Camping Les Vals

Camping Les Vals
7,4

12 reviews over Camping Les Vals in het Nederlands

Vriendelijke eigenaar, mooi zwembad met 60 euro borg. Slechte schuine plekken.

Alleen leuk voor tenten en kleine caravans. Voor grotere caravans niet geschikt.

Automatische verlichting wasgelegenheid gaat na 2 minuten uit. Lastig met douchen.

Mooie rustige camping

Jackie
17-8-2015

Heerlijk rustige camping op enkele kilometers van Lodeve. Het enige nadeel is dat je de A75 goed hoort alhoewel deze toch ver weg ligt. De plekken zijn redelijk groot en vrij.

De beheerders en hun zonen zijn uitermate vriendelijk en helpen graag. Alhoewel het sanitair verouderd is wordt het zeer goed schoon gehouden (wel drie keer per dag).

Echt nog een Franse camping

anoniem
11-8-2015

Het is een eenvoudige camping. Wij hadden een stacaravan pacific gehuurd. Die was wel ok, alleen de airconditioning deed het niet. Daar hebben we wel geld voor terug gehad, maar toch was het wel de bedoeling dat we die hadden natuurlijk. Dat kon echter niet snel gerepareerd worden. Op deze camping voornamelijk Fransen. Mijn dochter van 9 had al snel een Frans vriendinnetje van 9 en die hebben het heel erg naar hun zin gehad. Op de camping niet veel te doen. Vanaf 1 augustus probeert de eigenaar wel wat dingen in de avond te organiseren, maar verwacht niet te veel. De houten chalets zou ik niet huren, ze zijn in slechte staat. In de omgeving veel te doen en te zien. Het zwembad op de camping is wel erg fijn. Geen camping winkel. Er is wifi maar daar moet je wel iets voor betalen (12 euro per week). Camping ligt naast de snelweg, ik heb daar geen last van, maar je hoort hem wel.

Vriendelijke ontvangst

Lijsterbesje
24-6-2015

Toen we aankwamen voelden we ons zeer welkom door de hartelijke ontvangst. Grote plaatsen met zowel zon als schaduw.

In de Acsi gids staat dat de camping gelegen is vlak bij de rivier, dat is ook zo. Maar de rivier is helaas niet vanaf de camping bereikbaar. Een goed alternatief is dan een bezoek aan Lac du Salagou, ongeveer op een kwartier rijden van de camping. De omgeving van de camping is helaas geen goede uitlaatplaats voor de hond. Camping heeft goede potenties, alleen het geluid van auto's en vrachtwagens op de A75 die hemelsbreed vlak naast de camping loopt kan als hinderlijk worden ervaren. Op het moment dat wij op de camping waren hadden we erg veel last van vliegen.

Séjour très sympathique

Mélanie
24-8-2014

Camping de taille moyenne, très convivial, avec aux alentours de très jolis endroits (Cirque de Mourèze, St Guilhem du Désert etc.) A proximité de tout. Le propriétaire est très présent pour ses vacanciers, à l'écoute et serviable. La piscine est très agréable: petit bain pour les enfants et grand bain qui permet quelques longueurs. Très belle terrasse paillotte. Les emplacements sont grands et ombragés. Une salle est mise à disposition des jeunes, ce qui est appréciable pour eux. Les animations sont variées. Le camping propose des pizzas à emporter: pratique pour dépanner! Seuls petits bémols: les sanitaires laissent parfois à désirer du fait des nombreux passages quotidiens, manque de transats à la piscine et on entend régulièrement le bruit de l'autoroute qui est proche du camping mais la gêne finit par être vite oubliée.

j'ai organisé mon mariage un an et demis à l'avance pour une centaine de personnes, tous on réservés un ans à l'avance des mobil homes pour 3 jours voir certains une semaine. Tous les mobil homes étaient poussiéreux même un une poubelle!!! aucun état des lieux de départ et pourtant un de sortit. j'ai fait les déplacements pour organiser mon mariage, nous avons déguste le menu (33e entrée/plat/fromage). Pour la dégustation l'entrée était servie dans une grosse assiette le jour du mariage il nous sert dans une assiette à dessert. Le plat principale manquait des ingrédients et un peu cramé. nous avons aussi commandé brunch pour tous, les plats vides mes invités devaient demander pour ravitailler. on a tout débarrasse le soir du mariage sous prétexte que je voulais récupérer de la décoration. pour 1 verre cassé il à retirer tous les verres. j'ai du loué tous les verres apéritifs et flutes car pas pris boissons chez lui. bref il nous a pas épargné,à si il nous à laissé la salle jusqu'à 5h.

Equipe très disponible

MARCETEAU
31-7-2014

Le camping "Les Vals" à Lodève est très bien situé géographiquement pour la découverte de la région. Très peu de km le sépare des sites à visiter. Il est de plus très agréable, ombragé correctement et calme. L'équipe le gérant est toujours disponible et assure un service plus que correct. Ambiance familiale et restauration, le soir, d'un bon niveau rapport qualité/prix. En conclusion, on y retourne volontiers et on le conseille aux amis.

Camping à fort potentiel... Mais...

LU21
10-2-2014

Mais accueil manquant cruellement d'humanité si, par exemple, vous arrivez de journée, hors des horaires (forcément théoriques avec les grands chassé/croisé estivaux), éreinté par des centaines de kilomètres avalés de nuit... L'accueil, c'est la première et souvent définitive impression du campeur, l'expression du degré d'humanité de son hôte, et là, pour nous, ce fût catastrophique... Aucune mesure dignement compensatoire à notre manque de ponctualité ; nous sommes arrivés vers MIDI et avons été invités à trouver une occupation jusqu'à QUINZE HEURES ! Sinon ; hébergements bien agencés les uns par rapport aux autres dans une recherche évidente de tranquillité. Camping sans circulation sauf pour les arrivées et départs (parking collectif dans un pré clos intégré au camping mais sans aucun ombrage) ; délicat pour l'approvisionnement en courses. Animations consternantes. Espace ados idéalement agencé mais sans vie (ancienne discothèque devenue muette). A rendre attrayant, vite !!!

Rustige camping met potentie

Jef Brouwers
29-7-2013

Rustige camping bij Lodeve. Camping is pas twee jaar opnieuw geopend. Campinghouder is ontzettend klantvriendelkijk spreekt zowel goed Duits als Engels, niets is teveel. Je kunt lekker eten op de camping alles wordt zelf gemaakt de kaart is hierdoor beperkt. Het zwembad is harstikke mooi, sanitair is oud maar schoon. In de omgeving is veel te zien en te ontdekken. Wij hebben hier een fijne tijd gehad, deze camping verdient meer.

Sinds 2 jaar weer open,

; nog veel te doen op het op niveau te brengen maar heeft wel alle mogelijkheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Vals in Lodève , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Vals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Vals scoort een 7.4 uit 10 op basis van 12 reviews.