Camping Les Vals

Camping Les Vals
7,6

8 reviews over Camping Les Vals in het Nederlands

Kleine schuine plaatsen voor grotere caravans

De Koning
26-6-2016

Vriendelijke eigenaar, mooi zwembad met 60 euro borg. Slechte schuine plekken.

Alleen leuk voor tenten en kleine caravans. Voor grotere caravans niet geschikt.

Automatische verlichting wasgelegenheid gaat na 2 minuten uit. Lastig met douchen.

Mooie rustige camping

Jackie
17-8-2015

Heerlijk rustige camping op enkele kilometers van Lodeve. Het enige nadeel is dat je de A75 goed hoort alhoewel deze toch ver weg ligt. De plekken zijn redelijk groot en vrij.

De beheerders en hun zonen zijn uitermate vriendelijk en helpen graag. Alhoewel het sanitair verouderd is wordt het zeer goed schoon gehouden (wel drie keer per dag).

Echt nog een Franse camping

anoniem
11-8-2015

Het is een eenvoudige camping. Wij hadden een stacaravan pacific gehuurd. Die was wel ok, alleen de airconditioning deed het niet. Daar hebben we wel geld voor terug gehad, maar toch was het wel de bedoeling dat we die hadden natuurlijk. Dat kon echter niet snel gerepareerd worden. Op deze camping voornamelijk Fransen. Mijn dochter van 9 had al snel een Frans vriendinnetje van 9 en die hebben het heel erg naar hun zin gehad. Op de camping niet veel te doen. Vanaf 1 augustus probeert de eigenaar wel wat dingen in de avond te organiseren, maar verwacht niet te veel. De houten chalets zou ik niet huren, ze zijn in slechte staat. In de omgeving veel te doen en te zien. Het zwembad op de camping is wel erg fijn. Geen camping winkel. Er is wifi maar daar moet je wel iets voor betalen (12 euro per week). Camping ligt naast de snelweg, ik heb daar geen last van, maar je hoort hem wel.

Vriendelijke ontvangst

Lijsterbesje
24-6-2015

Toen we aankwamen voelden we ons zeer welkom door de hartelijke ontvangst. Grote plaatsen met zowel zon als schaduw.

In de Acsi gids staat dat de camping gelegen is vlak bij de rivier, dat is ook zo. Maar de rivier is helaas niet vanaf de camping bereikbaar. Een goed alternatief is dan een bezoek aan Lac du Salagou, ongeveer op een kwartier rijden van de camping. De omgeving van de camping is helaas geen goede uitlaatplaats voor de hond. Camping heeft goede potenties, alleen het geluid van auto's en vrachtwagens op de A75 die hemelsbreed vlak naast de camping loopt kan als hinderlijk worden ervaren. Op het moment dat wij op de camping waren hadden we erg veel last van vliegen.

Rustige camping met potentie

Jef Brouwers
29-7-2013

Rustige camping bij Lodeve. Camping is pas twee jaar opnieuw geopend. Campinghouder is ontzettend klantvriendelkijk spreekt zowel goed Duits als Engels, niets is teveel. Je kunt lekker eten op de camping alles wordt zelf gemaakt de kaart is hierdoor beperkt. Het zwembad is harstikke mooi, sanitair is oud maar schoon. In de omgeving is veel te zien en te ontdekken. Wij hebben hier een fijne tijd gehad, deze camping verdient meer.

Sinds 2 jaar weer open,

; nog veel te doen op het op niveau te brengen maar heeft wel alle mogelijkheden.

een Fijne Camping......

Ans kamperman-Klaas
11-6-2013

de camping heeft mooie, grote plekken, ook kun je er een Huisje of Mobile Home huren.Het heeft ook een prachtig zwembad. Het sanitair is zeer schoon, de mensen zeer vriendelijk. In de omgeving is genoeg te bezichtigen.....

Wij waren hier op doorreis voor 9 nachten, en met veel plezier...

Heerlijke relaxte plek met aardige uitbater!

Ewout Mouthaan
19-8-2012

Een heerlijke complete camping met zeer ruime plaatsen. Aangezien het nog niet echt ontdekt is staan er over het algemeen weinig Nederlanders. Deze camping is zeker niet overvol. Wie van rust en ontspanning houdt en toch centraal wil zitten voor de vele mogelijke uitstapjes is dit de ideale plek. Zwembad is heerlijk en de eigenaar is zeer behulpzaam!

De camping ligt aan de rand van Lodeve met vele voorzieningen. Tevens ligt in de verte de snelweg. Deze hoor je wel maar is niet storend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Vals in Lodève , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Vals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.