Camping Le Bon Port

18 reacties Camping Le Bon Port

wifi

Klaasina Tabak, 9-7-2018

Hallo,

Hoe is het tegenwoordig geregeld met de Wifi op deze camping. Voldoende dekking? Kosten?

Voorkeur reserveren

Anne, 26-1-2018
Hoi, waar moeten we op letten vijver voorkeur van de reservering met een stacaravan? We hebben twee kleine kinderen? Waar hebben we niet teveel geluidsoverlast, maar is het niet te ver lopen naar het zwembad? Dankjewel!

zwembroek

Annemietje, 15-6-2017
Wat voor zwembroek moet je op deze camping aan?

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bon Port voor je op een rij gezet:

Zonplaats

Corrie, 3-5-2017
Volgens de receptie hebben ze geen schaduwplaatsen meer, maar alleen nog volledig zonplaatsen. Weet iemand waar deze zijn?

Jongeren

a frankvoort, 4-1-2016
Zijn er in het hoogseizoen Nederlandse kinderen van 13/14 jaar?

op de bonnefooi?

a frankvoort, 4-1-2016

Is deze camping in het hoogseizoen ( augustus) vol?

We willen dit jaar op de "bonnefooi" reizen?

Alissa, 8-7-2013
Is het zo dat je bandjes om moet hebben om toegang tot het zwembad te krijgen? En met wat voor een zwembroek voor mannen mag je daar zwemmen? Weet iemand hier iets vanaf?

Stappen in/om Lunel

Robin , 16-6-2013

Hallo,

Kun je ook een beetje mooi stappen in Lunel? Leuke kroegjes bezoeken tot in de vroege uurtjes?

Openbaar vervoer

Valerie, 3-2-2013
Als je vanaf de camping naar montpellier wilt met het openbaar vervoer, is dat te doen? Ben je lang onderweg? Is openbaar vervoer in Frankrijk duur?

Plaatnummer

Mattie, 21-6-2012
Weet iemand waar plaats nummer 597 is? Ik kan het niet vinden op de plattegrond, had gevraagd om een plaats achter op de camping tussen de bomen
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bon Port voor je op een rij gezet: