Camping La Pinede

Camping La Pinede

3 tips over Camping La Pinede

theodehoop, 30-7-2017

La Crêperie Bretonne in Lezignan Corbieres.

Kleine, sfeervolle creperie met heerlijke crêpes. Zowel zoet als hartig. Veel soorten en betaalbaar.

Ze hebben ook menu's bestaande uit een hartige en zoete crepe al dan niet met drinken en koffie/thee.

Adres: 2 avenue Maréchal Joffre - 11200 Lézignan-Corbières

theodehoop, 30-7-2017

Vuurwerk Carcassonne 14 juli

Parkeer bij Geant aan de rand van Carcassonne. Dan ben je na het vuurwerk snel de stad weer uit. Vanaf de Geant is het zo'n 10 a 20 minuten lopen. Als je het vuurwerk goed wilt zien, dan is de brug over de Aude een goede plek. Wees wel op tijd. anders is deze al vol. Vuurwerk begint om 22:30 maar je moet tussen 20:00 en 21:00 uur echt wel op de brug zijn. Neem wat te lezen mee om de tijd te doden/

vickydegendt, 17-7-2012
Als je in de buurt bent op 14 juli, ga dan zeker naar het vuurwerk boven de cité van carcassonne( l'embrassement de la cité). spectaculair!! vertrek wel op tijd, want het is niet gemakkelijk om te parkeren, er komt een massa volk op af... sommige mensen zitten er al om 7 uur 's morgens of vroeger om de beste plek (op de brug) te bemachtigen , maar er zijn genoeg plaatsen waar het ook zeer goed te zien is.reken wel op file als je terug naar huis wil rijden