Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

36 Reviews over Bastide de Lussan

• 10Dirk01-08-2018

toplocatie

heel leuke eigenaars de tocht met de electrische mountainbike samen met Denis (de eigenaar) was het hoogtepunt van onze vakantie. to do: - les concluses de Lussan - Bistro de Lussan : lekker eten voor correcte prijs - Pont du Gard : klank en lichtspel s'avonds

• 10Karin Kruse27-08-2017

Onvergetelijk!

Genieten met een hoofdletter G ! Geweldige locatie in een prachtige omgeving met uitzicht op het stadje Lussan. Heerlijk onthaasten bij Bastide de Lussan. De rust en de ruimte die je hebt is in een woord geweldig. Niet toeristisch en goed te berijden vanuit Nederland. Wij verbleven een week met vier personen in la Bergerie. Het appartement heeft allles wat je nodig hebt voor een sfeervol verblijf, het appartement is met liefde en aandacht ingericht. Bij elk appartement heb je een eigen terras met zon en schaduw. 's Ochtends worden verse broodjes gebracht. Veel bewondering voor de nieuwe eigenaren Frederique en Dennis, fantastische gastheer en gastvrouw. Alles mag en niets hoeft, je voelt je zo thuis op Bastide de Lussan. Je komt op zaterdag aan en wordt verwelkomd met een drankje. Gezellige middagen en avonden met de eigenaren en de andere gasten op de gezamenlijke binnenplaats. Erg leuk om de e-bike's te huren en naar de top van de Mont-Bouquet te fietsen. De stad Uzes is zeker de moeite waard om te bezoeken. Maar vergeet niet alle leuke dorpjes waar het heerlijk is om even rond te lopen. Je hebt wel een auto nodig. Mooi en schoon zwembad met voldoende ligbeddden en parasols voor alle gasten. Wat hebben we genoten. Kortom een onvergetelijke vakantieplek, we komen graag terug! Ronny, Fleur, Pepijn & Karin

• 10Sabine @ Bert18-08-2017

Zalig plekje in la douce France!

La Bastide de Lussan is een heerlijke plek om tot rust te komen en met enkele gezinnen een fijne vakantie te hebben. De gîtes zijn ruim en luxueus ingericht. Zachte badlakens en zwembadhanddoeken en een uitgeruste keuken en badkamer. Les Hiboux was heerlijk om te verblijven, één en al rust! Het zwembad was niet groot maar voor kleine kinderen voldoende. Leuke plek met een sportief aanbod, VTT was een aanrader met Kevin! Bedankt Fréderique en Dénis voor de hartelijke ontvangst en het lekkere welkomstdiner. Mooie steden in de omtrek (Uzes, Avignon,..) Een aanrader!

• 9Frank en Heleen02-08-2017

Schitterend mooie locatie,vriendelijke eigenaren.

De Loft is geweldig mooi. Fijn prive terras. Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Zeer mooi en rustig gelegen vlakbij Lussan ,op loopafstand. Vriendelijke ontvangst door Frederique,Denis en Kevin. Omgeving rustig en veel te zien.

• 10Yvonne & Eddy20-09-2016

Geweldig genoten

Heerlijke plek om tot rust te komen en van de mooie omgeving te genieten. Karin en René zijn bijzonder gastvrij en onze gite was gezellig en zeer compleet ingericht, met een leuk terras met het uitzonderlijke uitzicht op Lussan. Karin en René bedankt voor een fantastische week. Tip: Ga een dagje toeren met de Mehari, dit moet je een keer ervaren.

• 9Alice en Titus11-07-2016

Prachtige Mas, heel mooi gelegen!

Wij verbleven begin mei een week met onze labrador Max in Le Coquelicot. Erg mooi ingericht, heerlijke douche. De Mas is prachtig en Karin en Rene zijn zeer gastvrij. De broodservice is heel fijn! Gezellige pizza avond met alle gasten. Prachtige omgeving om te wandelen, mooie dorpjes, Uzes is ontzettend leuk! We komen zeker terug!

• 10Stefanie & Folkert06-07-2016

Onvergetelijke plek!

Met veel plezier kijken wij terug op ons verblijf op de Mas. Wat een mooie plek. Prachtig uitzicht, schone en tot in perfectie smaakvol ingerichte gites, gastvrije en zeer meedenkende eigenaren. Heerlijke table d'hotes. We verbleven er drie weken met onze zoon van 2 jaar en nog hebben wij in de omgeving niet alles kunnen doen/zien wat we voor ogen hadden. Wat hebben we genoten van de leuke winkels en restaurants in Uzes! Zeker een verblijf om naar terug te keren.

• 10Willemijn18-06-2016

Heerlijke plek

De Mas van Karin en René is een heerlijke plek om tot rust te komen. Bijzonder gastvrij en onze gite was met smaak ingericht, ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het terrein is heel geschikt voor kleine kindjes om lekker te spelen. We komen zeker nog eens terug! O ja, en wat een geweldig uitzicht!

• 10Chris31-08-2015

Super

Goed onderhouden huis met alle benodigde faciliteiten. Wij zijn hier als gezin geweest, zeer kindvriendelijk en zeer gastvrij!! Naast de vele mogelijkheden om rond te rijden en te reizen kom je ook lekker tot rust. mehari, pizza avond en de woensdagavond (vooral zelf ervaren) zijn een aantal steekwoorden voor een fantastische ervaring!

• 10Toplocatie !27-08-2015

Fantastisch, volgend jaar weer !

Wij kunnen ons aansluiten bij de uitsluitend positieve berichten die te vinden zijn over deze mooie 'Mas'. De omgeving en de aankomst op het terrein doen denken aan een Italiaanse agriturismo, en ook de gezelligheid van eigenaren Karin en Rene, en de overheerlijke pizza's (handgemaakt uit de houtgestookte oven) passen hier helemaal bij. Wij verbleven met z'n drieën in 'De Loft' (met onze zoon van 7 jaar). De accomodatie is heel sfeervol en erg mooi ingericht. Rene en Karin zijn erg gastvrij, geïnteresseerd en behulpzaam. De locatie is geweldig, je loopt zo naar Luassan waar zich een drietal restaurants bevinden. De 'table d'hote' is genieten en erg gezellig. In de omgeving is erg veel te zien en te doen (Uzes, Pont du Gard, teveel om op te noemen. Absolute aanrader is een rit met de 'mehari' die je bij Rene en Karin kunt huren. Met deze open auto kun je een mooie tocht door de omgeving maken, wijntjes kopen, etc. Zeker doen!

Vakantiehuis Bastide de Lussan info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)