Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Staat v/h sanitair
  • 6.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Beau Sejour

• 9Ingrid Devetzis07-09-2022

Geweldige camping met een geweldige ligging

Mooie rustige camping, plaatsen met stenen, zodat je niet continu in het zand zit. Zeer prettig. Eigenaren en personeel super vriendelijk zeer behulpzaam hardwerkend. Voortreffelijk hebben wij het gehad.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 4Rene01-09-2022

Geen aanrader

Wij begrijpen werkelijk niet waar al die positieve reviews vandaan komen. Wij hebben op deze camping gestaan in augustus 2022. Het terrein laat zich nog het best omschrijven als een steenachtige woestijn. De foto's op de site zijn geen weergave van de werkelijkheid. Er is praktisch geen schaduw, de bomen op het terrein zijn op de vingers van één hand te tellen. De plaatsen zijn klein. Wij hebben een kleine caravan. Omdat wij de auto op onze plaats moesten parkeren, hadden wij geen plek om onze voortent op te zetten. Een kleine luifel met een uitval van 2 meter ging nog net, maar dan moesten we de scheerlijnen vastknopen aan de auto. Het sanitair is OK maar ook niet meer dan dat. Als de camping vol staat, is de schoonmaak niet voldoende. Bovendien sta je aan het einde van de middag zeker 20 minuten in de rij voor de douche. Het klopt dat de camping geen animatie heeft, maar je mag wel meegenieten van de animatie van de buurcamping.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Arnold04-08-2022

Top locatie

Heerlijk gestaan met zeezicht. Elektra en eigen waterpunt. Top locatie.

• 10Jacco29-07-2022

Mooie rustige camping aan zee.

Een hele rustige camping met mooie plaatsen en aan zee. Aan zee ook veel plek om rustig te liggen. De wc en douchen zijn netjes schoon. Mooie ruime plekken. En vriendelijk personeel.

• 9Jacco Jansen27-07-2022

Geweldig mooi

Rustige camping direct aan zee. Mooie plekken en schoon sanitair. Personeel erg vriendelijk. Veel plek op strand

• 8Thirrey Michel25-09-2019

Escaliers de la plage trop haut, chiens errant dans le terrain de camping non tenus en laisse, faisant leurs besoins et aboiements

• 10Antoine et Naomie25-08-2019

Séjour en Mobil-Home

Très bon séjour, accueil super, camping calme. Le mobil-home était niquel. Il manquerait juste quelques animations, mais nous recommandons ce camping.

• 8Xavier22-08-2019

Séjour agréable, simple et reposant Accès direct à la plage

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Denis21-08-2019

Nos vacances de l'année

Nos vacances tant attendu ont été comme d'habitude une pure merveille de repos et de bien être dans ce camping familial. L'accès à la plage direct est vraiment un plus . l'accueil est formidable. Déjà hâte d'être l'an prochain.

• 8Olivier20-08-2019

camping calme et reposant pour un emplacement bord

Nous avons passé 2 semaines de vacance agréable. Si vous recherché un camping authentique au bord de mer sans chichi ,allez y. Les emplacements sont assez grand pour pouvoir mettre une grande tente de 4 personnes plus 2 petites tentes. Prévoyez tout de fois des grand parasols car certains emplacements manque d'ombrage. Les responsables du camping sont bienveillants et gèrent leur camping de façon que les vacanciers se sentent le plus tranquilles. On repartira une 3e fois en vacances dans ce camping si l'occasion nous est donné.

Camping Beau Sejour info

Camping-informatie