Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

61 Reviews over Municipal Al Comu

• 9Marc & Karin06-09-2022

Prachtig gelegen camping. Muriel en Gijs zijn echt super vriendelijk en gastvrij. Ze hebben veel verschillende wandelroutes gemaakt, die je vanaf de camping kunt starten. Er is ook een soort “stamtafel” waar aan het einde van de dag gasten wat komen drinken( niet verplicht) maar echt gezellig. Wij hebben het heerlijk gehad hier.

• 6hajo strik26-06-2022

Hier voelden we ons welkom en wilden niet meer weg

Rust en nog eens rust. Gastvrijer bestaat niet. Ruime plekken. We wilden 14 dagen staan,maar bleven 6 weken. Dat zegt genoeg,toch? Het eindcijfer is veel te laag, omdat er geen eetgelegenheid of zwembad is. Restaurant in dorp op 10 min lopen en zwemmen kan in zee of meer vlakbij.

• 1Eetgelegenheden
  • 8Petra10-06-2022

Kamperen zoals kamperen bedoeld is

"Er is hier niets en er gebeurd hier niets".. dat was waarom wij naar Al Comu zijn gegaan. Wat een mooie plek, fantastische plaatsen, mooi uitzichten en vergezichten vanaf de camping. Mooi fietsen vanaf de camping naar Fourques en Ceret. En last but not least, Gijs en Muriel zijn geweldige en gezellige campingbeheerders!

• 7Eetgelegenheden
  • 7Anneke en Ruud27-02-2020

Rust.

Heerlijke camping in een prachtige omgeving. Hier kom je tot rust. De eigenaren ontvangen je hartelijk en doen er alles aan om je verblijf tot een echte vakantie te maken. Geen animatie geen seizoenplaatsen of mobilhomes, midden in de prachtige ruige natuur. Wij komen graag terug.

• 6peter de visser23-11-2019

ruige camping in een afgelegen gebied zeer eenvoud

van te voren een vlakke plaats gevraagd i.v.m.slechte mobiliteit van echtgenote. was beter geweest als ze medengedeelt hadden dat deze camping niet geschikt is voor wat minder mobile mensen. s een zeer basis camping. De alom gerenomeerde warmte van het beheerders echtpaar niet kunnen vinden voor ons geen herhaling

• 10Anke10-09-2019

Heerlijk.

Absoluut niet doorvertellen hoe fijn het hier is. Zo rustig en prettig. Zo gastvrij. Schoon sanitair. Mooie plaatsen. Schitterende omgeving. Prachtige natuur. Heerlijk brood en lekkere wijn, dagelijks verkrijgbaar. Rest op korte afstand. Beheerders doen echt alles om je het kamperen bij hen in de natuur te veraangenamen, vanaf de hartelijke ontvangst tot het lenen van oude luchtbedden voor onder de tent en hamers/haringen en kabels. Heel veel informatie over de streek, ook aanwezig in bibliotheek, naast talloze boeken in diverse talen. Op de camping zelf is niks te doen. Genieten van omgeving, weer, wijn en rust. Vooral zo houden. Honden en ik vonden het heerlijk. Kindvriendelijk? Wat betekent dat? Het is er heerlijk. Rustig. Geen animatie. Elk kind van elke leeftijd kan zich er amuseren. En de wifi is prima!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Laetitia02-09-2019

Vanaf het eerste (reserverings) mailtje tot en met het vertrek werden we behandeld als oude bekenden. We werden zelfs met onze voornamen aangesproken. De dingen die anderen hebben geschreven zijn waar. Heerlijk brood, fantastische (betaalbare) wijn, prachtige grote plaatsen met schitterend uitzicht, af en toe blaffende honden, balkende ezel of kraaiende haan op afstand, één vernieuwd en een wat gedateerd maar schoon sanitairblok. En er gebeurt helemaal niets. Dat betekent wel dat je voor alles (boodschappen, strand, dorpjes, markten e.d.) via best slingerende bergweggetjes van de camping af moet. (Vonden wij helemaal niet erg) Wij hebben een heerlijke ontspannen week gehad.

• 8Marcel Kersten25-08-2019

Fantastische camping!

Kleine, leuke camping. Je kunt hier brood bestellen, gekoelde wijn (uit de regio) en bier. De supermarkten zijn op ong. 10 km. Er is een meer in de buurt (10km) en de zee is op 20km (met een hond iets verder). In het dorp is een restaurant waar je betaalbaar kunt eten. 1x in de week (hoogseizoen) komt de pizzaman/vrouw. Heerlijke pizza's! Mooi gebied voor wandelingen/fietstochten. De eigenaars, Muriel en Gijs, werken hard om het de gasten naar de zin te maken. Wij hebben een heel leuk verblijf gehad!

• 8Irma Kersten11-08-2019

Kleine, nette camping.

Wij zijn geweest in juli/augustus. Het is een kleine nette camping met enthousiaste eigenaren. Franse dame Muriel en haar Nederlandse partner Gijs. Het is een terassen camping met harde ondergrond. Om de onderkant van de tent te beschermen heeft Gijs oude luchtbedden te leen om eronder te leggen. Op de camping kun je brood bestellen en in het hoogseizoen komt 1x per week een pizzawagen. Laat in de avond en's nachts kun je bezoek verwachten van een vos. Loopt zo maar langs je heen wanneer je nog buiten zit. Neem goede zaklampen mee. Sanitair is schoon en de douches zijn erg ruim. Goede uitvalbasis voor Perpignan e.o en een trip door de Pyreneeën.

• 8Martijn Warning11-08-2019

Echt een ruig kader camping

Een heerlijk rustige camping, gunstig gelegen om diverse uitstapjes te maken. Gijs en Muriel doen hun uiterste het naar je zin te maken. Er gebeurt dan ook niets. Wij hebben een heerlijke twee weken mogen verblijven. Lekker brood te bestellen op de camping. Een prima bibliotheek om een boek uit te wisselen. Denk niet dat we snel weer een net zo een mooie plek zullen vinden.

Helaas was de nachtrust niet altijd goed door het geblaf van honden in de omgeving, dit zou horen bij het "platteland". Wat mij betreft mogen de "honden" eigenaren iets meer rekening mogen houden met de camping in de omgeving.

Camping Municipal Al Comu info

Camping-informatie