Camping Les Vals

• 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

12 reviews over Camping Les Vals

• 6De Koning26-06-2016

Kleine schuine plaatsen voor grotere caravans

Vriendelijke eigenaar, mooi zwembad met 60 euro borg. Slechte schuine plekken. Alleen leuk voor tenten en kleine caravans. Voor grotere caravans niet geschikt. Automatische verlichting wasgelegenheid gaat na 2 minuten uit. Lastig met douchen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Jackie17-08-2015

Mooie rustige camping

Heerlijk rustige camping op enkele kilometers van Lodeve. Het enige nadeel is dat je de A75 goed hoort alhoewel deze toch ver weg ligt. De plekken zijn redelijk groot en vrij. De beheerders en hun zonen zijn uitermate vriendelijk en helpen graag. Alhoewel het sanitair verouderd is wordt het zeer goed schoon gehouden (wel drie keer per dag).

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 6anoniem11-08-2015

Echt nog een Franse camping

Het is een eenvoudige camping. Wij hadden een stacaravan pacific gehuurd. Die was wel ok, alleen de airconditioning deed het niet. Daar hebben we wel geld voor terug gehad, maar toch was het wel de bedoeling dat we die hadden natuurlijk. Dat kon echter niet snel gerepareerd worden. Op deze camping voornamelijk Fransen. Mijn dochter van 9 had al snel een Frans vriendinnetje van 9 en die hebben het heel erg naar hun zin gehad. Op de camping niet veel te doen. Vanaf 1 augustus probeert de eigenaar wel wat dingen in de avond te organiseren, maar verwacht niet te veel. De houten chalets zou ik niet huren, ze zijn in slechte staat. In de omgeving veel te doen en te zien. Het zwembad op de camping is wel erg fijn. Geen camping winkel. Er is wifi maar daar moet je wel iets voor betalen (12 euro per week). Camping ligt naast de snelweg, ik heb daar geen last van, maar je hoort hem wel.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Lijsterbesje24-06-2015

Vriendelijke ontvangst

Toen we aankwamen voelden we ons zeer welkom door de hartelijke ontvangst. Grote plaatsen met zowel zon als schaduw. In de Acsi gids staat dat de camping gelegen is vlak bij de rivier, dat is ook zo. Maar de rivier is helaas niet vanaf de camping bereikbaar. Een goed alternatief is dan een bezoek aan Lac du Salagou, ongeveer op een kwartier rijden van de camping. De omgeving van de camping is helaas geen goede uitlaatplaats voor de hond. Camping heeft goede potenties, alleen het geluid van auto's en vrachtwagens op de A75 die hemelsbreed vlak naast de camping loopt kan als hinderlijk worden ervaren. Op het moment dat wij op de camping waren hadden we erg veel last van vliegen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8Jef Brouwers29-07-2013

Rustige camping met potentie

Rustige camping bij Lodeve. Camping is pas twee jaar opnieuw geopend. Campinghouder is ontzettend klantvriendelkijk spreekt zowel goed Duits als Engels, niets is teveel. Je kunt lekker eten op de camping alles wordt zelf gemaakt de kaart is hierdoor beperkt. Het zwembad is harstikke mooi, sanitair is oud maar schoon. In de omgeving is veel te zien en te ontdekken. Wij hebben hier een fijne tijd gehad, deze camping verdient meer.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7Ron06-07-2013

Mooie camping met potentie; nog wel veel te doen

Sinds 2 jaar weer open, ; nog veel te doen op het op niveau te brengen maar heeft wel alle mogelijkheden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Ans kamperman-Klaas11-06-2013

een Fijne Camping......

de camping heeft mooie, grote plekken, ook kun je er een Huisje of Mobile Home huren.Het heeft ook een prachtig zwembad. Het sanitair is zeer schoon, de mensen zeer vriendelijk. In de omgeving is genoeg te bezichtigen..... Wij waren hier op doorreis voor 9 nachten, en met veel plezier...

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Ewout Mouthaan19-08-2012

Heerlijke relaxte plek met aardige uitbater!

Een heerlijke complete camping met zeer ruime plaatsen. Aangezien het nog niet echt ontdekt is staan er over het algemeen weinig Nederlanders. Deze camping is zeker niet overvol. Wie van rust en ontspanning houdt en toch centraal wil zitten voor de vele mogelijke uitstapjes is dit de ideale plek. Zwembad is heerlijk en de eigenaar is zeer behulpzaam! De camping ligt aan de rand van Lodeve met vele voorzieningen. Tevens ligt in de verte de snelweg. Deze hoor je wel maar is niet storend.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Camping Les Vals info