Camping Municipal Al Comu

Camping Municipal Al Comu
8,7

8 tips over Camping Municipal Al Comu

Rob, 9-12-2014
Gekoelde droge muskaatwijn! Doe het gewoon, kost niet veel en was voor ons een openbaring. Heerlijk 'slempertje'.
Emmy, 23-8-2014
Met de caravan: neem wel afslag Perpignan Sud 42 !!
aaltink, 9-8-2014
Pretentieloos, dat is het woord dat bij mij opkwam om de camping en de beheerders te kwalificeren. Wat mij betreft is dit een positieve beoordeling: een camping waar het gewoon goed toeven is.

M&A, 11-7-2014
Uitstapje naar Girona (1 uur rijden) of Figuere (3 kwartier rijden, museum Dali)
Geert Olthof, 23-7-2013
Wij zijn in juni-juli geweest en de natuur was heel mooi. In april-mei schijnt het nog mooier te zijn.
Hans en Karin, 14-7-2013
Neem niet de D13 door Vivès als je erheen gaat met een caravan of vouwwagen. De navigator stuurt je daar wel overheen, maar het is een smal en bochtig bergweggetje.

ankie, 5-12-2012

Vergeet, als je wilt gaan wandelen in de omgeving je wandelschoenen niet.

De paden zijn beslist niet geplaveid.

Jan, 16-10-2012
Muriel en Gijs kunnen je allerlei tips geven over bezienswaardigheden in de buurt. Wij bezochten o.a. Ceret op 15 minuten rijden vanaf de camping. Het leuke stadje waar Picasso een aantal jaren heeft gewoond en gewerkt heeft een mooi museum voor Moderne Kunst met een vaste collectie werk van de schilder. Ook Collioure, een havenstadje aan de Middellandse Zee is zeker de moeite van een bezoek waard.