Camping Municipal du Breil

2 reviews over Camping Municipal du Breil in het Nederlands

Prima verblijf

Gerlof
12-8-2018

Prima camping. Schoon sanitair. In het algemeen een rustige camping al hoor je de doorgaande weg wel goed. Op loopafstand van het pittoreske centrum van Limoux met leuk en levendig dorpsplein. Zeer behulpzame en vriendelijke campingeigenaar. Gemeente zwembad en speeltuin liggen naast de camping. Zwembad tegen gereduceerd tarief toegankelijk. Goede uitvalsbasis voor de Corbieres (met mooie kastelen) en natuurlijk Carcassonne.

overjarige camping

Susanne
30-7-2011

Deze municipal is niet echt een aanrader. Alles is zwaar verouderd , zowel het sanitair als de elektriciteitsvoorzieningen, waar je moet zoeken naar een bruikbare stekker. De receptioniste was vriendelijk, maar moest wel allerlei onzinnige informatie vragen om haar formulier in te vullen. Op geen enkele andere camping kwamen we dat tegen! De directe omgeving is niet uitnodigend. Enige voordeel is dat het redelijk dichtbij Carcassonne is. Maar langer dan 1 nacht is niet te adviseren. Ligt bovendien direct naast het gemeentezwembad, dus met bijbehorend lawaai.

Gereisd Met partner in juni 2011

• AdresAvenue Salvador Allende 11300(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal du Breil

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Breil in Limoux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Breil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.