Camping Municipal Al Comu

Meer camping info

58 reviews over Camping Municipal Al Comu

• 7Anneke en Ruud27-02-2020

Rust.

Heerlijke camping in een prachtige omgeving. Hier kom je tot rust. De eigenaren ontvangen je hartelijk en doen er alles aan om je verblijf tot een echte vakantie te maken. Geen animatie geen seizoenplaatsen of mobilhomes, midden in de prachtige ruige natuur. Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in april 2019

• 2019
    6peter de visser23-11-2019

ruige camping in een afgelegen gebied zeer eenvoud

van te voren een vlakke plaats gevraagd i.v.m.slechte mobiliteit van echtgenote. was beter geweest als ze medengedeelt hadden dat deze camping niet geschikt is voor wat minder mobile mensen. s een zeer basis camping. De alom gerenomeerde warmte van het beheerders echtpaar niet kunnen vinden voor ons geen herhaling

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Anke10-09-2019

Heerlijk.

Absoluut niet doorvertellen hoe fijn het hier is. Zo rustig en prettig. Zo gastvrij. Schoon sanitair. Mooie plaatsen. Schitterende omgeving. Prachtige natuur. Heerlijk brood en lekkere wijn, dagelijks verkrijgbaar. Rest op korte afstand. Beheerders doen echt alles om je het kamperen bij hen in de natuur te veraangenamen, vanaf de hartelijke ontvangst tot het lenen van oude luchtbedden voor onder de tent en hamers/haringen en kabels. Heel veel informatie over de streek, ook aanwezig in bibliotheek, naast talloze boeken in diverse talen. Op de camping zelf is niks te doen. Genieten van omgeving, weer, wijn en rust. Vooral zo houden. Honden en ik vonden het heerlijk. Kindvriendelijk? Wat betekent dat? Het is er heerlijk. Rustig. Geen animatie. Elk kind van elke leeftijd kan zich er amuseren. En de wifi is prima!

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2019

• 8Laetitia02-09-2019

Vanaf het eerste (reserverings) mailtje tot en met het vertrek werden we behandeld als oude bekenden. We werden zelfs met onze voornamen aangesproken. De dingen die anderen hebben geschreven zijn waar. Heerlijk brood, fantastische (betaalbare) wijn, prachtige grote plaatsen met schitterend uitzicht, af en toe blaffende honden, balkende ezel of kraaiende haan op afstand, één vernieuwd en een wat gedateerd maar schoon sanitairblok. En er gebeurt helemaal niets. Dat betekent wel dat je voor alles (boodschappen, strand, dorpjes, markten e.d.) via best slingerende bergweggetjes van de camping af moet. (Vonden wij helemaal niet erg) Wij hebben een heerlijke ontspannen week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Marcel Kersten25-08-2019

Fantastische camping!

Kleine, leuke camping. Je kunt hier brood bestellen, gekoelde wijn (uit de regio) en bier. De supermarkten zijn op ong. 10 km. Er is een meer in de buurt (10km) en de zee is op 20km (met een hond iets verder). In het dorp is een restaurant waar je betaalbaar kunt eten. 1x in de week (hoogseizoen) komt de pizzaman/vrouw. Heerlijke pizza's! Mooi gebied voor wandelingen/fietstochten. De eigenaars, Muriel en Gijs, werken hard om het de gasten naar de zin te maken. Wij hebben een heel leuk verblijf gehad!

• 8Irma Kersten11-08-2019

Kleine, nette camping.

Wij zijn geweest in juli/augustus. Het is een kleine nette camping met enthousiaste eigenaren. Franse dame Muriel en haar Nederlandse partner Gijs. Het is een terassen camping met harde ondergrond. Om de onderkant van de tent te beschermen heeft Gijs oude luchtbedden te leen om eronder te leggen. Op de camping kun je brood bestellen en in het hoogseizoen komt 1x per week een pizzawagen. Laat in de avond en's nachts kun je bezoek verwachten van een vos. Loopt zo maar langs je heen wanneer je nog buiten zit. Neem goede zaklampen mee. Sanitair is schoon en de douches zijn erg ruim. Goede uitvalbasis voor Perpignan e.o en een trip door de Pyreneeën.

• 8Martijn Warning11-08-2019

Echt een ruig kader camping

Een heerlijk rustige camping, gunstig gelegen om diverse uitstapjes te maken. Gijs en Muriel doen hun uiterste het naar je zin te maken. Er gebeurt dan ook niets. Wij hebben een heerlijke twee weken mogen verblijven. Lekker brood te bestellen op de camping. Een prima bibliotheek om een boek uit te wisselen. Denk niet dat we snel weer een net zo een mooie plek zullen vinden.

Helaas was de nachtrust niet altijd goed door het geblaf van honden in de omgeving, dit zou horen bij het "platteland". Wat mij betreft mogen de "honden" eigenaren iets meer rekening mogen houden met de camping in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Dewy Smit18-07-2019

Heerlijk rustige camping op fantastische locatie

Wij hebben ruim een week op camping Al Comu gestaan met de tent. We hebben een heerlijke week gehad! Bij aankomst kregen we een drankje en olijven aangeboden, en met deze zelfde hartelijkheid werden we altijd behandeld. Sanitair was naar ons idee prima; schoon en ruim! De plekken waren prachtig; mooi uitzicht, veel ruimte en tussen de bomen. De grond was wel erg hard, maar er werd ons een goede hamer uitgeleend, waardoor dit geen probleem was. In de buurt is er van alles te beleven. Zo hebben we het zwembad ook niet gemist. We hebben kunnen zwemmen in het meer, in de zee en tussen de canyons. De camping is een goede uitvalsbasis voor verschillende soorten uitjes (wandelen, zwemmen, cultuur, natuur, etc.). Gijs en Muriel hebben ook veel goede tips over de omgeving! Heel erg bedankt voor de fijne week!

• 9Nel Schoon12-06-2019

fantastisch

Je komt voor een paar dagen,en blijf 3 weken, mede door de gastvrijheid van Gijs en Muriel, geweldig gebied om te wandelen, prachtige omgeving en heel veel te bezoeken in de omgeving.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• 8Mark11-04-2019

Genoten van de rust en vriendelijkheid!

Ruim opgezette ,rustige ,ruige camping zonder poespas. Zeer vriendelijke gastheer (Nederlands) en gastvrouw (Frans). Prachtige omgeving met zwemmeer, Spanje , bergen of de Middellandse zee op 30 minuten.

Gereisd met partner in augustus 2018

Camping Municipal Al Comu info