inderdaad met veel Fransen (maar je bent tenslotte in Frankrijk). Er was een vol animatieprogramma voor verschillende leeftijden, maar wel in het Frans (voor ons geen minpunt). Bij receptie spreekt 1 meisje beperkt Engels. Verder door onze kids geen gebruik gemaakt van animatieteam. Er is op deze camping geen plaats voor toercaravans/tenten. Dus uitsluitend verhuur van stacaravans.

Wij zaten in mobilhome 7 (Habana top presta 4pers) welke op een leuk en rustig plekje op de camping stond. Geen last van herrie van het zwembad/animatie overdag ('s avonds hebben we het wel eens gehoord maar om 12u is t stil) en ook geen last van de vlakbij gelegen kermis. Speeltuintje voor de deur voor de kleintjes en niet zo op elkaar gepropt als sommige andere caravans. Wifi ook dichtbij (maar de afstand is sowieso geen issue op deze compacte camping). Onze mobilhome was bij aankomst keurig schoon (dat hebben we wel eens anders gezien).

Er is slechts op bestelling stokbrood/croissants etc voor het ontbijt op camping verkrijgbaar, dit was de eerste ochtend een verrassing. Bakkertje, supermarktje etc is echter op 3min lopen van camping aanwezig in het leuke winkelstraatje/boulevard, dus daar zijn wij elke ochtend brood gaan halen.

Aan het eind van de winkelstraat is het strand ook op loopafstand (700-800m), maar ook auto goed te parkeren.

In omgeving veel leuke plaatsjes te bezoeken. De weg naar de Hyper U / Cap d'Agde (de ontsluitingsweg de zuidelijke regio in vanaf de camping gezien) is echter vrijwel elke dag in beide richtingen erg druk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

25-7-2016

Overzichtelijke camping op loopafstand van leuk winkelstraatje en het strand. Zwembad ook goed te overzien met leuke glijbanen, Leuke speeltuintjes voor de kleintjes en als je een beetje Frans kan ook genoeg animatie. Kermis en leuke stadjes in directe omgeving. Meer ligbedjes bij t zwembad én bij mobilhome zou prettig zijn. Ook een basisassortiment aan brood tbv ontbijt wellicht? (Nu dagelijks op bestelling; was ons niet verteld en dus de eerste ochtend een verrassing). En bij boeken stond op de site dat er NL animatie zou zijn, deze bleek echter afwezig.

Gereisd anders in januari 2016

11-8-2015

Het is een prima camping in een gezellige mooie omgeving, wij hadden 2 mobile homes halverwege de camping, dus ideaal wat betreft de weg richting zwembad en de andere kant de boulevard op. Kermis is ook prima(geeft geen overlast) zeer schoon strand op loopafstand. goede camping op mooie locatie!. Animatie vind ik wel opnieuw een aandachtspunt, alles in gebrekkig engels,niet handig voor kinderen. vorig jaar op les vignes dor een nederlands meisje bij de animatie waardoor ons dochtertje het leuk vond deel te nemen.dat was er nu jammer genoeg niet.(dus wilde ze nu niet meedoen)

Gereisd anders in januari 2015

Top camping

André
                  12-2-2015

Camping is klein en overzichtelijk, kinderen kunnen veilig hun gang gaan, alle faciliteiten is binnen een redelijke straal te bereiken. Boulevard op loopafstand en strand ook. Heerlijk zwembad en leuke animatie. Mooie omgeving en winkels op 6 km afstand, super winkels en Lidl. Spar om de hoek. Ga dit jaar terug en voor ons eerste keer dat we de zelfde camping twee maal aan doen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Niet voor herhaling vatbaar!

F. Lensvelt
                  27-8-2014

Wij hadden al vaker een vakantie geboekt en tot nu toe waren deze camping goed. Omdat Teorix de beste beoordeling had, besloten wij voor deze camping te kiezen voor de zomer van 2014. Maar helaas het viel tegen. De staancaravan was inderdaad ruim en nieuw maar ontzettend vies bij aankomst. Toen we vertrokken begreep ik waarom. De caravan wordt na vertrek niet meer grondig schoon gemaakt. Men verwacht dat voorgaande vakantieganger de caravan schoonmaakt. Als dit dan gebeurd 'met de Franse slag' zoals bij ons dan vind je de stof- en haarnesten onder kastjes en bedden. Niet echt fris dus. Daarbij stond onze caravan aan de rand van de camping tegen de openbare weg aan. Tot middernacht hadden we last van lawaai van de kermis die aan overkant van de straat ligt. Daarna van dronken lui die nachtleven ingaan of terugkomen. Ambulances die af en aan rijden. En om half 4 's nacht de vuilniswagen die door de straat komt denderen. Gebroken nachten en gesloopt huiswaarts.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
                  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Téorix in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Téorix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.