We hebben een aantal aanbieders voor Lodève voor je op een rij gezet:

Reviews over Lodève

Topvakantie in Zuid-Frankrijk

Els Wevers,
    3-8-2018

We zijn net terug van een verblijf van twee weken in Aux Quatrefeuilles d'Oc en hebben het ontzettend naar onze zin gehad! Huize Jasmin is lekker ruim, heeft een mooie grote tuin en de bedden liggen uitstekend. De omgeving is prachtig: groene wijngaarden en Arizona-achtig landschap wisselen elkaar in snel tempo af en er zijn allerlei leuke uitstapjes in de omgeving te doen: grotten bezoeken, kanoën, mountainbiken, zwemmen, zeeaquarium in Montpellier enzovoort.

Bij het vakantiehuis zelf genoten onze 14-jarige dochters iedere dag van het zwembad, waar ze al snel aansluiting vonden bij andere kinderen. Neem daarbij de zeer vriendelijke ontvangst door eigenaresse Aimee en de lekkere Franse wijn en kaas en we kunnen niet anders zeggen dat we een topvakantie hebben gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super vakantie op een super locatie

Warre Buysse,
    18-9-2017

Aimée heeft ons hartelijk ontvangen en ons meteen de must-sees van de regio getoond. Allen bezocht, allen waren op en top de moeite. Ook staat ze steeds voor je klaar als je nog vragen hebt. Het domein is prachtig. Tijdens onze twee weken zat alles volboekt, en we hadden het gevoel alleen op het domein aanwezig te zijn. Het huisje is een mooie gite. Alle nodige comfort is aanwezig.

De grootste plus is voor ons je privé tuin die je erbij krijgt. Wij hebben twee weken lang genoten en komen sowieso terug. Kort samengevat: prachtvakantie!

Gereisd met partner in september 2017

Mooie rustige camping

Jackie,
    17-8-2015

Heerlijk rustige camping op enkele kilometers van Lodeve. Het enige nadeel is dat je de A75 goed hoort alhoewel deze toch ver weg ligt. De plekken zijn redelijk groot en vrij.

De beheerders en hun zonen zijn uitermate vriendelijk en helpen graag. Alhoewel het sanitair verouderd is wordt het zeer goed schoon gehouden (wel drie keer per dag).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Vriendelijke ontvangst

Lijsterbesje,
    24-6-2015

Toen we aankwamen voelden we ons zeer welkom door de hartelijke ontvangst. Grote plaatsen met zowel zon als schaduw.

In de Acsi gids staat dat de camping gelegen is vlak bij de rivier, dat is ook zo. Maar de rivier is helaas niet vanaf de camping bereikbaar. Een goed alternatief is dan een bezoek aan Lac du Salagou, ongeveer op een kwartier rijden van de camping. De omgeving van de camping is helaas geen goede uitlaatplaats voor de hond. Camping heeft goede potenties, alleen het geluid van auto's en vrachtwagens op de A75 die hemelsbreed vlak naast de camping loopt kan als hinderlijk worden ervaren. Op het moment dat wij op de camping waren hadden we erg veel last van vliegen.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Prima locatie!

Nikee,
    27-8-2014

Wij kwamen hier per toeval terecht en waren blij verrast. Het was er lekker rustig. Er zijn veel mensen met een vaste standplaats maar we werden vriendelijk ontvangen (door de Nederlanders waar we bij in de buurt stonden).

De camping ligt op een mooie locatie, pal aan het meer met mooie routes in de buurt. Het kan er wel behoorlijk waaien waardoor het meer aan de camping heel geschikt is om te surfen.

Gereisd met partner in augustus 2014
Lodève scoort een 7,5 uit 10, op basis van 13 reviews