Vakantiehuis Aux Quatrefeuilles d'Oc

Vakantiehuis
KinderhotelWeer vandaag25°12°
Vakantiehuis Aux Quatrefeuilles d'Oc
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Aux Quatrefeuilles d'Oc voor je op een rij gezet:

13 reviews over Vakantiehuis Aux Quatrefeuilles d'Oc in het Nederlands

Topvakantie in Zuid-Frankrijk

Els Wevers
3-8-2018

We zijn net terug van een verblijf van twee weken in Aux Quatrefeuilles d'Oc en hebben het ontzettend naar onze zin gehad! Huize Jasmin is lekker ruim, heeft een mooie grote tuin en de bedden liggen uitstekend. De omgeving is prachtig: groene wijngaarden en Arizona-achtig landschap wisselen elkaar in snel tempo af en er zijn allerlei leuke uitstapjes in de omgeving te doen: grotten bezoeken, kanoën, mountainbiken, zwemmen, zeeaquarium in Montpellier enzovoort.

Bij het vakantiehuis zelf genoten onze 14-jarige dochters iedere dag van het zwembad, waar ze al snel aansluiting vonden bij andere kinderen. Neem daarbij de zeer vriendelijke ontvangst door eigenaresse Aimee en de lekkere Franse wijn en kaas en we kunnen niet anders zeggen dat we een topvakantie hebben gehad!

Super vakantie op een super locatie

Warre Buysse
18-9-2017

Aimée heeft ons hartelijk ontvangen en ons meteen de must-sees van de regio getoond. Allen bezocht, allen waren op en top de moeite. Ook staat ze steeds voor je klaar als je nog vragen hebt. Het domein is prachtig. Tijdens onze twee weken zat alles volboekt, en we hadden het gevoel alleen op het domein aanwezig te zijn. Het huisje is een mooie gite. Alle nodige comfort is aanwezig.

De grootste plus is voor ons je privé tuin die je erbij krijgt. Wij hebben twee weken lang genoten en komen sowieso terug. Kort samengevat: prachtvakantie!

Super vakantie

Timothy Wyffels
10-9-2013

Wij hebben een heel leuke vakantie gehad hier in Aux Quatrefeuilles d'Oc!

De gite was ideaal voor ons gezin van vier en had alle voorzieningen die nodig zijn. Heel mooi zwembad en super uitzichten. Lodève is ook een ideale uitvalbasis voor diverse uitstappen. Wij komen zeker nog eens terug!

Fantastische plek voor kinderen

FFGL
19-9-2011

Een mooie uitvalsbasis, met voldoende privacy in een fantastische en gevariëerde streek van Frankrijk.

Een heerlijke stek voor een relaxte vakantie!

Joost Veltman
18-9-2011

Van 3 t/m 17 september 2011 hadden wij "villa Romarin" wat op de site de woning is voor 2 personen. In tegenstelling tot de vorige reactie hadden wij juist schitterend weer terwijl we in dezelfde periode waren. Alle dagen zon, strak blauw en temperaturen tussen de 26 en 33 graden. De woning is comfortabel, ruim opgezet en heeft een fraai uitzicht over de stad Lodeve. Voor lange mensen (zoals wij) is het bed wat aan de krappe kant al is de kwaliteit prima.

Een eigen terras met bbq en uiteraard rondom rozemarijn struiken. Een heerlijk verwarmd zwembad wat we bijna alle dagen voor ons zelf hadden.

Al met al een heerlijke stek voor een fijne, relaxte vakantie.

fijne kleinschalige accomodatie

sil
13-9-2011

Deze accomodatie van 5-6 huisjes/appartementen is fijn om zijn kleinschaligheid, en de ruimte om de huisjes heen: een kruidentuin, een veldje om te rennen, een zwembad. Wij hadden niet zulk best weer en daarom hebben we niet buiten kunnen zitten of kunnen BBQ'en.

Ons huisje was ruim opgezet (niet helemaal onze smaak bleek toen we er eenmaal zaten, de foto's op de site geven diverse foto's van diverse huisjes).

Lodève als stad viel een beetje tegen, en het complex ligt dicht bij Lodève dus niet 'in the middle of nowhere' (i.t.t. ons andere huisje op deze vakantie).

Wel kun je allerlei wandelingen maken vanuit het huisje naar dinosaurussporen etc. en is het een goede uitvalsbasis voor allerlei trips in de omgeving.

Al met al prima, en fijn, en goed verzorgd. Maar niet uniek of rustiek of helemaal weg van de bewoonde wereld.

Geschikt voor kinderen (aanwezig kinderbed, kinderdrager, veldje om te spelen, speeltoestel, dieren (kippen)) Zwembad is wel dieper (geschikt voor iets oudere kids).

Mooie huisjes, met zwembad, gastvrij en toch zelfstandig. Olivier was favoriet: helemaal vrijgelegen met eigen zwembad.

Superplek, komen altijd terug

Familie van Hall
8-9-2011

De huisjes zijn erg leuk, ruim en gezellig ingericht. Mooie plek in een mooie omgeving.

Geweldig en kleinschalig vakantiepark

carla en sibe
6-9-2011

Zeer ruime en meer dan volledig en smaakvol (on-Frans) ingerichte vakantiehuizen, met zeer veel privacy door terrasvormige ligging op een prachtig ingericht terrein. Heerlijk zwembad.

Ontzettend gastvrije eigenaren.

We brengen er al een aantal jaren heel fijne vakanties door

TOP !

Fam. Heugen
30-8-2011

Voor de 2e opeenvolgende keer een fantastische vakantie gehad bij gastheer en gastvrouw Cor en Aimée. De omgeving is prachtig, de huisjes hebben een geweldig uitzicht over Lodève en zijn compleet ingericht met vaatwasser en wasmachine. De ruimte rond het huis biedt voldoende privacy waardoor je niet het idee hebt onderdeel te zijn van meerdere woningen. Het zwembad mooi aangelegd met gezellige terrassen. Dit is zeker een aanrader voor rustzoekers, maar voldoende vertier in de nabije omgeving. Het strand is binnen een uur te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aux Quatrefeuilles d'Oc in Lodève , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aux Quatrefeuilles d'Oc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.