Hotel Gitotel Le Mona

1 review over Hotel Gitotel Le Mona in het Nederlands

Schitt. uitzicht en voor meer dan één nacht.

van beek
7-3-2010

Een zeer gastvrije ontvangst. Veel werd in het werk gesteld om onze dochter met buikklachten te helpen. Een waanzinnig mooi uitzicht en bij het nabijgelegen restaurant heerlijk en gezellig gegeten. Geen spijt van deze keuze, met dank aan de gastvrouw. De kamer is geschikt voor een langer verblijf. Jammer dat er maar één (bezet) app. was voor 5 personen. Daarom moesten we er 2 huren maar voor een héél goede prijs. Je hebt er wel echt een auto nodig voor uitstapjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresRoute De Fourques 66300(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Gitotel Le Mona

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gitotel Le Mona in Llauro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gitotel Le Mona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.