We hebben een aantal aanbieders voor Lussan voor je op een rij gezet:

Reviews over Lussan

Rustig frans dorpje.

Willeke van Spil,
    20-7-2015

Wij waren hier nog net in het voorseizoen, dus het was rustig in het dorp. Wij hebben een keer op het binnenplaatsje van de pizzeria gegeten. Het eten was hier goed. Het dorpje kent een paar kleine eetgelegenheden, maar verwacht geen plein met allerlei kleine terrasjes. Overigens is het dorpje lopend prima te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Rustiek Frans dorpje

Familie van Vugt,
    9-8-2013

Heerlijk Frans dorpje met kasteel en leuk plein. Het is wel zeer rustig en overdag is er niet veel te doen. Geen winkels, daarvoor moet je even buiten het dorp zijn. Wel twee restaurantjes in het dorp. Voor rust en authenticiteit zit je hier goed voor uitgaan en levendig zou ik dichter bij Uzes of een grotere stad (Avignon of Nimes) gaan zitten. Wij vonden de rust heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Klein idyllisch stadje

Marjon Wolthuis,
    2-7-2012

Lussan is een erg oud en klein stadje. Je ziet en hoort er niemand. Overal zijn de mooie luikjes voor de ramen en het ziet er typisch Frans uit. Het is erg leuk om er naar toe te wandelen en er rond te lopen. Het heeft twee kleine restaurantjes waar je kunt eten. Voor boodschappen ed moet je naar één van de grotere steden verderop.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012
Lussan scoort een 7,8 uit 10, op basis van 5 reviews