Camping Beauregard Plage

69 reviews over Camping Beauregard Plage in het Nederlands

Redelijk tot goed

C. Bukkens,
10-11-2018

Beauregard in Marseillan Plage.

Camping alleen voor kampeerders. Ook in voorseizoen snel vol. Zorg er voor dat je voor 12.00 u. op de camping bent dan is er een goede kans dat er een plekje is. Na 15.00/16.00 u. kun je het echt wel vergeten. Staplaatsen aan de klein. Er zijn ook grotere plaatsen maar die kosten iets meer. Verder een fijne camping direct aan het strand. Prima sanitair. Bakkertje met heerlijk stokbrood direct aan de overkant bij de ingang. Afvoer voor grijs water in de grond van campers aanwezig. Wel goed manouvreren want het is er wat krap. Marseillan Plage met vele winkels/restaurants e.d. op 3 min. lopen. In de zomer moet het hier een gekkenhuis zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

Tevreden.

Kier,
12-10-2018

-zijn erg blij met de aandacht voor de bloemen,planten,struiken.

-vinden wifi niet sterk genoeg en bovendien veel te duur. Maak dit als “competetive edge” gratis.

-camping is in september wel erg stoffig, aandacht voor gras uitbreiding is advies.

-nieuw aangelegde zaken per plek als afvoer, kraan en elektriciteit: prachtig.

Gereisd anders in oktober 2018

Hallo,

Dank u wel voor uw leuke opmerking!

Wij hopen u snel weer te zien!

Onverzorgde camping

Heidi,
3-10-2018

Ligging goed. Dorp prakties alles dicht na 1 oktober. Ook supermarkt. Daardoor prijs kwaliteit verhouding niet goed. Plaatsen door begroeiing zéér slecht bereikbaar en met diepe sporen in het vaak losse zand en onverzorgd. Sanitair gedateerd. Gehandicapten unit niet conform de eisen.

Je komt hier voor de zon en zee voor de rest behalve veel wind is er NIKS.

Het spijt ons dat uw verblijf niet zo goed is als verwacht.

Onze toiletten worden elke dag onderhouden en de wetgeving vereist dat we onze voorzieningen voor gehandicapten op peil houden.

Vanaf 1 oktober stoppen de meeste bedrijven. Maar fietspaden laten je overal onder de zon gaan! Je kunt veel steden en dorpen in de buurt vinden!

Met vriendelijke groet!

Mooie lokatie bij strand en dorp maar dat is het

Globetrotter,
      2-10-2018

Plaatsen erg hobbelig, zanderig en onverzorgd met diepe sporen in het zand.

Camperserviceplaats alleen geschikt voor waterlozen en water innemen. Cassette legen werdt mij daar verboden door schreeuwend personeelslid. Receptie dames vriendelijk en behulpzaam.

Bij wind één grote stuifbende.

Restaurant/terrasje (te) duur en niet veel zaaks. 1 oktober dorp practies geheel verlaten.

Het spijt ons dat uw verblijf niet zo goed is als verwacht.

Onze standplaatsen worden onderhouden tussen elke vertrek en aankomst, afhankelijk van onze beschikbaarheid. Met onze comfortplaatsen kunt u op elke locatie van water en elektriciteit genieten. Om uw cassettes te legen; voor de veiligheid en hygiëne van iedereen, heb je specifieke kommen op de toiletten.

Marseillan-Plage heeft een aantal goedkope restaurants het hele jaar geopend op slechts een steenworp afstand van de camping!

Nooit meer

Boomkamp,
      1-10-2018

Typisch geval van 1 rotte appel in de mand die ervoor zorgde dat we binnen de kortste keren weer vertrokken waren. Kleine plaatsen, matige sanitaire voorzieningen, geen zwembad, heel dure wifi en veel omgevingslawaai namen we nog voor lief. we zijn wel vertrokken omdat de man die het technisch onderhoud pleegde schijt had aan de gasten en dat meer dan overduidelijk liet merken. Een camping verderop was een paar euro duurder maar had alles wat deze camping niet heeft. Jammer voor de wel goedwillende andere personeelsleden zoals van de receptie en de tuinman.

Het spijt ons dat uw verblijf niet zo goed is als verwacht.

Wij zijn ideaal gelegen in het centrum van de stad en dus alle activiteiten en diensten, genietend van directe toegang tot de zee, kampeert u in een park van enkele hectaren!

Helaas profiteren we niet van optische vezels op Marseillan Plage, wat ons vereist een betaalde service aan te bieden voor betere kwaliteit!

Natuurlijk, voor 5 euro meer per dag, zult u de gratis wifi vinden en wellicht het zwembad, maar hier blijft u over met de keuze om minder te betalen om te genieten van uw vakantie op andere genoegens!

Vanaf 15 september sluiten de meeste winkels, maar door het weer kun je genieten van de vele fietspaden om de steden en dorpen in de buurt te bezoeken!

Met vriendelijke groet!

wij komen daar om anderen te ontmoeten

emilio,
      28-8-2018

kampeerplaatsen zijn kleiner dan opgegeven door bomen met lage takken, scheelt bijna een meter in de breedte van je staanplaats, dus in een laantje plaatsen, voortent eindigt 1 meter van de plaats van de buren ???

sanitair kan je 10 keer per dag schoon laten maken maar wordt niks

wifi is beschikbaar als je weet hoe het werkt, meteen activeren en inloggen en uitloggen wanneer gereed, wij waren iet te leet met het gebruik en dan werkt niets meer 5 € per 2 uur ????? in 2018 op jaarbasis met (60 € p/d) ?????

op de camping verder geen voorzieningen in welke vorm dan ook (alleen Sanitair)

douchen met een drukknop zonder temp regeling ? oude meuk dus

al het vermaak ligt buiten de camping, het geluid ervan ook

over het geheel genomen een puur Franse camping met dus veel Fransen en een hoop oude rommel.

voordeel is 10 amp stroom/water op de plaat met afvoer en meer kan ik niet verzinnen

Gereisd met partner in augustus 2018

Het spijt ons dat uw verblijf niet zo goed is als verwacht.

Onze staanplaatsen hebben een gemiddelde oppervlakte van 80 m², gescheiden door struiken en heggen in de geest van een traditionele familiecamping.

De toiletten worden 3 keer per dag schoongemaakt, maar wij zijn niet verantwoordelijk voor de acties van onze klanten.

We hebben ook adapters beschikbaar bij de receptie om te profiteren van ons comfort.

Veel Goeds!

Pascal,

Bonjour,

Merci beaucoup pour votre sympathique avis sur notre camping!

Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous!

A très bientôt lors d'un prochain passage dans notre belle région!

Bien à vous

Habel,

Bonjour!

Merci beaucoup pour votre super avis sur notre camping!

Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour en bord de Mer!

A très bientôt lors d'un prochain passage dans notre belle région!

Bernard,

Bonjour,

Merci beaucoup pour votre sympathique commentaire sur notre établissement!

A très bientôt pour de prochaines vacances au soleil!

Bien à vous

Het verouderde toiletgebouw kan beter

Bianca,
          13-8-2018

Het verouderde toiletgebouw kan beter.

En de wifi was niet heel goed en wel duur.

Soms s nacht geluid vanuit dorp wel erg hard

Dames aan de receptie waren erg vriendelijk en hebben me erg goed geholpen mm Indira.

Al met al hele fijne vakantie gehad. En hopen volgend jaar weer te komen.

Camping Beauregard Plage, Gérant, 14-9-2018

Hallo,

Dank u wel voor uw opmerking!

We verbeteren elk jaar om uw comfort tijdens uw vakantie te verbeteren. Dit jaar was gewijd aan de praktijk van de staanplaats, vorig jaar, een van de sanitaire was volledig gerenoveerd.

We zullen elk jaar doorgaan om uw vakantie opnieuw te ontwerpen, zodat u het best mogelijke verblijf doorbrengt!

Wat betreft internet hebben we geen voordeel, helaas geen glasvezel op het station waarmee we kunnen genieten van een goed netwerk!

We hopen je natuurlijk volgend jaar weer te zien op Beauregard Plage!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
          • SchaduwplaatsenAanwezig
          • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beauregard Plage in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beauregard Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.