8,8

45 reviews over Camping Municipal Al Comu in het Nederlands

fantastisch

Nel Schoon
12-6-2019

Je komt voor een paar dagen,en blijf 3 weken, mede door de gastvrijheid van Gijs en Muriel, geweldig gebied om te wandelen, prachtige omgeving en heel veel te bezoeken in de omgeving.

Gereisd Met partner in april 2019

Genoten van de rust en vriendelijkheid!

Mark
11-4-2019

Ruim opgezette ,rustige ,ruige camping zonder poespas. Zeer vriendelijke gastheer (Nederlands) en gastvrouw (Frans). Prachtige omgeving met zwemmeer, Spanje , bergen of de Middellandse zee op 30 minuten.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Unieke beheerders van camping Al Comu in Llauro

Adri Arends
2-12-2018

Na een jaar overgeslagen te hebben weer teruggekeerd op het oude nest camping Al Comu in Llauro. De mobiliteit van mijn partner was dit jaar tijdelijk minder. Een klimmetje naar het sanitair - vanaf onze favoriete kampeerplek “de dames” - zat er even niet in. De situatie een aantal dagen voor de afreis aan Muriel en Gijs voorgelegd en er was meteen een grote bereidwilligheid om een andere kampeerplek voor te stellen, die ons zeker ook qua ligging zou aanspreken. Aangekomen bleek dat Muriel en Gijs een fijne en rustige plek voor ons hadden gereserveerd, die volledig aan onze wensen voldeed. Geweldig dat zij beiden zo’n groot inlevingsvermogen hebben, “c’est le ton qui fait la musique” en die toon van hen beiden is zuiver en warm van klank.

Gereisd Met partner in september 2018

Topcamping voor de (rust) kampeerder

Jaap van't Ende
26-8-2018

Zoek je rust in een prachtige omgeving, dan is een bezoek bij Gijs en Muriel zeer aan te raden! Gastvrije ontvangst met bier/wijn (voor kinderen frisdank) en olijven/chips. Er is veel cultuur, natuur en stadjes en dorpjes met (vaak) marktjes. Zwemmen in de Mid.Zee en een meer in de direct omgeving. En natuurlijk heerlijk eten en wijn drinken op de diverse gezellige terrasjes.

Heerlijk en zeer gastvrij

Aafkje
4-8-2018

Hele rustige camping, mooi gelegen met veel wandelmogelijkheden. Hartelijkste ontvangst ooit! Zeer gastvrije beheerders. Voor de kinderen is er alleen een tafeltennis tafel, maar omdat we veel weg waren overdag was dat geen probleem. Sanitair is netjes en schoon, maar in het kleine toiletgebouw wel wat verouderd. Voor ons was dat geen enkel probleem want het was allemaal netjes schoon en functioneel. Staanplaatsen zijn prima qua afmetingen al zijn er wel grote verschillen. Geef bij reservering aan wat je voorkeuren zijn en je krijgt een geweldige plek! Voor ons echt een aanrader deze zeer rustige, kleine camping

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

De beste camping voor de beste vakantie!

Pieter en Tamara
11-7-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad op Al Comu! De camping is heerlijk rustig, de toiletgebouwen altijd goed schoon (toiletgebouw achter op de camping is wel iets verouderd, maar wel schoon) en 's ochtends kun je de dag starten met heerlijk (stok)brood van de plaatselijke bakker. Ook een biertje en wijntje zijn op de camping te krijgen, wat heeft een mens nog meer nodig. Gijs en Muriel hebben ervoor gezorgd dat we ons erg welkom voelden en konden ons goed helpen aan meer informatie of plattegronden als we een uitstapje gingen maken. De camping is een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes, strand en bergen in de buurt en heel veel mooie stadjes! We hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad op Al Comu, de camping is echt een aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2018

Gewoon oke

Danielle
8-8-2017

Ontvangst is prettig na een lange reis. Uitzicht is mooi. Kampeerplaatsen prima maar wel veel steentjes wat lastig kan zijn voor je luchtbed. Wel een oud luchtbed gekregen van gijs om onder die van ons te leggen. Sanitair vond ik persoonlijk niet voldoende in het drukke hoogseizoen. 1x per dag word er schoongemaakt met niet reguliere producten die beter zijn voor het millieu. Nou is hier opzich niks op tegen maar bij sanitair wat zo veel gebruikt word zou chloor een welkome aanpassing zijn.

Eigenaren zijn erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in januari 2017

Super plek, mooie camping

Arend Boode
19-7-2017

Deze camping is zo mooi, ruim en rustig dat je dit echt moet delen en niet voor jezelf moet houden. De beheerders verwelkomen je met een gevoel alsof je hier al jaren komt. Wij werden nadat wij uitgestapt waren aangesproken met onze naam en waar wij vandaan kwamen. Waar maak je dat nog mee. Daarna een rondleiding over de camping en werd je plaats aangewezen, die zeer ruim was, ik denk ongeveer 200 vierkante meter met uitzicht over het dal zoals afgesproken. Daarna kregen wij een biertje of wijn aangeboden en kwamen ook de olijven op tafel. Dus een uitstekende start. Camping is echt rustig zoals beloofd en zeer goede sanitaire voorzieningen op 2 plekken op de camping. Heel veel mooie plaatsen om te bezoeken en vlak bij Spanje (Dali museum een aanrader). Het strand was super rustig en heerlijk zand en geen kiezels. Goed met de auto te bereiken en parkeerplaatsen in overvloed en allemaal zonder betaling. Zeer betrokken campinghouders (Gijs en Muriel) en zei verkopen heerlijke wijn en vers biologisch brood elke ochtend. Leuke dorpjes en stadjes in de directe omgeving en markten in overvloed. Wandelmogelijkheden zijn goed. Bedankt voor een onvergetelijke kampeervakantie. Arend en Greet Purmerend

Gereisd Met partner in juni 2017

hele fijne vakantie!

fam wieland
21-9-2016

Ook dit jaar, voor het derde jaar op rij, weer enorm genoten van ons plekje op camping Al Comu. Zeer gastvrije Muriel en Gijs en een prachtig plekje op deze camping waar onze dochter van bijna 15 het ook erg leuk vindt, maken dat we ook in 2017 weer terugkomen! De gemoedelijke sfeer van de camping, het bijzonder mooie uitzicht vanaf onze plek, de rust en alle mogelijkheden om uitstapjes te maken, zo vind je het nergens!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Zoals je hoopt...

Joep Mutsaers
11-9-2016

We hadden een erg aangenaam verblijf. Werkelijk een camping om vaak terug te komen. Muriël en Gijs jullie zijn gastvrij en werken vanuit jullie hart...een verademing in deze commerciële jungle. Het uitzicht is, nét als de streek, fascinerend. Een regelrechte aanrader dus!!!

Gereisd Met partner in augustus 2016

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Al Comu in Llauro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Al Comu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.