6,7

Weer vandaag8°-3°

16 reviews over Camping Municipal Les Vailhes in het Nederlands

Prima locatie!

Nikee, 27-8-2014

Wij kwamen hier per toeval terecht en waren blij verrast. Het was er lekker rustig. Er zijn veel mensen met een vaste standplaats maar we werden vriendelijk ontvangen (door de Nederlanders waar we bij in de buurt stonden).

De camping ligt op een mooie locatie, pal aan het meer met mooie routes in de buurt. Het kan er wel behoorlijk waaien waardoor het meer aan de camping heel geschikt is om te surfen.

Nooit meer

Marcel van Leijenhorst, 1-8-2014

Vanuit budgetaire overwegingen dit jaar een goedkopere "municipal" camping geboekt. 425 euro voor 19 nachten (vouwwagen, 2 volwassenen, 2 kinderen, electriciteit). Niet duur, maar daarvoor krijg je een sobere camping in een mooie omgeving met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes.

In een straal van 30km tref je diverse bezienswaardigheden aan.

Sanitair prima, niet nieuw, wel schoon, geen mankementen.

Groot nadeel van deze camping is het groot aantal vaste (franse) gasten. Deze nemen bezit van de camping en gedragen zich er ook naar. Weinig respect voor buitenlandse toeristen. Ook de campingbeheerder behoort tot deze kliek, dus klacht indienen omtrent gedrag is kansloos. Mijn zoontje van 5 was oprecht bang voor onze benedenburen! Op afstand voelde je gewoon een sterke minachting. Ligging en omgeving van de camping zijn geweldig mooi! Mocht je deze camping bezoek, zorg dan dat je een plaats vooraan bij het meertje krijgt. Geen zwembad of campingwinkel aanwezig.

Nooit meer!

Charlotte, 5-4-2014

Vieze camping, vies sanitair, heel veel mieren. Na een dag vertrokken. Kort gezegd een smerige bende. Nooit meer!

Mooie camping direct aan het meer

Patrick, 8-9-2013

Een mooi gelegen camping direct aan het schitterende meer. Voor vissers, mountainbikers, zwemmers, zeilers en surfers een waar paradijs. Eenvoudig maar schoon sanitair. Vriendelijke receptie met gratis WIFI. Prijsgunstig € 25, per nacht voor caravan en elektriciteit, auto, 2 volw en 2 kids met eigen tentjes. Speeltuintje voor de kleinsten.

het weer is altijd goed

omejoop, 28-5-2011

wind en zon een prima combinatie voor een perfecte rustige vakantie

niet wat je ervan had verwacht

reseda, 30-8-2010

deze camping was mij aanbevolen door kennissen die daar jaren geleden

elk jaar weer naar toe gingen,nou wij dus ook wat een afgang allereerst de prijs is nu 18,50 euro begrijp niet dat de camping vol staat met oiude caravans die daar waarschijnlijk gewoon achtergelaten zijn vroeger betaalde men daar niet meer dan 12 tot 13 euro. staat achterin vol met nederlanders welke daar al jaren komen??de omgeving is wel mooi rondje rond het meer fietsen wel af en toe klimmen is wel leuk ook het plaatsje octon is heel pittoresk met een zeer goed restaurant. de plaats lodeve niet zo bijzonder is vergeven van allochtone bevolking uit algerije en marocco

niet bijster vriendelijk allemaal. ook naar toiletten ver lopen en dan noch heuvel op je bent al kapot als je op de pot moet,maar ja dan kan je lekker uitrusten!!

voor ons eens maar nooit weer en oh ja het kan daar vrij hard waaien en dat dagen lang.

Prachtig

Mek, 27-6-2010

Pracht camping, in pseudo verlatenheid.

twe gedeelten: an meer kant met kleine percelen en wat hoger: parkachtige omgeving. Sanitair prima en wordt dagelijks goed schoongemaakt.

Voor grotere kinderen weinig mogelijkheden.

Op enkele km afstand grote supermarkt, mooie wandelingen in omgeving.

sobere camping op superlokatie

Harriette, 22-3-2009

Alle waar naar z'n geld: de camping is sober, kost echter niet veel. Wc's zijn verouderd en worden daardoor snel vies, douches zijn warm.

Het meer is fantastisch, het weer is er in de zomer goed. Hou je van zwemmen, surfen en geen poespas, dan vind je het hier leuk. Hou je echter niet van een franse camping zonder animatie, dan moet je ergens anders heen. Wekelijks is er een optreden bij de pizza caravan op het strand en er komen lokale boertjes langs om hun producten te verkopen. Elke morgen is er vers brood. Wij hebben er drie weken met veel plezier gestaan met onze kinderen en hond.

superlokatie, sobere camping

Harriette, 22-3-2009

Hier kom je voor het mooie weer en de watersport. Als je jezelf niet kunt vermaken met zwemmen of surfen moet je vooral ergens anders heen gaan.

Wij vinden het er heerlijk, geen animatieteam of toestanden, enkel eenmaal per week een muziekbandje en lokale boertjes die producten verkopen.

Er is water, warme douches en toiletten, en s'ochtends is er brood.

ja, ach

l. Moot, 8-1-2009

camping soms erg steil, plaatsen met weinig privacy, sanitair echt niet te doen zo vies! Nog nooit zo erg meegemaakt. De ligging van de camping maakt een hoop goed. Het ligt aan een prachtig meer in een overweldigende natuur. Op het strandje is een leuk strandbarretje waar je snacks kunt eten en luisteren naar de livebandjes. Erg gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Vailhes in Lodève , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Vailhes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Les Vailhes scoort een 6.67 uit 10 op basis van 18 reviews.