Camping Les Sources

2 reviews over Camping Les Sources in het Nederlands

leuke camping

Poll
14-4-2010

Wij hebben hier in een huisje gezeten. Deze waren net nieuw maar de duuzaamheid was niet erg goed. Onze 2 jarige zoon heeft zonder enige moeite het een en ander gesloopt. Verder wel een erg sfeervolle camping met aardige eigenaars (alleen mw. spreekt wat engels). Als je een camping zoekt waar meerder nationaliteiten staan, dus niet overwegend nederlanders is dit een ideale camping. Voor de zwemliefhebbers minder geschikt. Er is een zeer klein zwembad aanwezig maar deze is gevuld met bronwater, dus erg klein!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

prachtige natuurcamping

madi
13-10-2009

bijzonder vriendelijke uitbaters, leuke bar, klein zwembadje maar ideaal gelegen in de natuur, uurtje van de kust en kwartiertje van groot zwemmeer

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sources in Lodève , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sources zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.