Reviews over Loupian

Kan er mee door

C. Bukkens,
    10-11-2018

Alleen geschikt als doorgangscamping. Er is een snackbar aanwezig voor een snelle hap. Vrij kleine plaatsen, naast een sportveld, waar je trouwens weinig last van hebt. Dorpje op 2 km. Is niks in te doen. Prima camping als je als eindbestemming een camping hebt op een paar uur afstand rijden aan de kust wilt hebben de volgende dag. Dan ben je in ieder geval op tijd.

om terug te gaan

eric,
    5-8-2018

het is een zeer vriendelijk camping met zeer goed onthaal alsje iets vraagt staan ze direct klaar,proper sanitair die zeer goed wordt onderhouden teven zeer rustig een minpunt bij een stortbui kan de camping wel last hebben op sommige plaatsen van wateroverlast

'Geweldige doortrekcamping voo meer dagen.

Eduard Bruinink,
    3-10-2016

Helemaal goed, vriendelijke receptie, klein maar uitstekend klein frans restaurantje, met heel erg vriendelijke mensen, ruime plekken met privacy, en en BBQ plek, gewoon gezellig frans, door omstandigheden met ons huisdier moesten we wat langer blijven, voor hem hel zielig, maar voor ons zeker geen straf, zeker als we in de buurt zijn gaan we weer langs. Sanitair was prima, en de prijs was goed. Receptie was voorzien van wel heel hulpvaardig medewerkers, dus ons compliment in deze.

Goede overnachtingscamping route soleil langedoc

Ronald,
    17-9-2016

Prijs kwaliteit goed. Afgebakende kampeerplaatsen ruimvoldoende. Sanitair zeer goed. Dus conclusie voor weinig geld een goede bereikbare overnachtingscamping.

Hij staat op mijn lijstje.

Verrassend!

P&L,
    27-6-2016

Was bedoeld om te overnachten richting Spanje,zijn wat langer gebleven,redelijk grote plaatsen(keuze meer of minder schaduw) vriendelijke/gastvrije ontvangst,restaurantje met kleine kaart,maar heerlijk mosselen/moules gegeten,specialiteit daar voor klein prijsje evenals de bijpassende vin,van die prijzen kunnen ze hier in NL nog wat leren!!

Gaan dit adresje zeker onthouden!

Loupian scoort een 7,9 uit 10, op basis van 6 reviews