Camping Beauregard a Sud

Camping Beauregard a Sud
7,4

13 reviews over Camping Beauregard a Sud in het Nederlands

Een degelijke strandcamping zonder zwembad.

Ronald Roos
7-8-2017

Strak geregelde camping. Een Franse receptioniste sprak ook Nederlands. Sanitair goed schoongehouden meerdere keren per dag. Geen zwembad of animatieteam aanwezig. Brood haal je tegenover de ingang v d camping. Het dorp met alle restaurants ligt 100 m naast de camping. Eigen strandopgang. Goede vriendelijke bewaking bij de ingang. Wel herrie s nachts van feestjes,maar iedereen is vroeger toch ook jong geweest.

Gereisd Met partner in juli 2017

fijne strandcamping

nicolaas v
25-6-2016

niet echt iets voor kinderen. mooi lang wandelstrand met een veilige branding, maar poort naar het strand gaat pas om 8:00h open. sommige plaatsen zijn letterlijk zandbakken, maar daarvoor is het ook een strandcamping. vriendelijk personeel. Geen gratis wifi !, wel voldoende bereik. Winkels gelijk buiten de poort, met de bakker recht voor de ingang. het kan erg rumoerig zijn van de locale feestjes.

Kale camping, mooie locatie

margreet
7-8-2013

Camping direct aan de zee, dat was een grote plus. Nadeel is dat er weinig schaduw is op de camping. Lage boompjes wat dus ook zorgt voor weinig afscheiding van de plaatsen.

Voornamelijk fransen (voor ons ook een plus) maar ook een Nederlands sprekende man aanwezig bij de receptie op bepaalde uren.

's avonds hoor je voortdurend "tandemfietskarretjes" voorbij komen met toetertjes erop, hoor je geroezemoes van de straat en zeer regelmatig propper-auto's voor de clubs in de buurt. Dit gaat door tot ongeveer 1 a 2 uur. 's ochtends om 7 uur elke ochtend wakker geworden van het vegen van de straten, legen van de glasbakken. Wij zaten wel met de plekken redelijk dicht bij de straat (186). Misschien is dit anders op de plekken meer naar de zee.

Camping zelf was ok, sanitair werd heel goed schoongemaakt, 3 a 4 x per dag!

De boulevard heeft veel eettentjes, maar dit is vooral snack, naar verhouding ook redelijk duur. Goedkope uitstraling. 1 leuk barretje, verder geen goede restaurants.

Gereisd Met partner in juli 2013

Fantastische plek in het naseizoen!

nanne_a
18-9-2012

Heerlijke week gehad in september. Mooie plaatsje in het zand, vriendelijke mensen en direct aan het strand! Op de camping zelf niet veel mogelijkheden maar Marseillan plage zelf biedt heel veel.

Gereisd Met partner in september 2012

Niet doen in het hoogseizoen als je wil slapen

M. Verrips
1-9-2012

Straatjescamping, zandplaatsen, afgescheiden door minieme heggetjes, direct aan het strand, veel franse gezinnen en groepjes jongeren. Sanitair redelijk. Bar/restaurantje: haal geen pizza, hij is smerig, duur en je moet er een uur op wachten. Groepen jongeren die tot laat in de nacht hard kletsen, dan gaan ze naar de disco; die je dus keihard hoort (van 03:00 tot 06:00), daarna komen ze lallend terug. Na een nacht niet slapen gauw weggegaan en wel circa 40,- armer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beauregard a sud, het beste onder de Franse zon

aj.krijger
1-3-2012

een heerlijke rustige camping waar veel mensen van alle nationaliteiten samen komen. September 2011 telden we 12 nationaliteiten. In de omgeving kun je ook veel beleven. Neem eens een wandeling langs de boulevards van Cap dÁgde met de 2 gebroeders. Ga lekker een sangria met tapas eten op de boulevard. Je kunt overal naar toe fietsen met leuke bestemmingen. Het uitzicht vanaf de camping is zo geweldig daarvoor komen we ieder jaar een paar weken. Wat een prachtig licht. En de bediening ? Dat zijn hier de beste Fransen in Frankrijk

Gereisd Met partner in september 2011

wat een heerlijke zandbak

paul korremans
16-10-2011

oke, zandige plaatsen, maar als je even goed kijkt geen probleem want er is altijd wel een stuk wat een beetje harder is zodat je niet vast komt te zitten. Dit jaar ook plaatsen gezien die een betonnen verhard stuk hadden, prima voor de campers. Sanitair word erg goed schoon gehouden alleen jammer dat er mensen zijn die vergeten achterom te kijken en vervolgens dan de schuld te geven aan de persoon die schoon maakt? Slechte opvoeding gehad misschien. Pal aan het strand heerlijk schelpen zoeken (grote) leuk om in vazen te doen thuis. Leuk dorp met genoeg winkeltjes en restaurantjes om iedere dag ergens anders te gaan zitten eten , alleen dat deden wij niet wij hadden een vast restaurantje wat iedere dag ook vol zat, heerlijk. Zijn hier nu 3 keer geweest en dat zal nog wel vaker voorkomen en met ons vele andere.

Gereisd Met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je van strandvakanties houdt...

M&R
5-6-2011

Hebben hier een aantal dagen staan. Mooie camping met veel bloemen. De camping was enorm stil, terwijl het lekker gevuld was. Op de camping staan veel nationaliteiten, iedereen was met elkaar in contact, erg gezellig. Strand ligt aan de camping, wat heerlijk was. Een nadeel vonden wij wel. dat sommige mannen gewoon van het damestoilet gebruik maken en het ook niet schoon achter laten. Jammer, want het sanitair werd goed schoongemaakt. Het dorpje Marseillan Plage is heel toeristisch, overal restaurantjes waar je kunt eten en winkeltjes met kleding. Als je van strandvakanties houdt, is dit de ideale camping. Want voor de rest is hier nites te beleven. Séte en Cap d'Agde liggen in de buurt, maar niet bijzonder. Alleen voor de cultuursnuivers, zoals wij, is hier niet veel te beleven. Wij komen hier niet meer terug!

Gereisd Met partner in mei 2011

heerlijk aan t strand

robert
27-7-2010

leuk niet al te grote camping in het dorp (waar je geen last van hebt), kindervermaak is er niet, wel volop in de buurt vanalles te beleven. geen zwembad, maar de cote op steenworp / grenst aan camping! heerlijk vertoeven, schoon sanitair, prima personeel... alle winkels in de buurt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010
2007

we komen al 13 jaar op deze camping we gaan er met veel

Theo en Lia Spijkers
28-8-2007

we komen al 13 jaar op deze camping we gaan er met veel plezier naartoe ruime campeerplaatsen ligging net achter het strand.sanitair wordt goed schoongemaak.als beoordeling eetgelegenheden een 9.er zijn genoeg restaurantjes op loopafstand (5 min) ook op de camping kan men pizza e.d. eten,gezellig dorpje. goed en vriendelijk campingpersoneel.

Gereisd Met partner in Tue Aug 28 2007 23:32:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beauregard a Sud in Marseillan-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beauregard a Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.