Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

vakanties Lussan

Reviews over Lussan

• 7Willeke van Spil20-07-2015

Rustig frans dorpje.

Wij waren hier nog net in het voorseizoen, dus het was rustig in het dorp. Wij hebben een keer op het binnenplaatsje van de pizzeria gegeten. Het eten was hier goed. Het dorpje kent een paar kleine eetgelegenheden, maar verwacht geen plein met allerlei kleine terrasjes. Overigens is het dorpje lopend prima te bereiken.

• 7Uitgaanslevenn

juni 2015

• 8Sun10-08-2014

Mooi, zeer rustig

Dorp ziet er erg mooi uit! wel een beetje saai misschien. Om tijdens een tour er even door heen te wandelen is het zeker aan te raden.

• 2Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

Gereisd in juli 2014

• 8Familie van Vugt09-08-2013

Rustiek Frans dorpje

Heerlijk Frans dorpje met kasteel en leuk plein. Het is wel zeer rustig en overdag is er niet veel te doen. Geen winkels, daarvoor moet je even buiten het dorp zijn. Wel twee restaurantjes in het dorp. Voor rust en authenticiteit zit je hier goed voor uitgaan en levendig zou ik dichter bij Uzes of een grotere stad (Avignon of Nimes) gaan zitten. Wij vonden de rust heerlijk.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

juli 2013

• 8Caroline 03-07-2013

Slapering dorpje in de Gard

Leuk pittoresk dorpje. In de middag en vroege avond is er (in juni) leven (salon de the, pizzeria en restaurantje). Na 21.00 u maak je een wandelingetje en geniet je van de stilte.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Marjon Wolthuis02-07-2012

Klein idyllisch stadje

Lussan is een erg oud en klein stadje. Je ziet en hoort er niemand. Overal zijn de mooie luikjes voor de ramen en het ziet er typisch Frans uit. Het is erg leuk om er naar toe te wandelen en er rond te lopen. Het heeft twee kleine restaurantjes waar je kunt eten. Voor boodschappen ed moet je naar één van de grotere steden verderop.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur